![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Onze hoofdbekommernis - de eenheid van België - is dezelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Jij en een militante BUB'er. Die kan nog als excuus inroepen dat hij ideologisch zwaar botst met een overtuigde Vlaamsgezinde als Ostyn. Ik raad je aan eens bij de mensen die hier wat langer zitten eens je licht op te steken over hem, want je hebt echt een totaal verkeerd beeld van deze fijne debater (en je trapt dan nog eens vierkant in het gestook van Patriot...).
Laatst gewijzigd door zorroaster : 15 januari 2007 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Ik wil daar geen hele zever rond maken maar ik wil tochn even hetvolgende nog meegeven hierover:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=24 http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=26 http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=40 http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=62 De admin ging aan het knippen omdat het erover ging. Ieder zijn gedacht, maar ik vind scheldtirades niet kunnen. Swat, nu weer ontopic liefst |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Dat is nu ook niet meteen een diepgaand antwoord op mijn vraag: dus een samenwerking met CDF wordt niet gehinderd door het feit dat de partij in haar publicaties een 'Franstalig blok' voorstaat en de uitbreiding van Brussel ten koste van Vlaanderen wil. Laat CDF die programmapunten vallen om samen met de BUB de eenheid van België te redden? Wordt daar überhaupt over gepraat bij jullie 'onderhandelingen'? Kijk, mijn bezorgdheid is dat de BUB zich, enthousiast als ze is om hogerop te komen, zich al dan niet gewild voor de kar van de francophonie zal laten spannen. Niet dat ik dat erg vind - het is altijd leuk de vijand met zijn eigen kanonnen te beschieten -, maar ik begin zo toch langzamerhand een beetje medelijden te krijgen...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, we zien wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Zó bedrijf je dus politiek op zijn Belgisch...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Zie mijn onderschrift. En vd bub in haar geheel: De BUB is een partij van en/of voor Franskiljons. It's that simple.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Dit is hellaas maar al te dikwijls waar.
Niet iedereen en altijd maar dikwijls wel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ik volg al een paar jaar jouw berichten. De algemene teneur ervan is: niet de verdediging van België als zodanig, maar wel van de frankofonie. Ten koste van de Vlamingen. En niet alleen van hun 'hard werken'. Zie mijn onderschrift.
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier heb ik trouwens nog nooit antwoord op gekregen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem dan het Brussels hoofdstedelijk gewest.
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() CDF is het kleine broertje van de CDH.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een afsheuring van. Zij waren niet akkoord met de hervorming van PSC naar CDh.
Feitelijk is de PSC de laatste jaren uiteengevallen in drie: CDh, CDF en MCC.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |