![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Is the whole world going nuts?!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Details over "combat 18" en "88" vind je vast en zeker op de site van Stormfront.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AH 188 de 800 € ga ik er nog voor over hebben. en wat met 666 mag da nog , ik denk dat Dewael wa veel gezopen heeft, of te lang aan nen joint getrokken heeft, waar houden die onozelaars zich nu eigenlijk mee bezig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
In de winkels ook, btw, 18 Euro, 88 Eurocent... 't zijn allemaal nazi's zeg ik!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag men dan geen sympathiën voor Hitler hebben dan ? Men mag Mao, Stalin en Pol Pot wel leuke jongens vinden ik ben persoonlijk meer een fan van Caligula en Atilla de hun ![]() Mag ik nog wat tips geven, 24 moet dan ook verboden worden net zoals 44 want kijk maar nekeer op ullen telefoon... Jezus jongens waar zijn we toch mee bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Moest ik weten wie of wat Stormfront is 'k zou't u zeggen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kruisen weg ermee en het cijfer 3 en 7 heilig in de bijbel en 3 staat voor Christus en 2 wil ook al zeggen C op den telefoon, ... oei, oei, ik plijt er dan ook voor om direct het vak wiskunde te verbieden en alle cijfers uit het publieke leven te verbannen... als ge nu 18 € moet bijbetalen bij uw belastingen, moete die dan nog wel betalen ? want dan is dat toch neerschrijven van een zondig cijfer... We gaan eens moeten onderzoeken hoe dat binair en hexadecimaal zit hé... F2 oei ! ! ! of 65 72 moet ook verboden worden, jaja check de ASCII tabellen er maar op na... 97 104 ook, kleine letters... en dan moet ge hun binaire equivalent ook nog verbieden... da wordt hier wa werk voor wiskundigen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge rap wat geld wilt verdienen dan brengde tshirts uit met de binaire code op of de HEX code...
't systeem weer omzeild... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, 18 en 88 zijn de grootste problemen die la belgique kent. Die cijfers maken ons kapot en het is de moedige staatsman Dewael die in naam van paars onze natie redt van het satanische gevaar dat uitgaat van 18 en 88.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook zo wat mijn reactie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Schepen
|
![]() Hulde brengen aan massamoordenaars moeten wij als maatschappij nooit dulden, de pro-Hitler,Stalin,Mao,Castro,Guevara,Mussolini,Leopold 2 onzin moeten we zoveel mogelijk terugdringen. Dat dit echter niet de manier is, moet overduidelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() In Nederland zouden de letters AH op een voetbalshirt worden aangezien voor sluikreclame.
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...=&mi=&cs=UTF-8
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 30 januari 2007 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Men mag wel tshirt's dragen int openbaar zelfs van che guevara,ts.
Che Guevara was een gewetenloze marxistische extremist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En de speler van aagent dominic foley die speelt met het nummer 18 en dat zou volgens u niet meer mogen? Jbari toen deze bij gent speelde heeft ook nog het nr 18 gedragen en het is ook enen van vreemde afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |