![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Beter was geweest om hem stilletjes de vergetelheid in te laten gaan in een gevangenis; dan sprak men binnen enkele jaren niet meer over Saddam. Nu wordt hij inderdaad een martelaar.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez 10.000 of zelfs 100.000 ... maar Sadam MOET DOOD ... en Bush dan?
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze hadden hem moeten uitleveren aan een tribunaal in een neutraal land.
Nu gaat hij de geschiedenis in als veroordeeld door een poppenkast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Saddam is dood,
Sjiieten haten soennieten en omgekeerd, Koerden zien hun kans schoon, Een guerrilla-oorlog tegen het Amerikaanse Leger en regering in Bagdad... Mijn voorspelling voor 2007 = Irak wordt erger dan Vietnam. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Meer dan nu is niet meer mogelijk en zou alleen maar een goede aanleiding zijn om veel terroristen te doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Schromelijk overdreven.Er is geen enkele vergelijking mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat u dat zegt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In Amerikaans standpunt: zeker!
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er wordt nog steeds opgehangen, gefolterd en gemoord in het nu 'democratische' Irak. Waar blijft de menselijke evolutie ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Spijtig, maar helaas een realistisch scenario
![]() |
#72 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het wordt zelfs binnen 20 jaar een examenvraag in de lessen geschiedenis:
Welke zijn de parallellen tussen Vietnam en Irak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, Vietnam ligt niet midden een olierijk gebied.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Wat ik me nu afvraag, met wat gaat Bush zich nu bezighouden? Wie of wat zal de volgende zijn
Bin Laden? laat me niet lachen ![]() Iran? denk ik niet Noord-Korea hmmm.... China? hoef ik zelf niet op te antwoorden Olie in Irak? goede vraag Laatst gewijzigd door nubian : 30 december 2006 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me geen beter einde inbeelden. Toch goed, Zulk machtig man uiteindelijk veroordeeld door een poppenkast. Perfect in mijn ogen. Boontje komt om zijn loontje
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een volk dat een voorbeeld wilt zijn van beschaving doet dat inderdaad niet. Een volk dat vrees wilt inboezemen doet dat wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |