Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 22:03   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ik vind dit ok liever wat laten branden dan toe te geven aan chantage. he poco ....dat was je effe vergeten te vermelden geeft niet ik vergeef je - je bent nu eenmaal een hoopje zwart
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:04   #62
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hier, over je hindoes:
http://nl.youtube.com/watch?v=Klf2Plz-ETU

('t onderwerp is er één dat je obsedeert)
ik heb geen obsessies zoals jij filo en ik hoef je links niet - niet interessant - ver buiten de kwestie ! Kortom zo oppervlakkig als elke doorsnee poco zonder enige gevoel voor humaniteit !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:05   #63
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 21 oktober 2008, 22:06   #64
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
..tikte shaddy, zonder kijken.
ja zonder kijken ik ben niet eens nieuwschierig naar uw links - niet humane mensen zijn voor mij bijzonder oninteressant
Oud 21 oktober 2008, 22:06   #65
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik heb helemaal geen schrik van het Hindoeisme. Daar is, dit in tegenstelling tot islam, immers ook geen rede toe. Er betsaat niet zoiets als 'hindoefobie'.
Oud 21 oktober 2008, 22:09   #66
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ja zonder kijken ik ben niet eens nieuwschierig naar uw links - niet humane mensen zijn voor mij bijzonder oninteressant
tikte degene die de steden wil(de?) laten branden...

Laatst gewijzigd door filosoof : 21 oktober 2008 om 22:10.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 11:23   #67
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wat vertelt u toch. Jahjah is een seculier moslim. Een van de weinigen.
Onderschat het niet, maar een redelijk groot aantal moslims is seculier. Kijk maar naar bijvoorbeeld Turkije en Centraal-Aziatische landen.
Ook de meeste moslims in Europa gaan akkoord met dit principe.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 11:33   #68
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Onderschat het niet, maar een redelijk groot aantal moslims is seculier. Kijk maar naar bijvoorbeeld Turkije en Centraal-Aziatische landen.
Ook de meeste moslims in Europa gaan akkoord met dit principe.
Jij vind Erdogan in Turkije zeker ook een seculiere moslim goodwill, of in Maleisie of in eender welk ander moslimparadijs. U bent zeker ook een fan van jahjah net zoals een jan hertogen

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=25

Citaat:
De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.

De rechten die door Allah zijn verleend zijn onveranderlijk en onvervreemdbaar en zijn van toepassing op alle mensen; niemand heeft het recht daarop inbreuk te plegen of wijzigingen aan te brengen. Daarom staan zij boven menselijke wetten.

In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden. Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Secularisme wordt daarom afgewezen. Daarnaast is het van belang de strijdbaarheid van de islam te bewaren.
Abou JahJah (de afgod van weldenkend links)
Oud 22 oktober 2008, 11:39   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=43

Bedankt om het even voor me terug te vinden Smiley! blijkt historisch document te worden!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 12:12   #70
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Jij vind Erdogan in Turkije zeker ook een seculiere moslim goodwill, of in Maleisie of in eender welk ander moslimparadijs. U bent zeker ook een fan van jahjah net zoals een jan hertogen

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=25
wat ik zeg over secularism en moslims heeft te maken met Aboujahjahof ik al dan niet een fan van hem ben.
Ik ben het met vele van zijn ideeën niet eens, maar dat wil niet zeggen dat hij onterecht moet berecht worden, omdat het goed uitkomt.

Over die landen die jij noemt. Ik heb nieyts gezegd ove maleisië: daar wordt een politiek gevoerd waar ik het niet mee eens ben.
In Turkije is er wel degelijk een grote moslims die voor een seculiere staat is en wenst dat Turkije het blijft.
Erdogan valt nog mee vergeleken met vb. het saudische regime.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 12:58   #71
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat ik zeg over secularism en moslims heeft te maken met Aboujahjahof ik al dan niet een fan van hem ben.
Ik ben het met vele van zijn ideeën niet eens, maar dat wil niet zeggen dat hij onterecht moet berecht worden, omdat het goed uitkomt
volkomen akkoord.
Maar men moet dan wel dezelfde maatstaven gebruiken.

Ik vond dit op de VB site, en ik vind toch ook wel dat hier een aantal wenkbrauwen mogen gefronst worden: http://www.vlaamsbelang.org/0/5138/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams belang
Het Antwerpse Hof van Beroep heeft Jahjah en Azzuz nu vrijgesproken van het “aanzetten tot geweld”. Volgens zijn advocaat moet die aanklacht heel concreet aangetoond kunnen worden en dat kon de aanklager niet. De rechtbank volgt die argumentatie en zegt dat Jahjah de rellen niet uitlokte “omdat hij niet opriep om concrete criminele feiten te plegen. Hij riep niet op om auto’s of winkelruiten te vernielen of (politie)mensen te molesteren. En dat is nodig om hem te veroordelen. (…) Er is geen bewijs dat Abou Jahjah opriep tot concrete feiten. Hij stopte die feiten ook niet, hoewel hij daartoe het morele gezag bezat. Maar daarvoor kan hij niet worden gestraft. Hij deed niets onwettigs.”

Dat staat – moet het nog gezegd? – in schril contrast met de politiek gestuurde veroordeling van het Vlaams Blok. Het Vlaams Blok werd veroordeeld wegens het “aanzetten tot vreemdelingenhaat”. Maar dat wordt hier zo ruim geïnterpreteerd dat elke kritische uitlating over het vreemdelingenbeleid en de manke integratie van grote groepen vreemdelingen als ‘racisme’ bestempeld kan worden. Bewijzen en concrete feiten waren ver zoek, het ging om een intentieproces. Of, zoals de wijze rechter in eerste aanleg vonniste: “Op geen enkel moment maken de dagende partijen gewag van welbepaalde feiten van discriminatie die gepleegd zouden zijn door een verantwoordelijke of door een lid van de politieke partij Vlaams Blok en in naam van deze partij, noch een oproep tot concrete daden”… Maar, u kent de afloop: het Vlaams Blok moest en zou veroordeeld worden en zo gebeurde.
[/quote]

draai het of keer het, wees anti-VB of pro-VB, maar gelijk hebben ze hier!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 13:44   #72
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
In Turkije is er wel degelijk een grote moslims die voor een seculiere staat is en wenst dat Turkije het blijft.
Oh ja ? Wie is dan die grote moslim die dat wenst ? De premier Erdogan ? De president Gul ?

Citaat:
Erdogan valt nog mee vergeleken met vb. het saudische regime.
Noem je een Erdogan (die er alvast heeft voor gezorgd om Europa voor zijn islamkar te spannen door die de zogenaamde 'islamofobie' helpen te bestrijden en als eerste 'belangrijke' maatregel in zijn land als 'seculiere' moslim en premier (politieke macht) nam, de afschaffing van het destijds door Ataturk ingestelde hoofddoekenverbod) die zich nog zit in te houden vanwege zijn hoop op een toegangsticket voor Europa en nog altijd een Turks leger in zijn nek voelt, een Turks leger die de macht zal worden ontnomen zodra Turkije ooit bij Europa komt, (men is toch voor democratie nietwaar, de islam moet zich volledig kunnen ontplooien....) nog meevallen tegenover een saoedisch regime ....

De ware aard van de 'vredelievende' islam die nog zwak staat en militair niet sterk genoeg is, krijgen niet-moslims pas te zien als het te laat is goodwill. Dan pas zal men merken wat islam onder 'mensenrechten', 'rechtvaardigheid', 'democratie', 'rechten voor de minderheden', 'godsdienstvrijheid', 'vrijheid van meningsuiting', 'peace' enz. verstaat. Vergeet niet dat in afwachting daarvan de taak van de weldenkenden onder ons erin bestaat de zogenaamde 'islamofobie' mee te helpen bestrijden.... Allah kakbar.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkel land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert.

http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 22 oktober 2008 om 13:49.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 14:50   #73
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
tikte degene die de steden wil(de?) laten branden...
leugens ! weeral zo laag bij de grond jouw leugens neen de moslimbroeders willen de steden laten branden !!!!! Ik zeg liever dit dan toegeven aan chantage. zo hard toegeven dat we onze humaniteit verliezen. Dat de pocos onbeschaafd en niet humaan zijn dat weten we al.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be