![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Sahih Bukhari 004.016 :
If two men among you are guilty of lewdness, punish them both. Dat is wat er staat. De straf is de dood, naar analogie met de straf voor ontrouw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En natuurlijk weet zij dat haatspeeches tgo homo's (en kaffirs) dagelijkse kost zijn 'in de islam'. Ik verwijs u door naar het subforum Religies waar je enkele van die oproepen in woord en beeld te zien krijgt Edina. En nee, het zijn geen verkleedde bisschoppen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, als ik me niet vergis dat staat in het boekje "De Weg van de Christen" dat men homo's van de hoogste kerktoren naar beneden moet gooien nadat ze gestenigd werden. En natuurlijk hebben de moslims weer plagiaat gepleegd: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zegt de koran nu weer (tenzij Edina de koranverzen niet islamitische vindt): 004.016 YUSUFALI: If two men among you are guilty of lewdness, punish them both. If they repent and amend, Leave them alone; for Allah is Oft-returning, Most Merciful. PICKTHAL: And as for the two of you who are guilty thereof, punish them both. And if they repent and improve, then let them be. Lo! Allah is ever relenting, Merciful. SHAKIR: And as for the two who are guilty of indecency from among you, give them both a punishment; then if they repent and amend, turn aside from them; surely Allah is Oft-returning (to mercy), the Merciful. en in 't schoon vlaams: 16. En als twee temidden van u zich hieraan schuldig maken, straft hen beiden. En als zij berouw hebben en zich verbeteren, laat hen dan met rust, voorzeker, God is Berouwaanvaardend, Genadevol. Hoe ze moeten gestraft worden staat er niet bij, maar het zou kunnen dat ze dus moeten gestraft worden zoals vermeld in het vers dat erboven staat: 15. En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ligt dat aan hun mogelijke religie? Nee, dat ligt aan de situatie waarin ze leven en het gebrek aan kennis dat ze nodig hebben in de maatschappij te kunnen functioneren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
Ik weet overigens wel degelijk dat er in Brussel problemen zijn met homofobie vanwege allochtone jongeren. Maar het gaat wel over een kleine groep hé. En het is dus wel degelijk helemaal niet zo erg als je vrienden schijnen te denken hoor. En dat zeggen trouwens ook de mensen die het kunnen weten: Citaat:
Citaat:
Bron Zo'n onveiligheidsgevoel is altijd subjectief en wel vaker overroepen hé: als ik sommigen hier zou moeten geloven, kwam ik 's avonds ook mijn deur niet meer uit... ik woon namelijk in een migrantenbuurt in Antwerpen... en ik kan zelfs als vrouw alleen ook in het midden van de nacht gewoon buiten komen zonder problemen hoor. Laatst gewijzigd door Edina : 18 januari 2007 om 16:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik voel me genoodzaakt u te antwoorden met een geparafraseerd citaat van Deng-Chao-Ping: "Als de kat muizen vangt, geeft het niet of dat komt omdat ze grijs is of wit".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Dat gebrek aan kennis hebben ze te danken aan hun religie die huiverig staat tgo alles dat buiten de krijtlijnen van die religie valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is die aanval op de joodse kinderen in Beringen gewoon een gevolg van "het gebrek aan kennis dat ze nodig hebben in de maatschappij te kunnen functioneren" zodat de daders even naar Amsterdam mochten reizen om te leren. Zou het geen hoogtijd worden dan dat men neo-nazi's die joodse mensen aanvallen (in Antwerpen waren het nu ook wel weer moslims, maar kom, for the sake of the argument), dat men dan ook besluit dat het een "gebrek aan kennis dat ze nodig hebben in de maatschappij te kunnen functioneren" ontbreekt en ze bijgevolg ook een reisje zou kunnen aanbieden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
By the way , het is zoals met die islamitische zelfontploffers. Eentje volstaat om veel schade aan te richten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nee dus, maar ik baseer mij op de mensen die het kunnen weten zoals je in mijn post kon lezen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 18 januari 2007 om 16:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 18 januari 2007 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarom speciaal voor U Edina, de originele tekst van Allah himself, zodat jij ook eindelijk zult begrijpen wat er staat: Wa Al-Ladhāni Ya'tiyānihā Minkum Fa'ādhūhumā Fa'in Tābā Wa 'Aşlaĥā Fa'a`riđū `Anhumā 'Inna Allāha Kāna Tawwābāan Raĥīmāan misschien kan je het niet lezen in ons westers schrift? Hier dan de echte versie, om het voor jou gemakkelijker te maken: وَاللَّذَانِ يَأْتِيَانِهَا مِنْكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِنْ تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُوا عَنْهُمَا إِنَّ اللَّهَ كَانَ تَوَّابا ً رَحِيما Ik heb alvast de context weggelaten, sinds je dat een " eigen interpretatie" pleegt te noemen.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En natuurlijk geef ik met plezier af op de islam. Ik heb er alle redenen toe. Ik zie er niets, maar dan ook niets verrijkends aan. En weet je wat : op een forum mag ik dat doen. Zelfs als jij dat niet graag wil. Ik vind het belangrijk om naieve poco's als jij de ogen te openen. En dat zal ik blijven doen, tot jouw grote ergernis. Citaat:
Citaat:
[quote]Waarom zou ik dat doen? Ik heb niets met de islam, net zo min als ik iets heb met andere godsdiensten of religies. En je mag gerust zijn hoor... de dag dat hier iemand de daad van een katholiek misbruikt om alle katholieken over dezelfde kam te scheren, zal ik ook reageren hoor (wat hebben katholieken trouwens met blokkers te maken?). Taqqyia. Dat heb jij alvast al goed van die verrijkenden geassimileerd. Citaat:
Trouwens, moest je een beetje eerlijk zijn - en dat ben jij als progressieve beroepshypocriet uiteraard niet - dan zou je natuurlijk opgemerkt hebben dat ik zo goed als nooit in de homo-threads iets schrijf. Om de eenvoudige reden dat het thema me niet boeit. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ondertussen is er de negeerlijst.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nog een scenario trouwens: Wat stond die daar tegen een auto te plassen: ook aan het uitdagen nietwaar: 'Zie eens wat ik tegen je auto doe. Durf eens iets te zeggen, eh - durf eens, durf eens....'. En dan pech hebben, want het was niet de juiste auto waartegen hij aan het plassen was. Dus dan maar roepen. Ik ben ook geen homo- of lesbi-vriend. Zolang ze mij gerust laten, heb ik er geen probleem mee. Alleen die stomme, extremistische uitlatingen en shows ter gelegenheid van de homo-parades, vind ik meer dan stuitend genoeg. Je gaat er mij trouwens ook niet naartoe zien gaan of op het nieuws volgen. Even ![]() Misschien moeten we binnenkort een extreme hetero parade houden, zodat we weten dat er ook nog hetero's rondlopen: mannen die sex hebben met vrouwen, weet je wel ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |