![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ik ben van mijn stoel gevallen toen het beruchte 'centrum voor blablaaabla' dit nieuws bekend maakte
![]() Heb hun dan maar een mailtje verstuurd met daarin mijn gedacht. Ben nog steeds aan het wachten op een reply ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten ze ook niet verschieten als die 10% zich op hun tenen getrapt voelt.
Van Gaever, Coveliers, Vertrepen, Belien,... zijn liberalen. Dewinter is een racist. Ik ben er nog niet uit wel van de twee het ergste is...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een meerpartijenregime is voor jou ook niet echt nodig zeker ? of vind je racisme niet zo heel erg misschien, dat is de tweede optie natuurlijk. de derde is dat je niet bijzonder snugger bent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Jazeker speel je daarmee in de kaart van een eensgezind Wallonië...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou Paolo een "importbruid" zijn? Wat heb jij je te bemoeien met het privé-leven van andere mensen? Jij bent nog erger dan de mollah's. Die moeien zich tenminste niet met wat er binnen het huwelijk gebeurt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die meerdere partijen moeten elkaar gewoon steunen als het erop aankomt;
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Janken, trunten en zagen? Samenwerken met de Belgischgezinden? Of zich daaroverzetten, inspannen en werken aan iets beters? Citaat:
En Dewinter is dus geen liberaal. Tot zover uw lijstje liberalen ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paola is gewoon een importbruid. Paola wordt door jou en mij betaald. Verder interesseert het me niet wat ze in bed uitspoken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus elke "Vlaming" die met een "niet-Vlaamse" trouwt, of ze nu uit Londen, Parijs, Rome of Shanghai komt, heeft een "importbruid"?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze naar h�*�*r land van herkomst gaan wonen dat heeft zij een importbruidegom. (of ben jij een exportbruidegom). Wat is je probleem in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is jouw probleem? Import/export zijn ontmenselijkende termen. Men importeert en exporteert zaken. Mensen importeren en exporteren is illegaal sinds de slavernij is afgeschaft, hoewel het in België zeer intensief gebeurd, temidden van de algemene onverschilligheid. Dat is jouw mooie "superieure", "vrije" "Westen"...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 december 2006 om 15:33. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dan nog niet te spreken van de prijs die importbruidegommen betalen om hier aan een "all-in bruid" te geraken! Dat zijn geen derdewereldland prijskes: gemiddeld iets van 12.500 euro! (een jaar of vijf geleden kreeg mijn eigen kafferdochter al een aanbieding van 6 �* 7000 euro om de Turkse kozijn van haar toenmalige collega even te gaan "importeren" - we dachten eerst dat het een grapje was, maar omdat ze niet hapte begon hij haar a) lastig te vallen en b) haar andere collega's te bevragen...) Zeg nu niet dat deze nieuwe verrijkende gewoonte je stoort hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2006 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de kwestie, Circe... Hierboven heb je alle gemengde huwelijken als import/export afgedaan... Daarmee heb je je verwerpelijke fascistische en racistische gelaat getoond. Probeer je er maar niet uit te praten door de schuld weer eens op je lievelingsvijanden te steken...
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 december 2006 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat men er niet voor betaald heeft dat ik het geen import of exporthuwelijk wil noemen.
Er zijn nog andere maatstaven die gelden om te importeren (zie de Thaise of Fillipijnse importpartners) of te exporteren (wie exporteert er in feite?). En wat dit met fascisme of racisme te maken heeft is me een raadsel. misschien kan je eerst even opzoeken wat die woorden effectief inhouden? Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2006 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alleeh, het was toch best een te pruimen mop, niet waar?! In Belziek slepen ze zelfs het koningshuis door het slijk om de mensen nog eens goed te laten lachen. Daarom dank aan het CGKR... u hebt deze week al uren een glimlach op het gezicht getoverd... "Paola voorbeeldmigrant" ![]() ![]()
![]() |
#77 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja fascistisch en racistisch en nazistisch... Kan je nog meer van die leuke woordje vinden? Komaan... het komt er niet op aan... iedereen wordt intussen gewoon aan die woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Misschien heeft circe minachting voor het huwelijk in het algemeen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie niet in wat een staat zich daarmee hoeft te bemoeien. noch zie ik in waarom iemand uit Marokko die een "persoonlijke afspraak" heeft met iemand uit Belgie, daarom "belgisch" moet worden, noch zie ik in waarom die marokkaanse persoon daarom zou kunnen teren op de belgische OCMW potjes, evenmin zie ik in wat IK of gelijkwie ermee te maken heeft dat WIJ verantwoordelijk moeten zijn voor mensen die hier via een "huwelijk/afspraak" binnengeraken. Enig idee waarom uH-Huh zou moeten betalen voor MIJN Masai krijger? wel ik ook niet. Mijn Maisai krijger heeft hier nochtans het RECHT OP EIGEN CULTUUR; dus ook recht op EIGEN WEIDEGRONDEN (geen eigendom hoor) en RECHT om zijn kinderkes samen met de kalfkes naar school te laten gaan. Iemand een probleem mee? Ze moeten enkel het speelplein in weide ombouwen en dan kunnen de kalfkes van de zoon van MIJN MASAI grazen! En STALLEN! eigen cultuur! dus allemaal meebetalen aan de stallen voor de kalfkes van de kinderkes van MIJN Masai. Ik wil nu geen racistische commentaar krijgen hoor! Masai zijn ook mensen gelijk jij en ik! enJA ze hebben RECHT op hun eigen cultuur! waar zitten jullie nu over te bazelen? ik heb hier 20 koeien op mijn terras staan, want ik heb een masai geïmporteerd. DOE ER VERDOMME IETS AAN HE wat is trouwens "binnengeraken"? automatisch recht hebben op gezondheidszorgen? ondersteuning? werkloosheidsvergoeding? ik ben inderdaad gekant tegen het "staats"huwelijk. een verbintenis tussen twee personen is persoonlijk en daar hoeven geen staatsrechterlijke gevolgen aan verbonden zijn volgens mij. Dus: wil jij met een eskimo huwen? geen enkel probleem. Wil jouw eskimo hier genieten van datgene waar ik mijn nikkel voor afdraai? NO WAY: ook dat is dan jouw en je eskimo's eigen keuze. Vang gerust samen een zeehond! niemand houd je tegen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 december 2006 om 03:23. |
|
![]() |
![]() |