![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ok, laat maar komen dus! ![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pfft, fiatrommel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In principe zou ik zelfs in ruil voor een vergoeding van pakweg 100 euro per uur het met elke vrouw wel willen doen. In het algemeen zijn vrouwen naar verluidt echter niet geneigd om voor seks te betalen. Waarom zouden ze ook? Om het even welke vrouw die via één of andere gratise internetadvertentie zou laten weten dat ze seks wil, zou gegadigden genoeg vinden die het maar al te graag gratis willen doen. Ook als ze uitgaan, kunnen ze doorgaans zoveel gratis seks krijgen als ze willen. Als ik een meisje zou zijn, dan zou ik niet aarzelen om het oudste beroep uit te oefenen. Meisjes die graag zeer vlug zeer veel geld willen verdienen, hebben daar zonder enig probleem de mogelijkheid toe. Ik vind het echt zeer jammer dat jongens met heteroseksuele dienstverlening niet op dergelijke makkelijke manier geld kunnen verdienen. Laatst gewijzigd door de geldmanniak : 3 februari 2007 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |