![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Kim, met dat bericht heeft hij mij beschuldigd van rascisme.
En dat duld ik niet. In mijn familie zijn geadopteerde allochtonen. Ik heb nooit enige vorm van rascisme geuit. Hij heeft mij daarmee een rascist genoemd en ik wil weten waarom. Let op mijn communicatie, ik heb duidelijk een open communicatie gebruikt met persoonlijke argumenten. Ik kom hier ook redelijk veel en ik kom niet aan zo'n aantal post en ik ben al lid sinds 19-02-2004 . Ik respecteer elke persoon tot hij of zij laat zien dat hij of zij geen respect heeft voor mij. En ja, ik ga soms uit de bocht maar enkel als men mij aanvalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Gouverneur
|
![]() Kijk, ik wil nu enkel weten van hem waarom hij de vlaams gezinden uitscheld voor rascisten.
Ik wil die persoonlijke zever afsluiten en weer constructieve gesprekken voeren op dit forum. Want al die zever ben ik wel beu. Ik wil gewoon zijn antwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
2) Jij zit anders ook al aan een degelijk aantal en zal over twee jaar ook een deftig aantal berichten beschikken, veel meer dan 12000 dus je moe over niets beginnen hé! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent voor Vlaanderen. U bent dus tegen Wallonië, dus tegen de Franstaligen, dus al racist tegenover de Franstaligen. Zo zie ik zijn reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Het is niet omdat je voor Vlaanderen bent dat je tegen de Walen bent! Nu ben jij een racist!
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben niet tegen Walonie.
Ik heb niets tegen Walen. Ik heb een probleem met de Belgische constructie. Ik heb een probleem met die 10 miljard euro aan geldstromen. Ik ben geen rascist. Maar ik wil Hans zijn uitleg waarom ik dat wel zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn de Waalse staalbedrijven ook gesloten omdat we geen staal meer nodig hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het land definitief verlaten boeit me meer dan de splitsing van België, eerlijk gezegd. Ik ben trouwens niet voor de splitsing van het land MAAR ik ga wel akkoord met de Vlaams-Nationalisten als ze zeggen dat België vierkant draait. Net als de Vlaams-Nationalisten lig ik er niet meer wakker van België. Het verschil is dat ik voor een andere optie pleit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom: grondig bekijken en er een waardige federale staat van maken! ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Loslaten, jongen, loslaten... Laatst gewijzigd door baarle : 28 december 2006 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Nee, ik wil een deftig antwoord.
Sommige beledigingen kunnen echt niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O jawel hoor.
Iedereen hier, inclusief zijn partijgenoten, weet dat je de uithalen van de clown niet ernstig moet nemen. Als je dat per sé wel wil doen, geef je hem alleen maar voeding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gouverneur
|
![]() Hij heeft de uitspraak gedaan.
En in plaats van zich te verstoppen moet hij uitleg geven. Ik wil al die zever op anderen hun persoon niet maar als ze er om vragen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze van mensen als hij komen neem ik ze sowieso niet meer serieus. Wanneer hij met dergelijke uitspraken komt, is dat meestal een teken dat zijn inhoudelijke argumenten opgebruikt zijn en dus begint hij dan maar op de man te spelen. Je moet overigens maar eens de webstek van zijn partij bekijken en ook maar eens zien hoezeer de N-VA daar door het slijk gehaald wordt. Zielig, meer woorden heb ik er niet voor over. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 december 2006 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |