![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hello??? Kan je opzoeken, kan je lezen? Ik ben jouw slaafje niet hoor! Ben je geïntresseerd: ZOEK HET DAN OP!!!! En of je het nu wilt of niet: het staat erin! En ik als Moslima, als volgeling van Allah swt accepteer het feit dat ik mijn lichaam moet bedekken uit respect voor mijn lichaam, ik accepteer alles wat Allah swt mij heeft opgedragen, ook al betekent dat dat ik de voeten van mij man moet kussen, dan zal ik dat doen! (dat staat wel echt niet in de Koraan hoor ![]() In jullie eigen landen? Welke landen? Tis niet omdat ik Moslima ben, dat een land waar Islaam de grootste godsdienst mijn land is. Dit hier, België is mijn land. Accepteer het of kras op! Simpel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid?? hahaha kapot lachen? Juist jullie moeten spreken over VERDRAAGZAAMHEID??!!! Veruim jij jouw horizon, leer accepteren dat wij moslims leven voor de Islaam, hoofddoek zullen blijven dragen en Islaam zullen voorzetten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
SAMRAH heeft inderdaad een goede PSYCHIATER nodig. Ik kan haar Najib aanbevelen, een Marokkaanse psycholoog die vijf jaar psychologie studeerde aan de universiteit van Fez en verder studeerde aan universiteiten in Londen en Parijs. Hij zegt dat vrouwen en meisjes een hoofddoek dragen om hun psychologische problemen weg te moffelen. Hij heeft helemaal geen vertrouwen in gehoofddoekte vrouwen, want je weet nooit wat eronder zit. Ook prostituees (in Marokko en vaak ook in België) dragen hoofddoeken.[/quote] Oh, ik wist niet dat ook jouw moeder een hoofddoek droeg?! Wat die psycholoog betreft: volgens mij zei hij net andersom. Hij zei namelijk dat vrouwen die geen hoofddoek de mening hebben dat vrouwen die een hoofddoek hebben geen vertrouwen hebben maar dat die vrouwen die dat zeggen psychologische problemen hebben omdat ze namelijk weten dat Allah swt bestaat, maar het niet durven toegeven. Ps: psychiater opzoeken? Waarom zou ik? Bij ons komen die problemen niet voor, enkel bij "jullie". Dus ik raad je aan om zelf een psychiater op te zoeken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben een BELG van marokkaanse afkomst maar in eerste plaats een Moslima, fier op het dragen van de hoofddoek en gelukkig om De Waarheid te mogen zien. Profiteren van het westen zeker niet: ik werk elke dag hard, sta vroeg op en laat thuis, verdien goed mijn kost dus kan je mij nog eens zeggen waarom ik profiteer? Pronken met mmijn hoofddoek: vind je ook dat het zo mooi staat bij ons, prachtig niet! Je moet niet jaloers zijn! het is niet omdat jouw vrouwtje erbij loopt als een goedkope del waar iedere man op staat te geilen, dat ik dat ook moet doen! Vind je dat niet erg dat er buiten jou, nog zoveel mannen op jouw vrouw hebben gelegen?? Dat probleem zal mijn man nooit hebben! Wat een geschenk geef ik hem! Als hij zo vrouwen wilt, zoals de uwe, kan hij er ook voor betalen hoor. Vrouwen zoals mij zijn zeldzaam, enkel Moslima's mogen van dit voordeel genieten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Indien je dit niet doet, ben ik vriendelijk! Zoniet: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je beledigt enkel als iemand jouw heeft beledigd: en ik zie niet dat je reageert op iets.. OF als je jaloers bent en niet weet hoe anders te reageren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
de moslims hier zijn een bende hypocrieten die afgedankt werden in hun eigen moslimlanden en daar werden verstoten,daarom dat jullie ook nooit pleiten voor meer democratie en openheid in landen als marokko,tunesië, algarije,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() het meeste wordt er gegeild door jou moslimvriendjes, die niets liever doen dan auchtochtone meisjes lastig vallen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 27 december 2006 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja Samratje ik ben jaloers dat ik dat filmpje hier niet geplaatst heb, das normaal mijn werk he. Het ware gelaat v/d islam tonen aan de wereld Me'ha Salama ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 27 december 2006 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je blijft maar hakken op je hoofddoek en jouw belgenland, waarbij je zelfs autochtone belgen provoceert door ze weg te jagen. -als je eens rustig bent, moet je je posts eens herlezen: je geeft nooit een antwoord en als je een rechttoe rechtaan vraag krijgt, begin je gelijk te foeteren over je godsdienst die aangevallen wordt. -ook als er tal van bewijzen (links, boeken), aanhalingen uit de koran en die andere moslim boeken worden aangegeven. Discussieren is ook iemand standpunt aanhoren (lezen in dit geval), en dan je eigen ideen, je godsdienst, je opvattingen in vraag durven stellen. Maar hoe je het ook draait of keert: je ageert telkens heel agressief en nooit antwoord je op de vragen. ALS je geen herrieschopper bent, toon je wel aan dat met moslims niet te praten valt..... Een mooi prentje om dit te illustreren: (http://www.henryk-broder.de/r2/content/tagebuch/images/karikaturisten11_varvel.jpg) ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar meiske toch, jij leest die koran toch gewoon in het arabisch? Ik heb er speciaal de arabische cijferkes bijgezet. Zeg nu niet dat je niet weet dat dit teksten uit je heilige boek zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() [quote=Samrah;2277864]Geef mij , geef mij, geef mij..
En of je het nu wilt of niet: het staat erin! En ik als Moslima, als volgeling van Allah swt accepteer het feit dat ik mijn lichaam moet bedekken uit respect voor mijn lichaam, ik accepteer alles wat Allah swt mij heeft opgedragen, ook al betekent dat dat ik de voeten van mij man moet kussen, dan zal ik dat doen! (dat staat wel echt niet in de Koraan hoor ![]() Hitlers volgelingen accepteerden ook alles wat Hitler hen opdroeg. Ook zij waren akkoord met wat Hitler hen zei. Je ziet, de geschiedenis herhaalt zich...Maar dat weet Samrah niet, gehersenspoeld als ze is, heeft ze geen enkel benul van geschiedenis, noch enig historisch inzicht. Van haar Mo mag ze trouwens niet denken, denken is verboden door haar allalala |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Gouverneur
|
![]() De reacties van redeloze, gedachteloze, intolerante en totalitaire Samrah vestigen deze tekst van SHER KHAN
De islam verdeelt de mensheid niet in rassen en die dan als minderwaardig te beschouwen maar in moslims en kafirs. En dat is even erg... de haatzaaiende intolerante koran zou moeten worden verboden. In niet-islamitische landen bloeide het concept van secularisme en religieuze tolerantie. De meeste van die landen maakten bij het opstellen van hun grondwet geen compromissen met religie. Menselijkheid kreeg er de voorkeur boven religieuze dogmas. Dit in tegenstelling tot islamitische landen waar de wetten gebaseerd zijn op de koran. Zeker de olierijke landen onder hen voelen niet erg veel voor democratie. Sommige islamitische landen hebben wel interesse getoond in democratie en religieuze tolerantie, doch enkel en alleen maar omdat ze geen keuze hebben daar ze met de rest van de kafir wereld te maken krijgen wiens economische invloed sterk is. Moesten islamitische landen evenwel machtig worden, dan zouden ze onmiddellijk terugkeren naar de 7de eeuw en zouden zij van de islam opnieuw de enige staatsreligie maken en de volgelingen van andere religies vernederen. Het beste voorbeeld hiervan is Saoedi-Arabië waar het rondlopen met een bijbel in de hand al even gevaarlijk is als het kussen van een ratelslang. De islam tolereert geen andere religies, de koran roept duidelijk op tot etnische zuivering net zolang tot dat de islam voor iedereen de enige religie geworden is. Doch, professors in de islam in het Westen werken hard in het portretteren van een rozige islam die ver af staat van de ware intolerante islam van Mohammed. Ironisch genoeg lopen vele politiek correcte politiekers zeer gemakkelijk in deze val. In de USA kwam men op 19 mei 2005 met een resolutie voor de dag waarvan de 8 punten tot doel hadden om de islam met haar gruwelijke heilige boek, de koran, te beschermen. Laten we 2 van deze punten even bekijken. 1) Het veroordelen van religieuze intolerantie en erkennen dat de heilige boeken van alle religies met waardigheid en met respect moeten worden behandeld. 2) Dat de koran het heilige boek is voor moslims die er tijdens het gebed stukken uit citeren en er waardevolle lessen over vrede, menselijkheid en spiritualiteit uit leren. Onze geleerde wettenmakers hebben echter 1 belangrijk deel van het leven vergeten respect kan niet worden opgelegd, het kan enkel worden verdiend. Indien de koran niet voldoende materiaal bevat dat respect verdient, dan zal een wet er niet voor zorgen dat mensen er voor zullen buigen. Om respect voor de koran te kunnen opbrengen moet men er in geloven, een ongelovige kan immers onmogelijk respect voor dat boek opbrengen. De koran herhaalt voortdurend dat ongelovigen zullen branden in de hel en het noemt een niet-moslim een pervert (63:4) boosaardig (2:99) een vijand (4:101) een domkop (6:111) slecht (9:125) een leugenaar (59:11,9:107,16:39) en een gemenerd (24:55) Het is moslims verboden om bevelen van niet-moslims op te volgen (33:1) of om niet-moslims te helpen (28:86) Het is moslims zelfs verboden om te bidden voor een overleden niet-moslim (9:84) Toont de koran respect voor niet-moslims? Respect groeit niet zoals een paddestoel. Hoe zou een verstandig iemand nu, na het lezen van die talrijke gewelddadige en intolerante verzen, de koran kunnen respecteren? Osama Bin Laden wil de vernietiging van Amerika. Zouden wij daar ook een resolutie voor moeten goedkeuren? Respecteer het kwade? Zeker, waarom niet? Laat ons tolerant zijn ! Stel je het scenario voor dat Osama bin laden gepakt is en voor de rechter moet verschijnen. In een volle rechtszaal roept de advocaat van de verdediging "Mijn cliënt is onschuldig" terwijl hij een koran in zijn rechterhand omhoog houd. Dit is het heilige boek van de islam en door de wet erkend. Mijn client volgde enkel de instructies uit dit boek. Hoe kan men mijn cliënt dan vervolgen? Het is het heilige boek van moslims en zij citeren er verzen uit tijdens hun gebeden maar zij zoeken zeker en vast geen vrede, menselijkheid en spiritualiteit. De vraag is, wat voor waardevolle lessen leren ze dan? Hier is een deel van de "vrede" van de koran. "En vecht met hen tot dat er geen vervolging/onderdrukking meer is en de religie enkel voor allah is (Q2:193) Dus moslims worden opgeroepen om door te vechten tot dat de religie enkel voor allah is, en dat is exact wat vrome moslims wereldwijd aan het doen zijn. Hoe kan men nu met een dergelijke attitude vrede bereiken? Wanneer de islam het over menselijkheid heeft dan heeft ze het enkel over moslims, want niet-moslims worden niet als mensen aanzien. Moslims zijn immers de beste wezens ter wereld en alle anderen zijn ofwel apen ofwel zwijnen. (5:60) Is het afhakken/afsnijden van de handen van dieven een symbool van menselijkheid? (5:38 ) Om eerlijk te zijn geef ik toe dat er ook goede verzen in de koran te vinden zijn. Het aantal van die goede verzen bedraagt echter minder dan 100 van de in totaal ongeveer 6226 verzen (Moslimgeleerden vechten over het precieze aantal verzen) De goede verzen maken dus slechts maar een kleine 0,2 % uit van de hele koran. Deze goede verzen gaan meestal over het betalen van aalmoezen aan de armen, het respecteren van de ouders enz. Om zulk een gewone religieuze waarden te leren hebben we de koran helemaal niet nodig. Iedereen met wat gezond verstand weet hoe andere mensen te respecteren en te behandelen. Deze goede verzen hebben dan nog alleen maar betrekking op moslims aangezien de koran voor niet-moslims een andere beschrijving heeft. Wat spiritualiteit betreft, moslims hebben ruimschoots de spirit om de wereld op te blazen. Een vlugge zoektocht in het islamitische nieuws over heel de wereld zal volstaan om dit te bewijzen. Vele moslims reciteren de koran zonder te begrijpen wat ze lezen omdat zij zo zijn geprogrammeerd. Zij die echt begrijpen wat ze lezen blijven verbonden met de kern van de islam die vol zit met haat en vooroordelen tegenover niet-moslims. Het zou misschien aannemelijker zijn geweest moesten moslims een speciale behandeling voor de koran hebben gevraagd als een boek voor ontspanning. Dit boek is immers niet alleen de moeder van alle horrorboeken het bevat ook lachopwekkende verzen zoals het afschieten van raketten om duivels te doden (67:5) een pratende palmboom (19:24) en allah’s belofte om christenen en joden om te vormen tot apen als ze niet in de koran geloven (2:65-66 en 4:47) Tot nu toe hebben de christenen en de joden nog geluk gehad, maar wie weet wanneer allah’s vloek zich zal materialiseren? Ik begrijp de goede intenties van goedhartige wettenmakers. Zij streven naar harmonie en sociale integriteit, twee dingen die essentieel gezien ongekend zijn in de islam. Een praktiserende moslima, volgelinge van de koran, moet halal vlees eten, het is haar verboden om bankzaken te doen met een traditionele bank, ze kan niet trouwen met een niet-moslim man, ze moet de hijab/boerka dragen, en boven alles moet zij niet-moslims haten. De totalitaire ideologie islam verandert van kleur naargelang de situatie. Het speelt de rol van onschuldige baby wanneer het zwak is en in de minderheid doch het maakt een fatale beet eens het sterk word. Mohammed sloot verschillende verdragen met verschillende stammen toen hij zwak was doch verbrak ze allemaal met belachelijke excuses wanneer hij sterk geworden was. Zij die geloven dat ze de islam kunnen hervormen verdienen lof voor hun gebaar van goedwil, doch zij leven duidelijk niet in de echte wereld. Het is tijd om de koran te bannen in plaats van het te beschermen. in een beschaafde maatschappij moet een boek dat zulk een grove belediging vormt voor de menselijkheid, geen enkele plaats hebben. Sher Khan http://www.faithfreedom.org/oped/SherKhan51214p3.htm Laatst gewijzigd door Neptunus : 27 december 2006 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geloof er ook niets van: die Samrah is helemaal geen moslima, zelfs geen vrouw maar iemand die er in slaagt om de wij-zij polemiek te doen oplaaien, om ons klavier in vitriool onder te dompelen en te reageren op deze topic. Kortom de polarisatie te verhevigen en zelfs milde gematigden zoals ondergetekende te verleiden tot fanatieke standpunten. Man, man, man, Samrah je speelt je rol goed. Niet gedacht dat een kalende senior met een buikje ons zo kon om de tuin leiden. Sjapoo en gegroet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samrah post nochtans ook op DS forum als "Samrah Imine", waar ze de takyah iets beter beoefent en een zweem van gematigdheid probeert te poneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Samrah is veel te rap op de tenen getrapt.
En wij moeten geen vrede prediken, want wijn ZIJN vrede ![]() "Sterk is niet iemand die een ander op de grond werpt; Sterk is iemand die zich kan beheersen als die boos is." zei er ooit eens iemand, Samrah !!! |
![]() |
![]() |