Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2003, 10:58   #61
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
de reactie van de allochtone jongeren op de VTM-beeldn van Peter de Rijck schetst het mooi samen denk ik: "kijk, 3 combis van de flikken voor jongeren van 12 jaar". Weeral het constant ontkennen van z'n eigen fouten en het maar op de politie steken. Noeme mij dom, maar indein die buskotjes en auto's niet waren vernield was daar helemaal geen politie nodig, wat maken die gasten zich tochzelf wijs?
Inderdaad die snotapen hebben nog het lef om te protesteren dat de politie orde op zaken komt stellen.

Let vooral ook op de reacties van de familie van dat crapuul. Ze worden gewoon hysterisch als ze zien dat hun addergebroed de combi invliegt.

Maar van adders kan je dan ook moeilijk een andere reactie verwachten.

http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/vtmnieuws19uur_Za.asx

BTW PDR, gij zijt toch wat paranoide hoor. Ik zie op die beelden enkel iemand staan die achter een groepje van 5 Marokkanen (die van hun commentaar op de "kamionnekes" van de politie) staat en naar de cameraploeg van VTM kijkt.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be