Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2007, 06:03   #61
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zowel de kliek van JM Le Pen, A. Mussolini ....etc zijn VANDAAG antisemieten, xenofoben, homohaters en zigeunerhaters. Uw schuchtere poging van "65 jaar geleden" gaat dus niet op.
Je hebt gelijk! Tijd om de zaken met de wortel aan te pakken. Iedereen weet dat Hitler zich baseerde op de Zeven Punten van Maarten Luther.

Citaat:
First to set fire to their synagogues or schools and to bury and cover with dirt whatever will not burn, so that no man will ever again see a stone or cinder of them.

Second, I advise that their houses also be razed and destroyed.

Third, I advise that all their prayer books and Talmudic writings, in which such idolatry, lies, cursing and blasphemy are taught, be taken from them.

Fourth, I advise that their rabbis be forbidden to teach henceforth on pain of loss of life and limb.

Fifth, I advise that safe*conduct on the highways be abolished completely for the Jews.

Sixth, I advise that usury be prohibited to them, and that all cash and treasure of silver and gold be taken from them and put aside for safekeeping.

Seventh, I commend putting a flail, an ax, a hoe, a spade, a distaff, or a spindle into the hands of young, strong Jews and Jewesses and letting them earn their bread in the sweat of their brow.
Er zijn in de wereld tientallen miljoenen die zich volgeling van Luther noemen, en nog eens tientallen miljoen die zijn door zijn leer geïnspireerd zijn. Dat zijn dus duidelijk allemaal anti-semieten en fascisten.

Vervolging, NU! Dood aan het racistische protestantisme!
Oud 10 januari 2007, 06:29   #62
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Toon mij die post, als je daar zo zeker van bent, zoniet kan je beter je klep houden ipv van anderen vals te beschuldigen.
Jazeker heeft gelijk.
Jazeker. Het werd hoog tijd dat iemand uw huichelarij en hypochrisie aan de kaak stelt. En dat steekt. Klaarblijkelijk.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 januari 2007 om 06:41.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 07:18   #63
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Okay en na vier pagina's is er nog steeds geen link naar één of ander berucht artikel op het wijde web. Lul maar ongestaafd verder dus.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 07:19   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Hoe oud ben je nu geworden om 65 jaar terug als maatstaf voor je leven te nemen? Kan je de zaken niet door een bril van vandaag bekijken? Rechts doet het daar beter hoor. Wij bekijken de wereld door de bril van vandaag. Niet door die van een gekke dictator zo lang geleden.
Yeah right... 't Is daarmee zeker dat linksen om de haverklap de zonden van Stalin, Mao, Castro e.a. worden aangewreven?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 07:27   #65
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
En nog grappiger dat geen enkele linkse ooit met hem in de clinch is gegaan, hoewel hij het voortdurend heeft over de lagere klasse. Het geeft te raden hoe links tegenwoordig denkt.
Zijn uitspraken zijn dan ook karikaturaal. Heb je dat nu nog maar pas door?

Ga gerust verder je gang met dat "raden"...
Oud 10 januari 2007, 07:28   #66
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Jazeker heeft gelijk.
Jazeker. Het werd hoog tijd dat iemand uw huichelarij en hypochrisie aan de kaak stelt. En dat steekt. Klaarblijkelijk.
Kwatch. Er is een duidelijk verschil tussen anti-semitisme en anti-zionisme. Dat laatste leeft overigens zeer fel onder een bepaalde strekking van de Joden zèlf en ik maak me sterk dat je hèn bezwaarlijk kunt beschuldigen van anti-semitisme...

Of wacht... Misschien wist je dat wel, maar wou je een beetje op de man spelen. Dat schijnt jou wel vaker te overkomen...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 10 januari 2007, 07:28   #67
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Yeah right... 't Is daarmee zeker dat linksen om de haverklap de zonden van Stalin, Mao, Castro e.a. worden aangewreven?
Ach niet overdrijven, Stalin is 'n doetje als je de huidige media mag geloven hij was een bevrijder net als al die anderen die heel het civiele land platgegooid hebben.
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 07:30   #68
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor je het vergeet: Castro leeft nog.

Enfin, respiratorisch toch.
Oud 10 januari 2007, 07:30   #69
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jazeker heeft gelijk.
Jazeker is zoals gebruikelijk uit zijn nek aan het lullen. Jazeker kan niet om het volgende feit heen fietsen :
Citaat:
Toon mij die post, als je daar zo zeker van bent, zoniet kan je beter je klep houden ipv van anderen vals te beschuldigen.

Ik hekel vooral de huichelarij vh VB, Dewinter die vandaag de Joodse Gemeenschap tracht op te vrijen en morgen nazi-corrifeeën uit WOII gaat huldigen.
Het VB doet alsof ze pro-Joods is terwijl ze haar nazi-voorkeuren niet kan afgooien. (cfr. het eeuwig blijven eren en huldigen van nazi-collaborateurs als Staf De Clercq en Laplasse)
Correctie, Jazeker kan hier om heen fietsen zoveel als hij maar wil, het is en blijft evenwel een feit. Punt.
Oud 10 januari 2007, 07:33   #70
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Wel heel bevreemdend dat ik op dit forum maar bitter weinig aanhangers van die typetjes ben tegengekomen.

Een schril contrast met de talloze aanhangers van een partij die nu nog steeds nazi-collaborateurs verheerlijkt.

Heel bizar...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 januari 2007 om 07:35.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 07:35   #71
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Kwatch. Er is een duidelijk verschil tussen anti-semitisme en anti-zionisme. Dat laatste leeft overigens zeer fel onder een bepaalde strekking van de Joden zèlf en ik maak me sterk dat je hèn bezwaarlijk kunt beschuldigen van anti-semitisme...

Of wacht... Misschien wist je dat wel, maar wou je een beetje op de man spelen. Dat schijnt jou wel vaker te overkomen...
tututut
Oud 10 januari 2007, 07:37   #72
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Jazeker is zoals gebruikelijk uit zijn nek aan het lullen. Jazeker kan niet om het volgende feit heen fietsen : Correctie, Jazeker kan hier om heen fietsen zoveel als hij maar wil, het is en blijft evenwel een feit. Punt.
piet mag aanklagen zoveel hij wil
Ik ook. Piet zijn hypochrisie

En dat is gewoon een feit.
Punt.
Oud 10 januari 2007, 07:42   #73
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
piet mag aanklagen zoveel hij wil
Ik ook. Piet zijn hypochrisie

En dat is gewoon een feit.
Punt.
Je mag aanklagen zoveel je wil, het staven van die aanklacht daarentegen is blijkbaar iets te hoog gegrepen...

Oud 10 januari 2007, 07:43   #74
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wel heel bevreemdend dat ik op dit forum maar bitter weinig aanhangers van die typetjes ben tegengekomen.

Een schril contrast met de talloze aanhangers van een partij die nu nog steeds nazi-collaborateurs verheerlijkt.

Heel bizar...
Aaaah, maar dat is omdat jij dat niet begrepen hebt hé: als je niet tenminste vijf maal daags expliciet zegt dat je geen aanhanger bent van die typetjes, ben je het in de ogen van onze extreem-rechtse medemens per definitie wèl. Rechtse logica, weet je wel...

Citaat:
Oud 10 januari 2007, 07:45   #75
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag aanklagen zoveel je wil, het staven van die aanklacht daarentegen is blijkbaar iets te hoog gegrepen...

Wat?!? Heb jij de doorslaggevende argumenten van geborneerdtobewild dan niet gelezen?

Ziehier:
Citaat:
tututut

Citaat:
Oud 10 januari 2007, 07:54   #76
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Aaaah, maar dat is omdat jij dat niet begrepen hebt hé: als je niet tenminste vijf maal daags expliciet zegt dat je geen aanhanger bent van die typetjes, ben je het in de ogen van onze extreem-rechtse medemens per definitie wèl. Rechtse logica, weet je wel...
Oh, ik heb daar misschien een betere oplossing voor, gewoon hun stompzinnig gebleir eens bevestigen.

Ik beken : ik heb een grenzeloze bewondering voor Stalin, ben altijd verliefd geweest op Pol Pot, en verafgood Mao.

Zo, twee vliegen in één klap. Mijn eerste goede daad voor het nieuwe jaar is verricht en de armen van geest zijn ook content.
Oud 10 januari 2007, 07:59   #77
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat?!? Heb jij de doorslaggevende argumenten van geborneerdtobewild dan niet gelezen?

Ziehier:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild
tututut
Oei, ik geef me gewonnen... Tegen een dergelijke intelligente argumentatie is niemand opgewassen.

Tja, Geboren Om Wild Te Zijn heeft het dan ook eens gepresteerd om omdermeer Vermeersch te bestempelen als een volslagen idioot, gebruik makend van even "intelligente" argumenten.

Ook toen heb ik de discussie niet "gewonnen"...

Zalig de armen van geest, zeg ik altijd maar.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 10 januari 2007 om 08:00.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 08:06   #78
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:

Tja, Geboren Om Wild Te Zijn heeft het dan ook eens gepresteerd om omdermeer Vermeersch te bestempelen als een volslagen idioot, gebruik makend van even "intelligente" argumenten.
.
Nu deze kans kan u niet laten voorbijgaan om ons te onderrichten in het zogenaamde "staven" van al dan niet loze beweringen. Laat raf en mij eens een poepje ruiken.

Go!!

by the way, het zal u niet lukken maar nu u het toch zelf beweert zal ik nu alvast niet (durven) tegenspreken

Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 januari 2007 om 08:08.
Oud 10 januari 2007, 11:55   #79
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat om zeven verkozenen van het Front National (onder wie nationaal partijvoorzitter Jean-Marie Le Pen), Andreas Mölzer van de Oostenrijkse FPO, de Brit Ashley Mote van de UK Independence Party, één verkozene van de Bulgaarse Ataka-partij, vijf leden van de Roemeense Romania Mare, twee Italianen (onder wie de kleindochter van oud-dictator Benito Mussolini) en de drie verkozenen van het Vlaams Belang (Philip Claeys, Koenraad Dillen en Frank Vanhecke).

Op Wikipedia hebben ze al een lijstje staan :
http://en.wikipedia.org/wiki/Identit...nd_Sovereignty

Ik vind het raar dat er bij Italie van twee verschillende partijen bij zijn? Mag dat?!
Die Ashley Mote is blijkbaar wel een independent.
Vreemd ik dacht dat er ook nog Polen en zo gingen bijkomen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik begrijp dit niet goed. Dit is toch de moeite niet waard, de parlementsleden op dit moment observeerden enkel, binnen een paar maanden houden Roemenie en Bulgarije verkiezingen om nieuwe leden te bepalen?
Deze vraag blijft.
Oud 10 januari 2007, 12:42   #80
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je mag mij anders altijd eens trachten op één anti-Joodse uitspraak of anti-Joodse posting te betrappen.
En wat betreft die anti-Joodse houding die niet vh VB zou komen : door in stemmen met een samenwerking met het "kruim" van de Europese antisemieten bekennen ze wat mij betreft kleur zonder er één woord over te reppen. Hoe geloofwaardig gaat Dewinter nog zijn als hij voor de zoveelste keer de Joodse Gemeenschap in Antwerpen gaat opvrijen terwijl zijn kompanen in Brussel of Straatsburg zoete broodjes bakken met Le Pen en ander uitgesproken antisemietisch gespuis.
als extreem rechts iets over joden zegt dan schreeuwt u moord en brand, als moslims/allochtonen iets over joden zeggen, wat doet u dan?
juist,niets
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be