![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() Aan uw taal te zien, ben ik het niet die gedronken heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders als burgelijk ir. steld U zeker niet veel voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() Bwaah... Ik mag anders wel trots zijn hoor met wat ik heb bereikt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementslid
|
![]() My god, niet te doen wat ik hier lees. De ingenieurs van tegenwoordig zijn precies ook niet meer wat ze geweest zijn...
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Burgemeester
|
![]() Hmmm...?
![]() ![]() Waar heb ik dat kopietje van de Internationale toch weer gelaten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik heb die foto’s eens bekeken.
Iedereen die een beetje van bouwkunde afweet, weet dat je aan die foto’s niks hebt. Wat zien we nu?: - Een paar paletten en wat stort. (opruimen) - Een lokaal in ontwerp waar inderdaad wat lossen elektriciteitskabels hangen (hoe kan het ook anders) - Een lokaal waar de zoldering is uitgebroken en waar een deur nog toegang op heeft. (dichtmetselen en plafonneren) - Een binnendeur met aan de onderkant sporen van vochtproblemen ( onmogelijk tenzij Rob een nieuw soort verdampen/condensatie heeft uitgevonden) - Een ruimte waar nieuw nieuwe ramen geplaatst zijn en waar loshangende bezetting is weggekapt. (Opnieuw bezetten) - Een ruimte waar een doorgang gemaakt is naar een hogergelegen verdiep en waar Gyproc platen zijn weggebroken. Houten roostering is intact. (Plaatsen van nieuw plafond in droge bepleistering) - Een ketelruimte waar een nieuwe flens (rood groen) geplaatst is, en een herstelling is uitgevoerd aan een leiding. (Opnieuw isoleren van leiding en flens) In die zelfde ketelruimte is isolatie verwijdert. Hier kan men duidelijk zien dat het een met gipsband omzwachtelde glaswolisolatie betreft. Van Asbest is hier dus geen sprake. (Trouwens niet alle asbest is kankerverwekend. Die eigenschap wordt door de vezelgrote bepaald. Uitsluitsel kan enkel verkregen worden door analyse. Rob is hier nogal vlug met zijn conclusie) - Een deur die voorlopig hertelt, en gebarricadeerd is met een stuk OSB plaat. (nieuwe deur en slot) - Sporen van braak (oplossing: vier sigaren en een handvol Knauff) - 7 schragen, een stoel en een perfect geschilderde gasleiding in een kelderruimte (opruimen) Kostprijs aan de hand van de foto’s: 5 werkdagen = 1200 €. Maar om het Blok te kloten doe ik het voor niks. De Rob klop kent niks van bouwkunde. Hij heeft al eens de plannen van de ‘Super’ moskee in Antwerpen besproken. Volgens hem wordt die hoger dan de Kathedraal en breder dan ’t Sportpaleis. Rob klop heeft, ondanks hij al eens een leerkracht durfde te molesteren, zijn diploma van advocaat gehaald. Dit wil natuurlijk niet zegen dat hij een goed advocaat is, maar hij heeft van bouwkunde zeker geen kaas gegeten. Van demagogie des te meer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft wel de negenproef. Dat ze eerst zegden dat ze het wel aan de privé zouden verkopen, voor hetzelfde geld.
Dit laatste is dan blijkbaar niet gelukt, en dan maar een verkoop aan de overheid, via hun politieke vrienden. In principe zou men dit laatste deonthologisch al niet mogen doen, zelfs al verkocht men het aan een lagere prijs, dan de marktwaarde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondanks de ontbrekende gegevens zoals oppervlakte en aankoopdatum om te bepalen of de verkoopsprijs gerechtvaardigd is, ben ik ook van mening dat de stad het huis niet moet kopen. Vooral omdat de stad al zo weinig centen heeft. Tenzij ze er een duidelijk doel mee hebben. Pakweg nieuw wijkkantoor ofzo. Maar van een doel voor het huis heb ik nog nooit horen spreken.
![]() |
#72 |
Burgemeester
|
![]() Inderdaad Boer Bavo en de Metser. 1. Men zadelt ons op met foto's waar we totaal niets aan hebben, tenzij ik kan besluiten dat als ik de volledige fotoreeks voor waarheid aanneem, er wel degelijk structuurwerken hebben plaatsgevonden die een prijsstijging kunnen wettigen. 2. Men ons onthoudt van informatie die wel degelijk cruciaal is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat Chantal Pauwels in dat gebouw gaat wonen. Dan kan zij eindelijk vertrekken uit haar goedkope krotwoning en haar intrek nemen in een woning in goede staat.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Het schandaal zit hem gewoon in het feit dat de SPa het gebouw aan het stadsbestuur wou verkopen met als vermelding "in goede staat" of zelfs "gerenoveerd". Een gebouw dat nog in z'n renovatiewerken zit is niet "in goede staat", het is "in renovatie". Een klein verschil in woorden maar een groot verschil in financiële waarde ! Bovendien blijkt dus dat ze het gebouw zelf voor een (relatief gezien) prikje hadden gekocht en het in een veelvoud van dat oorspronkelijke bedrag verder verkopen aan een overheid zonder de renovatiewerken af te maken.
Laat ik het zo stellen, als we nu mijn huis zouden willen verkopen, en het OCMW heeft Eerste Kooprecht, dan zou ik het zelfs niet aan het OCMW verpatst krijgen omdat de keuken en badkamer dringend gerenoveerd moeten worden en in renovatie zijn (in de keuken momenteel geen stromend water en verder opstijgend vocht in alle muren van beide ruimtes !!!). Dus wat kan de SPa dat ik niet kan ? Juist. Toch verkopen. En mèt winst. Straffen toebak.
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nadat het ACW met de klak fink 'dank u wel' had mogen zeggen zien we nu wat de werkelijke waarde van die dingen is op de privémarkt. Het SP-a gebouw is een zelfde scenario (enfin lijkt mij nog veel erger eigenlijk, ihg van hengelhoeve had de regering er tenminste nog een doel mee voor ogen). Waarom heeft de stad Antwerpen dat gebouw eigenlijk nodig? En waarom moest dat uit die budgetten (kansarme gezinnen) komen? (dat vind ik nog het meest groffe van al, en daar zouden de extreem-linkse VB-haters die dit nog proberen te verdedigen ook wel eens bij mogen stil staan. Met 27 miljoen kan je volgens mij sowieso véél nuttigere dingen doen dan nog maar eens een gebouw kopen, stad antwerpen heeft er al ettelijk leegstaande die ze laten verkrotten) En waarom - als dat toch allemaal zoo koosjer was, werd dat rap rap onderhands bedisseld? Sorry maar iedere normale mens ziet dat het hier om een smerig zaakje gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |