Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2006, 12:34   #61
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
Krapuul is krapuul of het nu wit groen of zwart ziet. Of het nu extreem-links of extreem-rechts is.
Wat daar is gebeurd kan niet. Ik denk dat ieder weldenkend mens het daarmee eens is.
Inderdaad, indien 15 man twee voorbijgangers aanvalt wordt er meer als een grens overschreden. Of de daders nu 'Skinheads', allochtonen of protestantse priesters zijn doet er niet toe.
Oud 20 november 2006, 12:36   #62
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Inderdaad, indien 15 man twee voorbijgangers aanvalt wordt er meer als een grens overschreden. Of de daders nu 'Skinheads', allochtonen of protestantse priesters zijn doet er niet toe.
Protestantse priesters?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:36   #63
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Krapuul is krapuul of het nu wit groen of zwart ziet. Of het nu extreem-links of extreem-rechts is.
Wat daar is gebeurd kan niet. Ik denk dat ieder weldenkend mens het daarmee eens is.
Allé jong. Een vechtpartijtje? Waarom daar een probleem van maken? Vechten doe je meestal als beide kanten daartoe bereid zijn. Je kan het altijd op een loopje zetten als je dat niet wenst. Zolang er geen wapens worden gebruikt of glazen of whatever, maar enkel de blote vuist, dan vind ik zelfs dat dergelijke knokpartijen aanmoediging verdienen itt vermelde. Of wil je mensen het recht op een gezonde knokpartij ontzeggen? Vele mensen gaan uit enkel met dit doel voor ogen. Ik ken er genoeg. Al van hoolies gehoord? Let the lads fight. Anders wordt alles opgestapeld en krijg je ongewenste explosies.

Laatst gewijzigd door MARE : 20 november 2006 om 12:36.
MARE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:41   #64
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MARE Bekijk bericht
Allé jong. Een vechtpartijtje? Waarom daar een probleem van maken? Vechten doe je meestal als beide kanten daartoe bereid zijn. Je kan het altijd op een loopje zetten als je dat niet wenst. Zolang er geen wapens worden gebruikt of glazen of whatever, maar enkel de blote vuist, dan vind ik zelfs dat dergelijke knokpartijen aanmoediging verdienen itt vermelde. Of wil je mensen het recht op een gezonde knokpartij ontzeggen? Vele mensen gaan uit enkel met dit doel voor ogen. Ik ken er genoeg. Al van hoolies gehoord? Let the lads fight. Anders wordt alles opgestapeld en krijg je ongewenste explosies.
Dat men dan gaat boksen
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 12:42   #65
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Protestantse priesters?
Een dominee?
Oud 20 november 2006, 12:42   #66
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een vechtpartij is eerder het gevolg van een explosie. En als een vechtpartij inderdaad zou zijn wat u beweert, namelijk een gevecht dat 'meestal als beide kanten daartoe bereid zijn' geschiedt, dan kunnen ze net zo goed even de boksarena in. Een gevecht, en nog erger, een groep die een paar of een enkeling aanvalt, in nooit vrijwillig. Vechten is voor barbaren, dat staat als een rots.
Oud 20 november 2006, 12:43   #67
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een dominee?
De protestantse kerk gelooft net zo min in Priesters als in de Paus.
Oud 20 november 2006, 12:47   #68
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat men dan gaat boksen
Dat is niet helemaal hetzelfde. Boksen is ook niet gelijk aan Kung-Fu. Cage fights zou misschien wel wat te bieden hebben. Zou ook volk aantrekken in uitgaansleven. Maar ja, illegaal hé. Daarenboven zijn er altijd lastigaards op café. Ooit is iemand naar mij gekomen om zijn pint in mijn nek uit te gieten. Wat zeg je dan? Laat ons eens afspreken op de boksclub? Laat ons eens over psychologische problemen praten? Neen, ik straf dergelijk gedrag onmiddelijk af. Volgende keer zal hij wel twee keer nadenken vooraleer hij zinnens is iets dergelijks uit te voeren. Sommige mensen willen vechten. Nou ik wacht ze met plezier op. Bij mij kunnen ze het krijgen. Wat niet wil zeggen dat ik zelf ook al rake klappen heb gevangen. Maar dan herstel je voor een weekje en alles is weer in orde.

Laatst gewijzigd door MARE : 20 november 2006 om 12:49.
Oud 20 november 2006, 12:51   #69
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een vechtpartij is eerder het gevolg van een explosie. En als een vechtpartij inderdaad zou zijn wat u beweert, namelijk een gevecht dat 'meestal als beide kanten daartoe bereid zijn' geschiedt, dan kunnen ze net zo goed even de boksarena in. Een gevecht, en nog erger, een groep die een paar of een enkeling aanvalt, in nooit vrijwillig. Vechten is voor barbaren, dat staat als een rots.
Een groep die een enkeling aanvalt, daar ga ik ook niet mee akkoord. Dat is laf. Sancties die daarop volgen helpen ook de ballen. Persoonlijk geloof ik in wraak. Groep één voor één een onverwacht bezoekje brengen.
Oud 20 november 2006, 12:59   #70
Tashunka
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De protestantse kerk gelooft net zo min in Priesters als in de Paus.
Het gaat niet om geloven, maar ze hebben toch dominees of vergis ik me? Ik ben niet zo op de hoogte van de geplogenheden van de Protestantse kerk.
Oud 20 november 2006, 13:12   #71
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus zijn bv barbaren: Caesar en Alexander de Grote?
De indianen die de bezetter bestreden waren barbaren? Zonder mensen die bereid zijn te vechten, vriend, zat u nu niet achter uw computer. Zonder gevecht, zal onze beschaving overigens niet langer overeind blijven. Turn the other cheeck werkt niet altijd in de praktijk. We krijgen hoe langer hoe meer slaag en het wordt tijd dat we onze kracht terug leren herontdekken.
Zeg liever: schrik of afgunst van vechten is voor onmenselijke verwende mietjes die nog uit hun cocon moeten komen. Da zou correcter zijn.
Oud 20 november 2006, 13:36   #72
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik zelf ook al rake klappen heb gevangen. Maar dan herstel je voor een weekje en alles is weer in orde.
Ja, en dan krijg je van die meppen op je hoofd. Mogelijk blijvend hersenletsel.
Maar kom, het enige dat je daar van overhoudt is dat je daarna op vb begint te stemmen.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 14:29   #73
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat niet om geloven, maar ze hebben toch dominees of vergis ik me? Ik ben niet zo op de hoogte van de geplogenheden van de Protestantse kerk.
Ze hebben inderdaad wel dominees.
Oud 20 november 2006, 14:31   #74
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De indianen die de bezetter bestreden waren barbaren? Zonder mensen die bereid zijn te vechten, vriend, zat u nu niet achter uw computer. Zonder gevecht, zal onze beschaving overigens niet langer overeind blijven. Turn the other cheeck werkt niet altijd in de praktijk. We krijgen hoe langer hoe meer slaag en het wordt tijd dat we onze kracht terug leren herontdekken.
Zeg liever: schrik of afgunst van vechten is voor onmenselijke verwende mietjes die nog uit hun cocon moeten komen. Da zou correcter zijn.
U hebt het nu over een gevecht met een doel. Hiervoor repliede ik op uw ''Frischer Frölicher Krieg'' betoog.
Oud 20 november 2006, 14:38   #75
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U hebt het nu over een gevecht met een doel. Hiervoor repliede ik op uw ''Frischer Frölicher Krieg'' betoog.
Precies, met die instelling is men in augustus 1914 ook begonnen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 14:41   #76
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dat is niet helemaal hetzelfde. Boksen is ook niet gelijk aan Kung-Fu. Cage fights zou misschien wel wat te bieden hebben. Zou ook volk aantrekken in uitgaansleven. Maar ja, illegaal hé. Daarenboven zijn er altijd lastigaards op café. Ooit is iemand naar mij gekomen om zijn pint in mijn nek uit te gieten. Wat zeg je dan? Laat ons eens afspreken op de boksclub? Laat ons eens over psychologische problemen praten? Neen, ik straf dergelijk gedrag onmiddelijk af. Volgende keer zal hij wel twee keer nadenken vooraleer hij zinnens is iets dergelijks uit te voeren. Sommige mensen willen vechten. Nou ik wacht ze met plezier op. Bij mij kunnen ze het krijgen. Wat niet wil zeggen dat ik zelf ook al rake klappen heb gevangen. Maar dan herstel je voor een weekje en alles is weer in orde.
waarschijnlijk al TEVEEL hoeken gezien in uw cage fights?

je oogst wat je zaait....

zelfs een BOER weet dat...
Zyp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2006, 14:44   #77
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk gevecht heeft geen doel? Zinloos geweld? Als ik een neger in elkaar sla, en ik voel mij daarna beter, dan is het toch niet zinloos?
Oud 20 november 2006, 14:44   #78
MARE
Provinciaal Gedeputeerde

MARE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
waarschijnlijk al TEVEEL hoeken gezien in uw cage fights?

je oogst wat je zaait....

zelfs een BOER weet dat...
Wat oogst ik?
Oud 20 november 2006, 14:44   #79
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
imho, veeeeeel te groooote mond...

tot ze de juiste eens te stekken hebben, en dan ziet ge ze lopen...

rennen, vallen, zwemmen, en weer opstaan...

om nog wat verder om hun moeke te roepen...

" het begint met spelen, gaat naar huilen en vechten, om dan ongelukken te doen", en dan trekken ze hun armen omhoog "en weten van niets"...

Laatst gewijzigd door Zyp : 20 november 2006 om 14:45.
Oud 20 november 2006, 14:47   #80
Zyp
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat oogst ik?
veel van hetzelfde...

trek uw ogen open...

geweld roept enkel om meer geweld...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be