![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Deze was ik nog vergeten als droomauto
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Parkeer er misschien mee voor een vzw van ouders die hun kindjes zijn kwijtgeraakt onder zulks lieverdje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Speciaal voor groen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een accidentje dat niemand wil met een hummer met nog nen bull bar erop = garantie dood. Legervoertuigen en Jeeps dienen niet om je kids op te halen in een zone 30 aan de school. Die dienen om paardentrailers te trekken of moeilijke bodems te bevechten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 mei 2007 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijna geen enkele van die luxe jeeps haalt goede scores qua veiligheid van aangereden voetgangers of fietsers terwijl de gemiddelde personenwagen het op dat vlak tegenwoordig wel beter doet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 mei 2007 om 19:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() Tankje inleggen hé. Ten andere het is mijn droomauto, maar daarom zal ik er nog niet meerijden. Vind het gewoon een pracht van een auto.
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat il liever onder een hummer valt dan meegesleept wordt door een Ford. Ik heb genoeg accidenten gezien waarbij de ongevallen erger waren bij gewone auto's dan bij Jeeps of andere verhoogde wagens. Onlangs is er aan de Tiense poort nog een voetganger gestorven door een ongeval met een zogenaamde "veilige" auto. Met een hummer was hij nog in leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou die persoon nog in leven zijn bij een hummer? Ik zeg hier helemaal niet dat een gewone personenwagen per definitie geen dodelijke accidenten kan maken, maar vertel me eens wat een vijf ton wegende hummer beter zou doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is inderdaad een wrang gevoel, zo een bak maar verbruik en veiligheid voor andere mensen daar denk ik ook aan hé.
![]() |
#75 |
|
![]() Als uw wagen genoeg van de grond staat dat er een mens onder kan compenseert dat dingen hoor, vermoed ik....
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat bij dit accident de betreffende persoon nooit in de lucht zou zijn gesmeten tov die personenwagen. De persoon werd nu opgeschept en knalde met zijn hoofd tegen de rechtse steunbalk van de voorruit van de auto. 3 uur later was hij dood. Deze accident was gebeurd bij 30 per uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nee, ik moet qua veiligheid volledig akkoord gaan met Jazeker, maar het blijft natuurlijk een pracht van een auto ![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() ![]() zo eentje wil ik er hebben! ma tege dees zegk ook niet nee hoor: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Zorg dan dat jij veilig rijdt hé, zul je nooit een lijk vanonder je banden moeten halen...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ongevallen zijn niet voor niets ongevallen, soms kan je ze niet vermijden.
![]() |