![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack verdient de prijs voor origineelste lijst!
(realistisch is wat anders uiteraard)
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Ik probeerde probeerde de humor van een lijst met bekende Vlamingen die hypothetisch in het hiernamaal terechkomen te vatten.
Maar ik kwam alleen tot de conclusie dat ik daarvoor hersenmassa tekort kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Boemkool.
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() 1. Kardinaal Danneels (struikelen bij kroning tot paus)
2. Elisabeth Van Saksen Coburg blablabla (auto-ongeval) 3. Gabriël Van Saksen Coburg blablabla (auto-ongeval) 4. Melchior Wathelet (neerstortende helicopter) 5. Gerarda Van Hoestraete (verslikken in een poepsnoep) 6. De Strangers (electrocutie) 7. Samson (brand in Studio100 pretpark) 8. Will Ferdy (anaal op late leeftijd is gevaarlijk) 9. Guy Coeme (zat in Wathelet zijn helicopter) 10. Frank Deboosere (getroffen door een uiterst interessante blikseminslag)
![]() |
#65 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En ik ga daar wel dood van, ik weeg minder dan de bak in totaal.
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 1. Sadam Hoessein: Als laatste redmiddel om aan zijn doodvonnis te ontsnappen, verkrijgt hij via de Snelbelgwet de Belgische nationaliteit. Helaas.
2. Konigin Fabiola: Breekt haar nek door overdosis stijfsel in haar coiffure. 3. The Piano: Het Vlaams Blok wordt door de rechter verboden en wordt opgedoekt. The Piano valt in een zwart gat en ontneemt zich van het leven. 4. La Esterella: Na de droge zomer van 2004 komt ze aan haar einde door zelfontbranding. 5. Walter Zinzen: Sterft aan mysterieuze tropische geslachtsziekte 6. Jos Chabert: Zijn idee om de rijrichting in de Wetstraat te veranderen geraakt er maar niet door. Hij tracht tevergeefs een mentaliteitsverandering bij de Brusselse automobilist af te dwingen door in zijn eentje het goede voorbeeld te geven. 7. Brigitte Grouwels: Ontneemt zich van het leven wanneer blijkt dat Chabert zelfs na zijn dood zijn ministerpost niet wil afgeven. 8. Hans: Ten gevolge van tegenvallende kijkcijfers, wordt "Royalty" door de VTM-directie uit de programmatie geschrapt. De onthutste BUB-leden trachten deze fascistische beslissing ongedaan te maken door een raid uit te voeren op de VTM-gebouwen. In het gewoel sukkelt de leider van dit heldhaftig verzet in de VTM-fontijn en wordt met onderkoelingsverschijnselen naar het Sint Lucas ziekenhuis overgebracht. Daar sterft hij ten gevolge van communictiestoornissen met Franstalig ziekenhuispersoneel aan een verkoudheid. 9. Armand Pien: Na uit het dodenrijk te zijn herrezen, geniet Armand Pien een ongeziene populariteit. De VRT speelt hierop in door hem opnieuw het weerpraatje te laten presenteren. Een half jaar lang steelt Pien met zijn flauwe grapjes de show, totdat een jaloerse Frank Debosere hem met een uit de kluiten gewassen suikerbiet de hersenen inslaat. 10. Ik moet naar de les |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hopelijk maak je daar minder fouten ![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zaag. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Moest dat echter gebeuren voorspel ik echter wel dat de vrt nog een vierde tijdelijk (achtergrond)sportnet vraagt.
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Deze zijn wel echt grappig.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Georg: Serebrennikov, Mendoza, Gvozdenovic en Lange zijn geen Belgen.
@ Pieterjan: De Strangers en Samson zijn ongeldige nominaties. Enkel menselijke indviduen. En who the f*ck is Gerarda van Hoestraete? @ Xenon: Hoessein, ThePiano, Hans en Pien zijn ongeldige nominaties (zie reglement). Mensen, nog een dikke tien dagen om jullie lijst te posten of te bewerken. Kom op! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Zelf doe ik uiteraard mee, zowel op PI (Duikboot) als op PB (Pyramus), kwestie van het goede voorbeeld te geven, met 2 verschillende lijsten - weliswaar buiten competitie.
![]() 1. Robert Waseige (ex-Rode Duivels-coach) 2. Werther van der Sar (acteur) 3. Hubert Lampo (schrijver) 4. Jan Hoet (kunstpaus) 5. Paul Ricour (acteur) 6. Philippe Albert (ex-Rode Duivel) 7. George van Cauwenbergh (Antwerpse Stadsgids) 8. Norbert de Baetselier (politicus) 9. René Verreth (acteur) 10. Danny Verbiest (ingewand van Samson) |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah da mag ook, ! Ah dan nog eens en Death List van mij Hier ook hé, wacht effekes wie vliegt er allemaal onder de zoden volgend jaar, : 1 Dora Van Der Groen, (zonder Polien geen Pollette ![]() 2 Mark Eyskens (sterft van verzuurdheid, ... ) 3 Wilfried Martens (die vervangen hartklep zal wel ver versleten zijn ...) 4 De Killer van de Bende Van Nijvel, (zijn lijk wordt teruggevonden en wordt na 18 jaar dan toch dood verklaard...) 5 Eddy Wally (De Voice of Europe is ernstig ziek, ... ) 6 Fabiola (Kwien of Belgium) blijft met haar sjakosh aan de ski van fluppe zijn helicoptertje hangen, laat dan uiteindelijk toch los en dondert van een hoogte van 200 voet recht in de met Krodillen uit Congo gevulde paleisvijver, ... 7 Fluppe Premier (Chocoprins van 't Belgieksken) ziet zijn tante in de met krokodillen gevulde vijver donderen , hij ziet nog wat struisvogelveren van haar hoed bovenkomen, ... de emortie wordt hem teveel en vlamt met zijn Heli recht de slaapkamer binnen van zijn Papa, ... 8 Berre II Van SEXencoburg, (Roy van België) (terwijl hij een roos ballet aan het opvoeren is samen met zijn landvoogd dondert die rothelicopter van zoonlief naar binnen, die ski in zijn aars doet hem echt geen deugd en het feit dat zijn koninklijke hoofd tegen een arduinen pilaar wordt gesmakt nog veel minder... 9 Guy Verhofstad (Landvoogd,... ofte Premier...) Verdomme hadden we die clown maar nooit een vliegbrevet gegeven, ! (zijn zijn laatste woorden, voor hij door de losgekomen tailrotor van fluppe zijn heli wordt onthoofd.) 10 La Esterella (ze donderd van de trappen van de Onze Lieve Vrouwen toren. ) dit tergelegenheid van 50 jaar televisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kunnen we ook verenigingen/partijen nomineren? Anders had ik aan de B.UB. gedacht...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Keuze: a) deze persoon rechtsreeks vervangen door een nieuwe nr. 4 b) nrs 5 t.e.m. 10 schuiven één plaats op naar nrs 4 t.e.m. 9 en je vult een nieuwe nummer 10 in. In geval er geen reactie volgt, pas ik keuze b doe en blijft nr 10 onbezet. Kom op, mensen! Nog t.e.m. 31 december: daarna kan u NIET meer deelnemen! ![]() |
|
![]() |
![]() |