![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad, indien 15 man twee voorbijgangers aanvalt wordt er meer als een grens overschreden. Of de daders nu 'Skinheads', allochtonen of protestantse priesters zijn doet er niet toe.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allé jong. Een vechtpartijtje? Waarom daar een probleem van maken? Vechten doe je meestal als beide kanten daartoe bereid zijn. Je kan het altijd op een loopje zetten als je dat niet wenst. Zolang er geen wapens worden gebruikt of glazen of whatever, maar enkel de blote vuist, dan vind ik zelfs dat dergelijke knokpartijen aanmoediging verdienen itt vermelde. Of wil je mensen het recht op een gezonde knokpartij ontzeggen? Vele mensen gaan uit enkel met dit doel voor ogen. Ik ken er genoeg. Al van hoolies gehoord? Let the lads fight. Anders wordt alles opgestapeld en krijg je ongewenste explosies.
Laatst gewijzigd door MARE : 20 november 2006 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is niet helemaal hetzelfde. Boksen is ook niet gelijk aan Kung-Fu. Cage fights zou misschien wel wat te bieden hebben. Zou ook volk aantrekken in uitgaansleven. Maar ja, illegaal hé. Daarenboven zijn er altijd lastigaards op café. Ooit is iemand naar mij gekomen om zijn pint in mijn nek uit te gieten. Wat zeg je dan? Laat ons eens afspreken op de boksclub? Laat ons eens over psychologische problemen praten? Neen, ik straf dergelijk gedrag onmiddelijk af. Volgende keer zal hij wel twee keer nadenken vooraleer hij zinnens is iets dergelijks uit te voeren. Sommige mensen willen vechten. Nou ik wacht ze met plezier op. Bij mij kunnen ze het krijgen. Wat niet wil zeggen dat ik zelf ook al rake klappen heb gevangen. Maar dan herstel je voor een weekje en alles is weer in orde.
Laatst gewijzigd door MARE : 20 november 2006 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De indianen die de bezetter bestreden waren barbaren? Zonder mensen die bereid zijn te vechten, vriend, zat u nu niet achter uw computer. Zonder gevecht, zal onze beschaving overigens niet langer overeind blijven. Turn the other cheeck werkt niet altijd in de praktijk. We krijgen hoe langer hoe meer slaag en het wordt tijd dat we onze kracht terug leren herontdekken. Zeg liever: schrik of afgunst van vechten is voor onmenselijke verwende mietjes die nog uit hun cocon moeten komen. Da zou correcter zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar kom, het enige dat je daar van overhoudt is dat je daarna op vb begint te stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() je oogst wat je zaait.... zelfs een BOER weet dat... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
tot ze de juiste eens te stekken hebben, en dan ziet ge ze lopen... rennen, vallen, zwemmen, en weer opstaan... om nog wat verder om hun moeke te roepen... " het begint met spelen, gaat naar huilen en vechten, om dan ongelukken te doen", en dan trekken ze hun armen omhoog "en weten van niets"... Laatst gewijzigd door Zyp : 20 november 2006 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |