![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Het VB scoort het hoogst op het internet omdat: | |||
De bezoeker anoniem is. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 47,06% |
Veel jongeren op het internet vertoeven |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,76% |
Vooral intellectuelen graag internetten |
![]() ![]() ![]() |
17 | 33,33% |
deze poll's vervalst worden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,88% |
ze zeer beïnvloedbaar zijn |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Vooreerst wil ik graag aannemen dat een en ander zich wijzigt in de loop dar tijden , het is naar mijn mening eerder een slingerslag van veranderingen, ze komen steeds terug, misschien onder een andere vorm...
Dat in R'dam en andere grootsteden er op het ogenblik grote problemen zijn met de immigranten en veiligheid zal de aandacht van de jeugd niet ontgaan zijn , maar algemeen genomen is het "Pim Fortuyn-effect" slecht voorbijgaand geweest. Of de voorkeur voor links bij de jeugd is gekenterd kan ook verwekt zijn door een absurde houding van de linkse partijen (die ondertussen ook ouder geworden zijn en zich wellicht vastklampen aan de begoochelingen die zij zich destijds hebben gemaakt) Toch blijft m.i. de jeugd zich meestal altruistisch opstellen en er is nog geen teken dat "links" niet goed zou liggen voor deze opvatting.. Luke |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat die poll op pi betreft,daar vraag ik me ook af waarom de "andere" hun stem niet willen uitbrengen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Anke vanderdermeersch zou haar tetten laten zien als ze de verkiezingen won!, Ik heb daar nog niet veel van gezien! veel beloven maar weinig doen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Gouverneur
|
![]() Zij wacht misschien tot alle andere politici eerst hun beloftes nakomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De populariteit van de LPF is vooral voorbij door de slechte mensen die de partij vertegenwoordigden, maar de populariteit van die ideeën is zeker niet afgenomen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het Vlaams Blok heeft zich al meerdere keren gedistantieerd van de door u geviseerde groeperingen. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |