![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() De slogan van Brugge Veilig en Leefbaar :
Het Blok in navolging van J. Goebbels: "Steeds moeten slogans en parolen herhaald worden, tot ook de domste mens ze kan onthouden." Praktische toepassing : Op zaterdag in "prime time" (uren met meeste kijkers) op de VRT : - tussen 20 en 21 uur Steven Stevaert zonder tegenspraak aan het woord. Lanceert de slogan dat CDA Minister-President Balkenende (met de bezuinigingen) in Nederland een slechte politiek voert voor de "mèèèènsen". - tussen 22 en 23 Steven Stevaert in nog een solo-showtje van een uur. Herhaalt de slogan dat Minister-President Balkenende... De volgende morgen in "De zevende dag" : - De eerste gast : Stevaert. Herhaalt de slogan dat Minister-President Balkenende... Dezelfde zondag in het VTM middagnieuws : - Stevaert. Herhaalt de slogan dat Minister President-Balkenende... Wie doet hier aan "navolging van Goebbels". De VRT of "Het Blok". By the way : dankzij de CDA zitten de Nederlanders nu niet opgezadeld met een staatsschuld van 10.000.000.000.000 ouwe frankskens. En dat ze dit graag zo willen houden is hun (en Balkenende's) goed recht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Oorzaak voor de rellen in Kinépolis op de dag van de Aïd el Fitr (suikerfeest) : losgeslagen moslimjongeren (die zich al een maand dienden in te houden, ummah-controle oblige) hebben zich eens goed laten gaan, bovendien is de frustratie groot als men als lid van de islam-ummah met lede ogen moet aanzien dat de Aïd-dag voor de rest van de mensheid slechts een "gewone werkdag" is en men feitelijk naar school of werk zou dienen te gaan...
Bovendien is wat zij deden trouwens in de geest van de koran helemaal niet erg, aangezien het om vernieling van kufr-eigendommen ging... DAAR ligt het probleem : het gebrek aan respect van de islam (en dat is nog zacht uitgedrukt) voor alles wat niet-islam, dus kufr, is. Ook in de opvoeding van de moslimkinderen zit dit gebrek aan respect voor alles wat kufr (ook mensen, kafiroun) ingebouwd, vermits de koran het zo oplegt. In de gebrainwashte geest van deze gefrustreerde moslimjongeren, ziet dit vandalisme en crimineel gedrag er trouwens uit als meehelpen van het veroveren van het Dar ul Harb (huis van de oorlog, dus kafirounland) tot meerdere eer en glorie van de islam... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Onderlijning in quote door Eugene ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Het valt me op dat die Linda een verschrikkelijke raciste is. Zoals zij de mensen van het Vlaams Blok zit uit te schelden met vooroordelen, gruwelijk !!!
Zouden we haar niet moeten gaan aangeven bij zo'n "racisme-meldpunt" ?
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() zijde gij kleurenblind ? der is een duidelijk verschil tussen kakhi en zwart
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Enkele vben alleen politieke vluchtelingen uit Europa hebben recht op asiel criminele vreemdelingen moeten uitgewezen worden diefstal, overvallen, drughandel en vandalisme bestrijden door de invoering van zero-tolerantie in probleembuurten Het Vlaams Blok is vanuit ethisch oogpunt principieel tegen abortus en tegen euthanasie. Het Vlaams Blok kiest principieel voor een verkozen staatshoofd en de republiek, maar wil ook die keuze voorleggen aan het volk.. Als Vlaanderen nationaal en internationaal zijn rechten wil laten gelden, is er maar één keuze mogelijk: een eigen Vlaamse staat, met Brussel als hoofdstad. .... Ik wil hier geen discussie of dit of dat nu extreem is maar alles bij elkaar is het wel duidelijk. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer het om al de mensen gaat die hier wonen gaat het dan ook om degene die hier ilegaal verblijven. Bij het Blok betekend eigen volk eerst ook voor alle Vlamingen die hier wonen. Maar dat is terug rasitisch???????????????????? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Jouw interpretatie komt natuurlijk negatiever voor het Blok over! Heb je echt geen andere subtielere trucjes? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
.... Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Babeth schreef:
Het valt me op dat die Linda een verschrikkelijke raciste is. Zoals zij de mensen van het Vlaams Blok zit uit te schelden met vooroordelen, gruwelijk !!! Zouden we haar niet moeten gaan aangeven bij zo'n "racisme-meldpunt" ? Inderdaad, Linda is het prototype van de links politiek corecte positivo, het genre dat selectief discrimineert, scheldt en zich opwerpt als de onverdraagzame verdraagzame ; het genre dat selectief de multiculturele samenleving verheerlijkt en tegelijk op haar eigen cultuur spuwt ; het type dat te naïef en té gehersenspoeld en té hyprocriet is om de samenlevingsproblemen waarvoor voornamelijk moslims verantwoordelijk zijn, onder ogen te zien en bij naam te noemen. Dat mag niet volgens hun bekrompen geest en wie dat wel doet wordt gelijk uitgescholden voor nazi, want dat is 'in' . Bovendien hoeven ze verder niet na te denken, en dat is ook al heel wat voor dergelijke naïeve simplisten en selectieve racisten. Mij valt het steeds op in welke mate die positivo's haten. Linda gaat te keer in dezelfde mate als imams-moslimfundamentalisten in hun moskee te keer gaan : het zijn slachtoffers van hetzij een islamitische, hetzij een p.c. linkse hersenspoeling. Dergelijke mensen worden explosief als men hun stellingen kritisch benadert, of zelfs maar in vraag stelt. Hun allergie voor elke denkpiste die niet 100 % aansluit bij de hunne is acuut. En inderdaad, men zou niet moeten aarzelen om Linda bij een racisme-centrum aan te geven. Ik denk dat die centra in de toekomst nog veel werk gaan krijgen door selectieve racisten als Linda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De AEL MOET verboden worden, wegens staatsgevaarlijk!
Hoe durven de Chamberlains in de regering die terroristen nog meer middelen te geven door het migrantenstemrecht in te voeren ![]() ![]() Dit is een AANSLAG op het Belgische Volk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Vooraleer ik hier mee wil discussieren wil ik eerst een definitie (volgens wetteksten en geen eigen interpretatie) van PRIVEMILITIE.
Moesten de burgerpatrouilles van Abu Jahjah volledig in strijd zijn met de geest van de wet en moest de wetgever de bedoeling hebben om milities zoals die onder de neus van de AEL worden geschoven te vervolgen, geloof me dan vrij dan had allang een procureur generaal opgetreden. Want wie wilt er nu niet met de eer gaan lopen? Ik heb mij ooit laten vertellen dat de patrouilles van de AEL en de wijze waarop ze gebeuren en de flyers die worden uitgedeeld, dat ze volledig zijn gescreend door advocaten. Wat mij vooral opvalt is dat het VB direct spreekt over "AEL laten ontbinden". En niet spreekt over "AEL vervolgen wegens overtreden van....". |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VB en AEL zijn in het zelfde bedje ziek, allebei extreem-rechts! Wat mij betreft mogen beiden ontbonden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
.... Citaat:
ex·treem (bn.) 1 zeer vergaand => hardcore, het is hollen of stilstaan met hem; <=> middelmatig |
||||||
![]() |
![]() |