![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is best mogelijk dat mensen die vroeger op Fortuyn stemden gewoonweg thuis zijn gebleven.
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de opkomst schommelt nochtans weer rond de 80% hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die hoger liggen, dan lijkt het mij niet voordehandliggend dat de thuisblijvers vorige keer PF stemmers waren.
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je alle partijen optelt die iets of wat als links kunnen beschreven worden, dus met CU en D66 erbij, hebben ze wel een meerderheid hoor. en CDA blijft nog altijd een centrumpartij, in een links kabinet gaan ze mss zich weer centrum-links opstellen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() En zeker en vast Mahmoud Ahmadinejad niet vergeten, want de moslims bepalen heden in Europa de sterkte van links...
![]() Chavez heeft ondertussen ook stevige banden gelegd met China, Rusland, Wit-Rusland, Birma enz... ; Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 23 november 2006 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dat moet uitgerekend JIJ zeggen? Allo kroket...
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tot dit weekend was het dus aftands en out?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Maar neen, helemaal niet, daar komt wel een regering uit. En dat kan best met verliezende partijen. Dat is nog al gebeurd.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Anciaux zou van Spirit ook graag een extreem-linkse partij zoals de SP maken...
Als Spirit nu het volgende jaar gaat beloven dat de vervangingsinkomens met minstens 10% gaan verhogen, zou Spirit ook wel erg kunnen groeien... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Ergens heb ik de indruk dat de Nederlander gekozen heeft voor het opsouperen vd dividenden van enkele jaren centrumrechts economisch beleid en ook vh integratie beleid van Rita.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Het miljoen islamieten zullen gedacht hebben: ah! nu stem ik zeker op de VVD! Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 november 2006 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
deze partij is voor hoge uitkeringen, maar wel voor zware dwang om mensen weer aan het werk te krijgen. De SP is wat integratie betreft ook geen echt "traditioneel linkse partij" (zoals SP.a en PvdA(NL)), ze roept sinds de jaren tachtig al dat allochtonen zich moeten aanpassen. Hierbij gaan ze niet zo ver om ze een gevaar te noemen en dus verder te polariseren. Zo is de SP eind jaren tachtig en begin jaren negentig enkele keren aangeklaagd door oa "de Waarheid" (communistische krant) en enkel PvdA-prominenten omdat er vaak werd geroepen dat allochtonen zich moesten aanpassen en de taal leren of anders maar weer terug moesten gaan. Het is niet voor niets dat de Sp geen allochtonenoverschot heeft zoals de PvdA, maar meer een representatie van de maatschappij is. Zo stonden er 1 allochtoon op de lijst van 26 mensen. In enkele Kiesdistricten stonden er nog wel laag op de lijst op de allochtonen zodat van de uiteindelijk 75 kandidaten er slechts 4 allochtoon waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Het zouden wel eens een dure vier jaar kunnen worden voor onze noorderburen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |