Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

Discussietools
Oud 17 januari 2007, 21:49   #61
Filip De Man

Filip De Man's schermafbeelding

Standaard

Vreemd bovendien dat die 'arme' vreemdelingen in hun thuisland niet bij de vleet bussen in de fik steken.
In eigen land kennen ze natuurlijk geen kansarmoede.
Filip De Man is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:51   #62
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Vreemd bovendien dat die 'arme' vreemdelingen in hun thuisland niet bij de vleet bussen in de fik steken.

Weeral een prachtige oneliner om het kiezerspubliek te bejubelen.
Nu kan u misschien voor de verandering eens antwoorden op de vraag.
Hoe zal het VB ontwikkelingshulp organiseren?
Oud 17 januari 2007, 21:52   #63
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

laats staan dat ze daar auto's hebben om in brand te steken.
Vorenus is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:57   #64
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Weeral een prachtige oneliner om het kiezerspubliek te bejubelen.
Nu kan u misschien voor de verandering eens antwoorden op de vraag.
Hoe zal het VB ontwikkelingshulp organiseren?

Mede omdat onze openbare financiën er zeer slecht voorstaan, kan ontwikkelingshulp kan maar beter worden afgeschaft. Al het geld dat heden verkwist wordt aan ontwikkelingshulp, zou beter worden gebruikt om al die illegale vreemdelingen op te sporen en effectief uit te wijzen. Ook als dat zou betekenen dat er soms hard zou moeten worden opgetreden. Kwestie van de derde wereld duidelijk te maken dat het Westen nu eenmaal niet met zich laat sollen.
Cynicus is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:35   #65
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dit doet de deur dicht voor mij!!

een walgelijke repliek van een persoon die zich politicus pleegt te noemen

ik begin de mestkever uitspraak van karel de gucht meer en meer te begrijpen... stel je voor dat je elke dag dergelijke populistische toogpraat moet aanhoren *zucht*

mijnheer de man, misschien rijden er op het platteland in afrika geen bussen rond? dat had u nog kunnen toevoegen...

Laatst gewijzigd door Khonnor : 18 januari 2007 om 00:44.
Khonnor is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:45   #66
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht

een walgelijke repliek van een walgelijk persoon dat zich politicus pleegt te noemen

ik begin de mestkever uitspraak van karel de gucht meer en meer te begrijpen... stel je voor dat je elke dag dergelijke populistische toogpraat moet aanhoren *zucht*

mijnheer de man, misschien rijden er op het platteland in afrika geen bussen rond? dat had u nog kunnen toevoegen...
Wat vind je er dan zo vreselijk walgelijk aan? Het is gewoon de realiteit.

En wat bedoelt ge met die bussen in Afrika?
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 00:54   #67
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

een walgelijke repliek van een persoon die zich politicus pleegt te noemen

Is toch pure realiteit en tevens een 'grappige' oneliner met een bron van waarheid, niet soms?
jurgen79 is offline  
Oud 18 januari 2007, 01:00   #68
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wat vind je er dan zo vreselijk walgelijk aan? Het is gewoon de realiteit.

En wat bedoelt ge met die bussen in Afrika?
dat mijnheer de man een serieuze vraag over ontwikkelingshulp aangrijpt om nogmaals alle vreemdelingen met alle zonden israels te overladen en het gedrag van een hoop straatbendes te extrapoleren naar een ganse groep....

los van het feit dat zijn quote hier niets met de zaak te maken heeft.

en wat die vraag over bussen op het platteland in afrika betreft... misschien eens twee keer nadenken, dan vat je hem misschien...

nog een tip... lees het boek "op reis naar nergens" van marc helsen eens, misschien zal je dan een beetje beter begrijpen waarom vele afrikanen (en niet enkel afrikanen) hun land ontvluchten en trachten ergens een beter leven op te bouwen...

of ga gewoon eens wat rondneuzen in afrika...
Oud 18 januari 2007, 01:06   #69
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat mijnheer de man een serieuze vraag over ontwikkelingshulp aangrijpt om nogmaals alle vreemdelingen met alle zonden israels te overladen en het gedrag van een hoop straatbendes te extrapoleren naar een ganse groep....

los van het feit dat zijn quote hier niets met de zaak te maken heeft.

en wat die vraag over bussen op het platteland in afrika betreft... misschien eens twee keer nadenken, dan vat je hem misschien...

nog een tip... lees het boek "op reis naar nergens" van marc helsen eens, misschien zal je dan een beetje beter begrijpen waarom vele afrikanen (en niet enkel afrikanen) hun land ontvluchten en trachten ergens een beter leven op te bouwen...

of ga gewoon eens wat rondneuzen in afrika...
Dat sommigen Afrikanen hun continent ontvluchten om elders een beter leven trachten op te bouwen, heb ik helemaal geen probleem mee.

Maar er is een verschil tussen zomaar bussen in brand steken en een beter leven proberen op te bouwen.

Trouwens zolang die Afrikanen hun land blijven ontvluchten wordt de economie (en de leefsfeer) daar ook niet beter in Afrika
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 07:41   #70
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals de gevleugelde uitspraak stelt: condooms voor het Zuiden, baby's voor het Westen!

Men moet de uitlatingen van dit "topkanon" van het VB opslaan , want als je dit later aanhaalt geloven de mensen niet dat dergelijke types door het VB in de hoogste rangen worden gepositioneerd.

en steek het niet op : graag provoceren...als ge in de 50 zijt, speel je zo geen onnozel spelletjes meer.
Ik heb nooit willen geloven dat bijvoorbeeld een Temsamani werd lastig gevallen door Vb mandatarissen die als varkens rondom haar stonden te knorren...'t zou de eerste SPA leugen niet zijn, maar na het gedrag van dit heerschap hier op het forum.

Stelt ge u zoiets al voor als minister ? ge zoudt als Vlaming door de grond zakken van schaamte dat zoiets ons vlaanderen zou vertegenwoordigen.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 18 januari 2007, 07:52   #71
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat sommigen Afrikanen hun continent ontvluchten om elders een beter leven trachten op te bouwen, heb ik helemaal geen probleem mee.

Maar er is een verschil tussen zomaar bussen in brand steken en een beter leven proberen op te bouwen.

Trouwens zolang die Afrikanen hun land blijven ontvluchten wordt de economie (en de leefsfeer) daar ook niet beter in Afrika
Dat de helft van de Afrikaanse bevolking op de vlucht is, kan jou dus niets schelen.

Idd, daar is een groot verschil tussen. Maar mss zijn die brandende bussen wel hun antwoord op de VB uitlatingen.

Er word hier door de partijliefje van het VB achter een voorstel gevraagd aan ons zwevers over hoe wij ontwikkelingshulp wel efficent zien gebeuren.

Waarschijnlijk omdat het VB zelf er nog nooit bij stil heeft gestaan dat men bij problemen, niet het probleem- maar de oorzaak van het probleem moet aanpakken en oplossen. En het VB zelf dus nog totaal geen buitenlandbeleids- of ontwikkelingshulpprogramma heeft.

En wat is het antwoord.

Citaat:
Filip De ManVreemd bovendien dat die 'arme' vreemdelingen in hun thuisland niet bij de vleet bussen in de fik steken.
Knap staaltje van buitenlandspolitiekbeleid moet ik zeggen.

Andere politci hebben op mijn voorstel wel totaal anders gereageerd hoor.
O.K. sommige hebben enkel via pb's en emails verder gediscusseerd over dit onderwerp, maar zij hebben mij dan ook gewezen op de problemen die er mee zijn en de fouten die er inzitten.

Ik hoop dat wij hier op deze sessie dus eindelijk eens een echt en uitgebreid antwoord op een paar vragen krijgen.
Jantje is offline  
Oud 18 januari 2007, 09:31   #72
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Dat de helft van de Afrikaanse bevolking op de vlucht is, kan jou dus niets schelen.

Idd, daar is een groot verschil tussen. Maar mss zijn die brandende bussen wel hun antwoord op de VB uitlatingen.Duizenden auto's en bussen worden in Fr in brand gestoken als antwoord op Vb-uitlatingen !!?? Kan het nog dwazer?

Er word hier door de partijliefje van het VB achter een voorstel gevraagd aan ons zwevers over hoe wij ontwikkelingshulp wel efficent zien gebeuren.

Waarschijnlijk omdat het VB zelf er nog nooit bij stil heeft gestaan dat men bij problemen, niet het probleem- maar de oorzaak van het probleem moet aanpakken en oplossen. En het VB zelf dus nog totaal geen buitenlandbeleids- of ontwikkelingshulpprogramma heeft.
Welke 'oplossingen' hebben de regeringspartijen al gebracht? Hebbenzij wel een beleid?

Andere politci hebben op mijn voorstel wel totaal anders gereageerd hoor. Wat hebben zij bereikt met hun 'oplossingen'?
Ik hoop dat wij hier op deze sessie dus eindelijk eens een echt en uitgebreid antwoord op een paar vragen krijgen.
FDM heeft enkele schrikbarende cijfers aangehaald over Afrika. Nog niemand heeft daar zinvol op gereageerd.
Maar vragen stellen is natuurlijk eenvoudiger;
luc broes is offline  
Oud 18 januari 2007, 10:19   #73
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Idd, daar is een groot verschil tussen. Maar mss zijn die brandende bussen wel hun antwoord op de VB uitlatingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Duizenden auto's en bussen worden in Fr in brand gestoken als antwoord op Vb-uitlatingen !!?? Kan het nog dwazer?
Wie is er begonnen met de zaken die in Frankrijk gebeuren in deze discussie te betrekken.

Geen antwoord of repliek hier, weten deze mesen dan niet wat het buitenlandse beleidsprogramma van hun partij is en inhoud?

Citaat:
Welke 'oplossingen' hebben de regeringspartijen al gebracht? Hebbenzij wel een beleid?
Sommige politici van andere partijen geven idd toe dat ze geen of een slecht werkend ontwikkelingsprogramma hebben en hebben dan ook beloofd om hier aan te gaan werken. Sommige hebben zelfs gevraagd of ze de hier geposte voorstellen mochten gebruiken als bassis voor de veranderingen in hun buitenlandbeleid. Daar ik niet partij gebonden ben, is dat voor mij geen enkel probleem. Zelfs het VB mag dat doen, want alles wat wij hier posten is een openbron en mag door iedereen gebruikt worden.

Andere politci hebben op mijn voorstel wel totaal anders gereageerd hoor.

Citaat:
Wat hebben zij bereikt met hun 'oplossingen'?
Wat zij bereikt hebben, is dat er nu mensen zijn die echte oplossingen durven aanreiken. Het is echt niet omdat men jaren fout bezig is geweest, dat men dit niet kan gaan inzien en nietkan veranderen van idéé en manier van werken.

Citaat:
FDM heeft enkele schrikbarende cijfers aangehaald over Afrika. Nog niemand heeft daar zinvol op gereageerd.
Ga eens een paar postings terug en je zal zien dat er zelfs 2X op zijn cijfers is geantwoord. En dat deze antwoorden duidelijk hebben aangegeven dat zijn cijfers enkel kunnen veranderen als wij westeringen er iets aan doen. Want deze cijfers waren nog geen 100 jaar geleden ook geldig voor Europa.

Citaat:
Maar vragen stellen is natuurlijk eenvoudiger;
Een vragensessie diend dan ook om vragen te stellen.
En het zijn wij niet die de vragen en problemen van de politici moeten oplossen en die moeten zorgen dat de politici een goed, veilig en luxeus leven kunnen leiden. Het zijn wij niet die moeten zorgen dat de politici werk hebben en een behoorlijk inkomen verdienen.
Nee, de politici hebben de verantwoordelijkheid op zich genomen om onze problemen op te lossen en om ons een luxe leven te laten leiden en om voor onze veiligheid te zorgen en de politici hebben dus onze vragen niet te beantwoorden met vragen of cijfers die enkel aangeven wat er gebeurd als er niets veranderd.

De vraag hier was klaar en duidelijk, wat zou de heer de Man voorstellen als ontwikkelings en buitenlandsbeleid als hij minister van buitenlandse zaken zou worden. Na zijn antwoorden kan ik enkel hopen dat hij dat nooit word, want hij is instaat gedaan te krijgen wat tot nu toe geen enkel politicus uit welk land ook ooit heeft gekunnen. Hij zou de Afrikaanse volkeren verening krijgen in een strijd tegen Europa.

Laatst gewijzigd door Jantje : 18 januari 2007 om 10:20.
Jantje is offline  
Oud 18 januari 2007, 12:28   #74
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van waar haalt u dat?

Citaat:
Idd, daar is een groot verschil tussen. Maar mss zijn die brandende bussen wel hun antwoord op de VB uitlatingen.
Nee, dat was volgens mij gewoon een inspeling op de stelling dat het stoute Westen die arme Afrikanen laat schieten.

Citaat:
Dit is niet eens een zin. Zwevers? partijliefjes?

Citaat:
Het vb heeft daar wel degelijk een standpunt over. Kort samengevat komt het erop neer dat geld blijven pompen in een bodemloze put niet efficiënt is. Niet voor ons en niet voor de slachtoffers van de derde wereld.
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 12:52   #75
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Van waar haalt u dat?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man
krijgen ze van mij nog geen vishaakje.
Duidelijk dacht ik toch en daar ik reeds heb gelezen dat ik de postings van hem moet interpreteren, staat het mij dus vrij deze interpretatie er aan te geven.

Citaat:
Nee, dat was volgens mij gewoon een inspeling op de stelling dat het stoute Westen die arme Afrikanen laat schieten.
Het gedrag van de emiganten staat volgens mij totaal los van de vraag.
Ik vraag mij dus af wat ik van dit antwoord moet denken.
Dat de Afrikaanse landen ons dus ook als vuil behandelen, vanwege het gedrag van enkel westerlingen daar.

Citaat:
Dit is niet eens een zin. Zwevers? partijliefjes?
Als je de politieke termen niet kent, moet je zeker niet komen zagen tegen ons over politiek. En de zin is volledig juist opgebouwd.

Citaat:
Het vb heeft daar wel degelijk een standpunt over. Kort samengevat komt het erop neer dat geld blijven pompen in een bodemloze put niet efficiënt is. Niet voor ons en niet voor de slachtoffers van de derde wereld.
En de vraag is dus, hoe ziet het VB ontwikkelingshulp wel rendabel gebeuren.

En ja, daar mag zelfs geld aan verdiend worden, dat gebeurd nu trouwens ook. Voor iedere cent die naar daar gaat, worden er 5 teruggehaald.
Jantje is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:10   #76
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gedrag van de emiganten staat volgens mij totaal los van de vraag.
Ik vraag mij dus af wat ik van dit antwoord moet denken.
Dat de Afrikaanse landen ons dus ook als vuil behandelen, vanwege het gedrag van enkel westerlingen daar.
U denkt er het uwe van. Maar die enkele westerlingen zijn ook arme Afrikanen die naar hier gekomen zijn voor een betere toekomst. Brandende bussen en rellen krijgen we trg als dank.

Citaat:
Als je de politieke termen niet kent, moet je zeker niet komen zagen tegen ons over politiek. En de zin is volledig juist opgebouwd.
Met politieke termen heb ik geen probleem. De woordjes die u denkt te plakken om allerlei termen zijn me echter onduidelijk. En taalkundig juist?
Sta me toe er even de fouten uit te plukken.

"Er wordt hier door de partijliefje van het VB achter een voorstel gevraagd aan ons zwevers over hoe wij ontwikkelingshulp wel efficnt zien gebeuren."

Wie die partijliefjes en politieke zwevers moeten voorstellen ...

Citaat:
En de vraag is dus, hoe ziet het VB ontwikkelingshulp wel rendabel gebeuren.
Ik benadrukte toch al dat de huidige manier totaan onrendabel is, en dat we om te beginnen die manier al kunnen stop zetten. Daarna kunnen we eventueel op zoek gaan naar andere methoden.

Citaat:
En ja, daar mag zelfs geld aan verdiend worden, dat gebeurd nu trouwens ook. Voor iedere cent die naar daar gaat, worden er 5 teruggehaald.
Fijn, dat u toegeeft dat het huidige systeem op niets trekt
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:37   #77
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U denkt er het uwe van. Maar die enkele westerlingen zijn ook arme Afrikanen die naar hier gekomen zijn voor een betere toekomst. Brandende bussen en rellen krijgen we trg als dank.
Pa....., sinds wanneer worden Belgen plots Afrikanen?

Het is dus zeer duidelijk dat jullie gewoon alles omdraaien.
Ik heb zelf regelmatig in Afrika gezetten en ben nog nooit een westerling tegen gekomen die zijn westerse nationaliteit heeft opgegeven of één die terug naar hier wil komen.
De meeste van hen zouden zelfs de doodstraf krijgen als ze zich hier zouden gedragen zoals zij dat daar doen.

Citaat:
Wie die partijliefjes en politieke zwevers moeten voorstellen ...
Jij beweerd toch de politieke termen te kennen, maar weet dus niet wat partijliefjes zijn en wat politieke zwevers zijn.

Wel jij bent een VB partijliefje en ik ben een politiek zwever.
Voor jou is alles wat het VB zegd en doet juist en goed.
Voor mij hebben zij goede en foute punten en uitspraken.

Jou stemmen hebben ze altijd, de mijne moeten ze verdienen.

Citaat:
Ik benadrukte toch al dat de huidige manier totaan onrendabel is, en dat we om te beginnen die manier al kunnen stop zetten. Daarna kunnen we eventueel op zoek gaan naar andere methoden.
Ja, dat de huidige ontwikkelingshulp niet goed is weet iedereen allang, maar wat wil het VB er voor in de plaats zetten.
Of met andere woorden, hoe denkt het VB de stroom van illegalen ginder aan de basis te stoppen. Want alle andere middelen staan hier machteloos tegen over.

Citaat:
Fijn, dat u toegeeft dat het huidige systeem op niets trekt
Jij hebt duidelijk deze draad niet gelezen, dus ga hem eens eerst lezen voor je verder antwoorden of vragen post.
Jantje is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:45   #78
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys Bekijk bericht
welk land heeft er ooit iets voor vlaanderen gedaan opdat het nu zo "welvarend" geworden is?
Misschien gelooft u dat Vlaanderen (en bij uitbreiding België) welvarend is door de knoestige, hardwerkende en hoogproductieve Vlaming die door de eeuwen heen naarstig en vlijtig gearbeid heeft zonder veel eisen te stellen en anderzijds de gigantische bodemschatten waar onze ondergrond van uitpuilt.

Dat is jammer genoeg niet echt zo.

U bent zich wellicht bewust van het feit dat één van onze koningen nog voor zijn eedaflegging naarstig op zoek was naar een teritorium waarmee hij enerzijds zijn persoonlijk fortuin zou kunnen opbouwen en anderzijds de Belgische inudstrie van goedkope arbeidskrachten, grondstoffen en bij voorkeur zelfs een afzetmarkt zou kunnen voorzien.
U weet dat dat territorium gevonden werd (al was het nooit zoek) met name in de Congo en dat bij de uitbuiting daarvan naar schatting zo'n 10 miljoen Congolezen het leven hebben gelaten?
U weet dat de belangrijkste Belgische conglomeraten bij gratie van die Congo hun kapitaal vergaard hebben en dat de mooiste en grootste gebouwen doorheen heel ons land gebouwd zijn met geld dat uit die Congo afkomstig was?
U weet dat ons koloniaal bewind en het mandaat dat we achteraf over Rwanda en Burundi hebben uitgeoefend mee aan de basis liggen van de ethnische spanningen waaruit de Rwandese burgeroorlog en bij uitbreiding de conflicten rond de Grote Meren en dus ook in Congo intern, zijn voortgevloeid?

U weet dan ook dat de puinzooi waarin die regio zich vandaag bevindt het rechtstreekse gevolg is van 1) onze diefstal 2) onze moorddadige praktijk 3) onze verdeel-en-heerspolitiek en later het de hand boven het hoofd houden van corrupte dieven die onze belangen dienden, zoals Mobutu?

Als u dat allemaal weet, hoe kan u dan stellen dat wij als één van de rijkste landen ter wereld geen enkele verantwoordelijkheid dragen voor de puinzooi die het directe gevolg is van onze eigen politiek?

ministe van agitatie is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:15   #79
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij beweerd toch de politieke termen te kennen, maar weet dus niet wat partijliefjes zijn en wat politieke zwevers zijn.

Wel jij bent een VB partijliefje en ik ben een politiek zwever.
Voor jou is alles wat het VB zegd en doet juist en goed.
Voor mij hebben zij goede en foute punten en uitspraken.

Jou stemmen hebben ze altijd, de mijne moeten ze verdienen.
Allé, goed dan. Ik ben de partijslaaf en jij bent de kritische kiezer .
Mijn stem hebben ze niet zomaar hoor, ik richt mij tot het liberale gehalte van partijen en naargelang dat gehalte bepaal ik wie mijn stem krijgt.

Ik ben trouwens ook lang niet akkoord met alle VB standpunten, maar in het grootste deel kan ik mij wel vinden.

Citaat:
Ja, dat de huidige ontwikkelingshulp niet goed is weet iedereen allang, maar wat wil het VB er voor in de plaats zetten.
Of met andere woorden, hoe denkt het VB de stroom van illegalen ginder aan de basis te stoppen. Want alle andere middelen staan hier machteloos tegen over.
Om te beginnen mss al eens de migratie stopzetten, en dan naar de bron van het probleem gaan om het daar aan te pakken?
Laat ons eerst daar al maar eens voor zorgen, en dan zien wat er verder moet gebeuren, want eer we daar zijn kan nog ff duren.

Citaat:
Jij hebt duidelijk deze draad niet gelezen, dus ga hem eens eerst lezen voor je verder antwoorden of vragen post.
Ik heb deze draad wel doorgelezen en weet ook waar hij over gaat. Aangezien ik nog altijd student ben (en niet op pensioen ben/op de ziekenkas sta) heb ik niet zoveel tijd ter beschikking.
Savatage is offline  
Oud 18 januari 2007, 14:17   #80
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Mede omdat onze openbare financiën er zeer slecht voorstaan, kan ontwikkelingshulp kan maar beter worden afgeschaft. Al het geld dat heden verkwist wordt aan ontwikkelingshulp, zou beter worden gebruikt om al die illegale vreemdelingen op te sporen en effectief uit te wijzen. Ook als dat zou betekenen dat er soms hard zou moeten worden opgetreden. Kwestie van de derde wereld duidelijk te maken dat het Westen nu eenmaal niet met zich laat sollen.

Voila,dat is tenminste een antwoord op de vraag.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be