![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had jij dan een argumentatie? Je hebt niet eens een bron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Moeten we tegenargumenten geven bij de NWO-WTC-theoriën ?
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wachten dus op jouw Belgisch-nationalistische argumentie die het tegendeel bewijst, Hans.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh jawel hoor! De bron ontspringt bij de heilige drievuldigheid Ruben/Hans/Patriot.
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Hans wilt dat de bubbelclub op TV aan bod komt en serieus wordt genomen, maar denkt hij nu écht dat hij met zo'n onderwerpen serieus genomen kán worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua milieuvervuiling kan dat tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is dit eigenlijk allemaal wel serieus bedoeld, hans1? Dit lijkt me het scenario van een ietwat te belachelijk en daarom niet uitgegeven boek van Dan Brown...
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Waarop dan? We krijgen hier een stelling die gestaafd wordt door:
1) Hansworst heeft "iets horen zeggen" uit "betrouwbare bronnen" 2) Hansworst heeft een foto gezien waarop politieke paria Le Pen na een debat in dezelfde ruimte staat als een jonge Bart De Wever (hoe die twee samen het Franse buitenlandse beleid voor de komende jaren hebben kunnen bepalen is mij ook een raadsel, maar Hansworst vindt dat er duidelijk "iets" moet besproken zijn geweest) 3) Hansworst vindt dat er toch wel iéts fout moet zijn, want separatisten zijn nu eenmaal kwaadaardige complotteurs... En jij verwacht serieus dat wij hier tijd en moeite gaan investeren om dat te ontkrachten? Ontkracht jij eerst maar eens mijn stelling dat Kennedy vermoord werd door een pinguïn met een bazooka, dat heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen, weet je wel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() tja Hans1, volgens mij is het principe nog steeds dat diegene die feiten aanvoert hiervan het bewijs dient te leveren (art. 870 Gerechtelijk Wetboek), te meer daar het leveren van een negatief bewijs ontzettend moelijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik voer geen bewijs aan, wel een beredeneerd vermoeden uit betrouwbare, doch confidentiële bron.
Als de redenering achter mijn vermoeden u niet correct lijkt, kan u proberen dit vermoeden te ontkrachten. Jullie, flaminganten, doen dat ook wanneer jullie VERMOEDEN dat de Koning alle belangrijke beslissingen zou nemen in België - quod certe non. Dan verwijzen wij naar het grondwettelijke principe van de ministeriële tegentekening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elementaire discussieregels.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 3 januari 2007 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens Hans, hoe zou het toch maar komen dat 'we' zijn zoon-oplichter niet voor een rechtbank krijgen zoals alle andere Belgen die iets minder gelijk zijn voor de Belgische wet?
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() allez, 't is dus zelfs nog geen poging om tot een bewijs te komen.. met andere woorden: de geheime documenten etc, mogen overboord worden gegooid... het enige wat dus nog resteert is de redenering dat frankrijk zijn grenzen naar het noorden wil uitbreiden en dat men daarom de n-vA (vermoed ik, dat bedoeld wordt) op een of andere manier steunt.. ik neem aan financieel, want aan zendtijd op de franstalige televisie heeft men ook niet veel...
daar staat evenwel tegenover dat: 1) Frankrijk zelfs een stuk 'vlaanderen' heeft ingepalmd en derhalve reeds op die plaatsen zijn 'natuurlijke grens' heeft overschreden; er is dus al een spanningsveld. 2) in hoeverre staat frankrijk te springen om wallonië? ik denk dat het niet bij iedereen zo gewild is... als wallonie niet echt gewild is door de politieke kaste, waarom zou men dan samenspannen? 3) indien frankrijk maximaal wil uitbreiden dan lijkt het mij veel logischer om niet de steun te verlenen aan de n-va (in vlaanderen is in het algemeen de roep naar meer bevoegdheden vrij verspreid) maar wel aan de waalse rattachisten.. immers, (1) aan Vlaamse kant heeft men maar weinig ondersteuning nodig.. je hebt enerzijds het vlaams belang (die me dunkt over voldoende financiele middelen beschikt om het zelf zijn campagne te kunnen voeren..), cd&v die toch redelijk de vlaamse kaart lijkt te trekken (en ook over financiën beschikt), n-va (die idd over weinig middelen beschikt, maar daar valt het aan de campagnes ook aan te merken..) (2) aan Waalse kant daarentegen hangt men meer aan 'belgië'.. wil men een splitsing dan zal men vooral daar druk moeten zetten... (3) als men Wallonië wil 'annexeren' zal dat, binnen de huidige internationale context, met de toestemming van Wallonië moeten gebeuren, je kan dus daar maar beter goodwill creëren (4) in aansluiting op (2) in wallonië heerst er blijkbaar 'schrik' om op eigen benen te moeten staan, maar misschien vermindert wel die 'schrik' indien grote broer frankrijk zijn steun betuigt, (5) ondertussen heeft frankrijk er alle belang bij dat de vlaamsgezinden niet al té sterk staan, zodat franstalige belgië aan de taalgrenzen kan knabbelen.. immers, hierdoor wordt de 'natuurlijke grens' voor het met expansiedrang behepte frankrijk nog verder opgeschoven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, vorige week had ik al gemerkt dat iemand mijn computer had gehackt en er in mijn huis was binnengebroken, ik mankeerde een boel documenten en briefwisseling. Nu weet ik dus waar dat terecht is gekomen.
Ik kan het niet meer verbergen. Inderdaad, ik heb elke week op zondagmiddag een rendez-vous met de Franse president Chirac waarin wij nadenken en brainstormen over de te volgen strategieën. Hij zorgt ook via de Franse staatsveiligheidsdiensten voor een continue financiering van de Vlaamse Beweging. 't Is te zeggen, ik kom elke maandagochtend weer terug naar Vlaanderen met enkele aktentassen vol ongemarkeerde Euros die ik dan afzet bij de kantoren van VVB, TAK, OVV, Vlaams Belang, N-VA, etc. Voorts ga ik elke maand bij de VlaemSSche Radio en Televisie mee advies geven over hoe we het beste de BUB, toch wel onze grootste en meest gevaarlijke vijand, moeten behandelen of beter negeren. Weldra verschijnen mijn memoires, waarin nog véél meer sappige details over het grote complot zullen prijsgegeven worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vraag hen bijv. eens hoe hoog de Noord-Zuid-transfers zijn en je krijgt de meest uiteenlopende en onbewezen antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() En nog zo één: als een verdachte zegt: "Prins Laurent wist ervan", dan nemen jullie dat toch ook direct voor waarheid, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dezelfde vraag echter aan een bubbel en meteen gaat het onderwerp over de jarenlange miljardentranfers naar het verloederde Limburg.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 januari 2007 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |