![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik dacht aan het middelbaar én aan de hogeschool. Ik herinner mij dat er iemand op kanaal z dat er echt een probleem is wat betreft technische opleidingen. Vacatures die ze niet kunnen invullen. Ik weet niet of je kanaal z in Nederland kan ontvangen op de kabel. Denk het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Juist, in 't nieuws van NOS is er daar eens een reportage over uitgezonden. Ze hadden toen een beurs georganiseerd. Wel, dien énen op kanaal z sprak over vacatures die niet ingevuld raken. Ze vinden niemand. Maar die uitzending was al een tijdje geleden en ik weet niet meer over welke banen het ging. Wel weet ik dat het om iets technisch ging.
|
![]() |
![]() |