![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moet mij niet in bochten wringen
![]() het gebruik van briefomslagen met port is voorzien voor politici en de politieke partijen. Stel eens de vraag aan een politicus zelf of een parlementaire vraag ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle senatoren, en parlementsleden van alle politieke partijen hebben het recht op verzenden met portvrijdom. Alle partijen gebruiken daarvoor hun parlementariers om hun achterban van bepaalde zaken op de hoogte te houden. Eveneens worden er door sommige parlementarieërs nieuwjaarswensen verstuurt naar onbekende mensen. En ook met die portvrijdom. Dus Lucien, dat is heel zeker wat die ancapa wil uitleggen! En was het een goed wijntje? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn voorstel was stel de vraag aan een politicus of stel een parlementaire vraag... omdat ik er niet zeker van ben !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ancapa schreef
“Stel eens de vraag aan een politicus zelf of een parlementaire vraag” ---------------- Ancapa , Bart De Wever (N-VA) heeft het gebruik van portvrije omslagen opgevraagd. (zie ook ATV nieuws van vrijdagavond) en wat zegt het reglement van het Vlaams Parlement Portvrije omslagen mogen enkel worden gebruikt voor : “Administratieve zendingen van algemeen belang” Partijpropaganda die gestuurd worden buiten de eigen partij met de bedoeling leden te werven bij een andere partij valt daar geenszins onder. Dus FDW van het Blok heeft misbruik gemaakt van overheidsgeld.
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wanneer heeft het Blok brieven verstuurt naar andere mensen buiten de partij? Waar U op doelt is hetgene ik reeds hierboven heb gepost. Maar gemakkelijkshalve zal U er overgelezen hebben zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens heel wat leuker dan steriele discussies te voeren... ![]() Geef toe, we zijn een sjoemelvolkje, het zit ingebakken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- een waslijst aan schandalen van andere partijen - er wordt van een mug een olifant gemaakt, waarbij ze het voorval Pauwels blijkbaar even vergeten - andere partijen sjoemelen ook ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U gebruikt het woord sjoemelen verkeerd. In deze materie wordt er niet gesjoemeld, al de partijen maken van deze gebruik. Eveneens de heer Joke schauvlige, en haar nestor en mentor van Gent. Deze gang van zaken is de normale procedure om de leden van de werking (ook gemeenteraadsleden )aan te schrijven en te tonen wat ze in de kamer en de senaat naar voor brengen. De heiligheid van de CD&V kent terug geen grenzen, Mijnheer LMathijs heeft mij reeds zo een kaart gestuurd omdat hij was tussengekomen voor mij bij de gouverneur. Enige tijd later heb ik nog zo een kaartje bekomen met zijn plaats op de verkiezingslijst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf bij de vraag, (en het is eenzelfde soort verweer als de uitlantingen van de VISA sjoemelaars.)
"Zijn die briefomslagen dan geen deel van de kosten eigen aan de mandaten?"
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook wanneer ze een tussenkomst hebben gedaan op aanvraag van een een persoon, laten ze aan deze mens via dit TOEGESTAAN kanaal weten wat ze aan het doen zijn. U kan het vergelijken met het automatisch toiegestuurd krijgen van de agenda van de gemeenteraad. Deze wordt aan iedere inwoner dioe er om verzoekt gratis toegestuurd. Wanneer U een schriftelijke vraag steld aan de burgemeester, moet die dan bij zijn antwoorden die brief zelf frankeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
-Als je mijn post bekeken hebt, dan veroordeel ik politiek in het algemeen. Oppositie voeren is onderdeel van politiek en dat laatste is tot nader order nog altijd een ernstig spel. Als het Blok zegt 'Alles Dan De Anderen' is dat natuurlijk een slogan en niet serieus op te vatten. Net als al die andere slogans. -Zeg nu eens: welke oppositiepartij zou zoiets als het VISA-schandaal laten liggen als hij weet dat hij hiermee kan scoren en zijn partij er niet bij betrokken zou zijn? HET ZIJN UILEN DIE HET NIET ZOUDEN DOEN! Politiek is geen OCMW, maar een keihard spel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementslid
|
![]() Mja Seba, daar heb je een punt in. Dat kan ik niet weerleggen en ben ik niet te beroerd om het toe te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze moet ik dus nogmaals mijn vraag herhalen: wat staat er in het reglement over deze portvrije omslagen en kan mij iemand de referentie geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |