![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij hoeft niemand zich te identifiëren met zijn volk, maar het mag zeker wel. Wanneer jij het hebt over mensen die zich optrekken aan prestaties van anderen, wel, die bestaan, maar daar heeft mijn gevoel voor mijn volk weinig of niets mee te maken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Iemand uit de Walen die ik van haar nog pluim ken verkracht en vermoord kindjes en ik zou mij daar voor moeten schamen? I think not. Elk weldenkend mens weet dat ik met beide voorvallen niets te maken heb. Het lijkt me dan ook niet meer als normaal dat ik omtrent zulke voorvallen geen gevoelens nodig heb.
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Hehe, vrij komische bedoeling hier. Ik was in een andere topic (http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#252863) exact dezelfde discussie aan het voeren.
P.S. Tomb je moet nog eens een kijkje nemen in de topic over links-liberalisme (http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#252909
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
MOP VAN DE WEEK. ![]() ![]() ![]() Dit manneke is gekrenkt omdat hij gene aanhang vindt met zen achterlijk topicske. Arabische propaganda spant gewoon de kroon. Of zijn we ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog een andere vraag. Als familie, vrienden of rechtstreekse kennissen van jou iets verwezelijken, kun jij niet trots zijn op hen? Of ontgoocheld wanneer ze niet blijken te zijn wat ze beweerden? Als je dat niet kunt, dan ben je een gevoelloos iemand. Als je dat wel kunt, wel, beschouw het gevoelen te behoren tot een volk een uitgebreide versie van familie, vrienden en kennissen. |
||||||
![]() |
![]() |