![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goed, maar welk alternatief hebben we dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Non durven zeggen.
En voor't moment is er maar 1 partij die ik dat zie doen. En ze mogen niet meedoen.
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Ik reken Dewever die hele historie zwaar aan maar ik wil natuurlijk niet zover gaan om hem te vergelijken met Guynoccio Verhofstadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() - Nva-houding tot hiertoe zwak...alle stoere uitspraken hebben ze weer ingeslikt.
- De JMDD zaak is in mijn ogen verraad. - Zij maken zich afhankelijk van een partij (cdv), die in het verleden het 50 jaar voor het zeggen had in Vlaanderen, maar op een manier geregeerd heeft zodat de Vlaming nog altijd de pineut is. De CDV is Belgistisch. De CDV wordt sterk beinvloed door de vakbond, die de geldstromen naar de Walen in stand wil houden. Ik vind het nogal verbijsterend dat er nog Nva-aanhangers zijn die dat allemaal wegwuiven. (Blind vertrouwen?) ----------------------------- Met alle lage middelen wil men het VB vernietigen. Alle "hands" aan dek. Vergelijking met nazi-dtslnd,smerige toenamen, uitspraken van "democratische" politiekers,processen,drooglegging,concerten, subjectieve journalisten op tv,valse berichtgeving (hoera, het VB stagneert),cordon,.... Ondanks deze hersenspoeling op de bevolking, stijgt het VB. Bovendien heeft men jarenlang zaken laten verrotten omdat het VB ze aanklaagden. Men heeft panische angst voor het VB omdat Belgique in gevaar komt ! Alleen een groeiend VB ...en eventuele toekomstige medestanders,zal bepaalde ontstekingen veroorzaken. ---------------------- Nog een paar maanden geduld en dan zullen de zaken duidelijker zijn. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 29 december 2006 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is N-VA bashen toch plezant hé.
Je zou bijna gaan denken dat wij de vijand zijn inplaats van den belziek. |
![]() |
![]() |