![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en den directeur mag van geluk spreken dat ik vreselijk last hem van een vreselijke snotvalling waardoor er meer snot dan hersenen in mijne kop zitten want anders was ik hem daar vandaag nog over gaan aanpakken.
Nu voel ik mij te miserabel en de volgende dagen van de week doet mijn vrouw onze dochter naar school. 'k zal hem daar wel ten gepaste tijde eens over praten ofwel geefde alle godsdienstige feesten ofwel zwijgde der over en laat ge dat over aan de leerkrachten godsdienst of islam of wat bestaat er nog allemaal.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
een vroegere expat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als ik niet moet werken zou ik misschien ook wel durven afkomen , om tegen te betogen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het fijne van de zaak niet, maar toch ff opmerken: een braderie is een typisch Vlaams volkfeest (het woord braderie komt uit het Vlaams, en is later in het Frans terecht gekomen, niet andersom. Raar maar waar).
Dat men een ramadan braderie houdt kan dus als een poging tot integratie worden opgevat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.arabeuropean.org/nederlan...hebraderij.doc U zult merken dat de naam AEL iets te nadrukkelijk aanwezig is. Veel AEL maar weinig ramadan of braderie als u het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ergens dat de winkeliers met zachte hand zwaar onder druk werden gezet om vanalles gratis uit te delen aan de "armen"?
wie dan ook die "armen" zouden zijn. Misschien zou hiél Antwerpen er eens naartoe moeten gaan, ik weet niet of dat wel hun bedoeling is ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dan gratis uitdelen ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Wanneer men een eerlijk en objectief oordeel wil vormen,dan neemt men deel aan dit straatfeest en geeft men nadien oprecht een repliek.
Wanneer men een straatfeest wil organiseren,dan heeft men de toelating nodig van zowel de buurtbewoners als van de winkeliers. Onze wetgeving werd nageleeft en men voldoet aan de voorwaarden om een straatfeest te organiseren. Dit is tijdens de Ramadan over heel de wereld een gewoonte. Niemand verplicht u om hieraan deel te nemen. U kan als Vlaming altijd thuis blijven en uw eigen straatfeest organiseren,waar de overheid trouwens subsidie's voor geeft. Waarom houden de Vlamingen geen straatfeest denkt u ![]() Dit zegt heel veel over onze mentaliteit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
na ik enkele van die couscousfretters op hunne muil em geklopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een suikerfeest is inderdaad de gewoonte maar een straatfeest is wel iets nieuws dat weer is en idee is van de AEL en niet met de bedoeling er een gezellige braderij van te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer u de moeite zou doen,om deze landen regelmatig te bezoeken,dan zou u moeten weten,dat deze mensen vaak een gezellige braderij houden,zonder de A.E.L. ![]() Het einde van de Ramadan bijwonen is een unieke ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wat een kommentaar voor iemand die ooit blokker is geweest ( voor je er bent buitengesmeten ) je kan hugo the VMO piano achternagaan .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Geachte Tom,volgens mij is het commentaar.
Dat voor een lid van een Vlaamsgezinde partij,waar de spellingswijze een staatszaak is(belangrijker dan de inhoud). ![]() U kan van Hugo duidelijk nog heel veel leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Buiten het feit dat u feest,zuipt,zat thuis komt en huisarrest krijgt van uw ouders heb ik u nog niets weten realiseren. Uw vader nog steeds zo streng Tom ![]() Ik kan het de mens niet kwalijk nemen. Zoals de piano zei''lees een goed boek''. Ik raad u daarentegen een goed lief(m/v) aan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijks zitten ze daar wel te springen om een briljant politicus van uw slag binnen te halen. ![]() |
||
![]() |
![]() |