Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Kan de huidige Voorzitter van de B.U.B.aanblijven
1)Ja 16 30,19%
2)Neen,een democratische stemming via een congres is noodzakelijk 37 69,81%
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 28 december 2003, 17:15   #61
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck

Inderdaad Bart,ik ben haar uitspraak gaan opzoeken en deze werd verwijderd,wat mij niet verbaast van Kim Roovers.
Ik herinner me die bewuste uitspraak ook, ik ben ze wel niet gaan opzoeken. Maar indienze zou verwijderd zijn zou ik dit héél laag bij de grond vinden.
Ik maak mij daar geen zorgen over bartje.
Wanneer wij beiden deze uitspraak hebben gelezen,dan veronderstel ik dat meerdere forumleden dit gelezen hebben,en brengt Mvr.Roovers enkel zichzelf in discrediet als provinciaal Voorzitster van de B.U.B.-Antwerpen.
Peter De Ryck is offline  
Oud 28 december 2003, 17:15   #62
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Het staat zelfs op de site:

JE MAG JE BERICHTEN NIET VERWIJDEREN.
Tussen "mogen" en "kunnen" is er een wereld van verschil.
Jan, ik heb geen berichten verwijderd...

Ik hou me daar niet mee bezig.
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 17:17   #63
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik herinner me die bewuste uitspraak ook, ik ben ze wel niet gaan opzoeken. Maar indienze zou verwijderd zijn zou ik dit héél laag bij de grond vinden.
Ik maak mij daar geen zorgen over bartje.
Wanneer wij beiden deze uitspraak hebben gelezen,dan veronderstel ik dat meerdere forumleden dit gelezen hebben,en brengt Mvr.Roovers enkel zichzelf in discrediet als provinciaal Voorzitster van de B.U.B.-Antwerpen.
Maar ik heb die uitspraak nooit gedaan!

Dit is het eerste wat ik van de schaduwgemeenteraad hoor, dat ik geen lid meer zou zijn...

Vraag het aan de moderators, zij moeten kunnen zien of er daadwerkelijk berichten zijn verwijderd.
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 17:19   #64
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Citaat:

Inderdaad Bart,ik ben haar uitspraak gaan opzoeken en deze werd verwijderd,wat mij niet verbaast van Kim Roovers.
Bij mijn weten kan je berichten hier niet verwijderen.

Ik heb die uitspraak nooit gedaan!

Peter, de enige die hier makkelijk vanaf komt ben JIJ.
Ik wacht nog steeds op uw antwoord(congres).
Peter De Ryck is offline  
Oud 28 december 2003, 17:21   #65
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb toch gezegd dat we dat speciaal voor u op onze volgende vergadering zouden bespreken

Overigens, wat geloofwaardigheid betreft: ik heb hier nooit posts onder verschillende namen geopend Peter 8)
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 17:26   #66
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar je kan hier wel wijzigingen aanbrengen aan de quotes, ik herinner me nochtans die uitspraak ook héél levendig.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 28 december 2003, 17:28   #67
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar je kan hier wel wijzigingen aanbrengen aan de quotes, ik herinner me nochtans die uitspraak ook héél levendig.
Ik niet, het enige wat ik over de schaduwgemeenteraad ooit heb gezegd was mijn kant van het verhaal over het feit dat Peter mij van een "orgie" beschuldigde.

En wat heb ik dan concreet gezegd? Als je je die uitspraak nog heel levendig herinnert, zou ik dat wel graag weten.
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 17:30   #68
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb toch gezegd dat we dat speciaal voor u op onze volgende vergadering zouden bespreken

Overigens, wat geloofwaardigheid betreft: ik heb hier nooit posts onder verschillende namen geopend Peter 8)
Iedereen maakt fouten in zijn leven Kim.
Ik heb in het verleden inderdaad meerdere nicknamen gebruikt,doch ik gebruik enkel nog mijn eigen naam als nicknaam.
U daarentegen maakt ook fouten,maar kan deze niet toegeven,laat staan dat u bereid bent om van uw eigen fouten te leren.
Wanneer u uw fouten niet wil toegeven zal u het binnen de politiek als politica nooit verder brengen dan uw huidige functie(provinciale Voorzitster van 0%).
Peter De Ryck is offline  
Oud 28 december 2003, 17:33   #69
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Iedereen maakt fouten in zijn leven Kim.
Ik heb in het verleden inderdaad meerdere nicknamen gebruikt,doch ik gebruik enkel nog mijn eigen naam als nicknaam.
U daarentegen maakt ook fouten,maar kan deze niet toegeven,laat staan dat u bereid bent om van uw eigen fouten te leren.
Wanneer u uw fouten niet wil toegeven zal u het binnen de politiek als politica nooit verder brengen dan uw huidige functie(provinciale Voorzitster van 0%).
Als ik fouten maak, dan ben ik 100% bereid om die toe te geven.
Wat die uitspraak betreft, ik weet zeker dat ik die nooit gedaan heb, ik weet ook zeker dat ik geen berichten verwijder... daar hou ik me niet mee bezig...
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 17:38   #70
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik niet, het enige wat ik over de schaduwgemeenteraad ooit heb gezegd was mijn kant van het verhaal over het feit dat Peter mij van een "orgie" beschuldigde.

En wat heb ik dan concreet gezegd? Als je je die uitspraak nog heel levendig herinnert, zou ik dat wel graag weten.
Neem mij niet kwalijk,maar wanneer een vergaderzaal boven een taverne is,en u blijft na de vergadering(schaduwgemeenteraad)ruim een half uur in mannelijk gezelschap achter dan vindt ik dit niet kunnen.
U kan dit ook bespreken zoals iedereen in de taverne.
Wanneer u nadien met dit heerschap naar beneden komt en iedereen vuurrood straal voorbij loopt naar buiten,zonder nog een goedeavond te zeggen(zelfs niet tegen uw eigen partijgenoten)dan heb ik mijn bedenkingen.
Ik noem dit een gebrek aan opvoeding of u voelt zich boven iedereen verheven.
Ps.ik heb bij mijn weten het woord orgie nooit gebruikt,maar u zal het wel beter weten zeker aangezien ik lichamelijk niet aanwezig was(gelukkig).
Peter De Ryck is offline  
Oud 28 december 2003, 17:50   #71
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Neem mij niet kwalijk,maar wanneer een vergaderzaal boven een taverne is,en u blijft na de vergadering(schaduwgemeenteraad)ruim een half uur in mannelijk gezelschap achter dan vindt ik dit niet kunnen.
U kan dit ook bespreken zoals iedereen in de taverne.
Wanneer u nadien met dit heerschap naar beneden komt en iedereen vuurrood straal voorbij loopt naar buiten,zonder nog een goedeavond te zeggen(zelfs niet tegen uw eigen partijgenoten)dan heb ik mijn bedenkingen.
Ik noem dit een gebrek aan opvoeding of u voelt zich boven iedereen verheven.
Ps.ik heb bij mijn weten het woord orgie nooit gebruikt,maar u zal het wel beter weten zeker aangezien ik lichamelijk niet aanwezig was(gelukkig).
U geeft steeds nieuwe dingen aan...

1. Ik kwam niet vuurrood buiten.
2. Wanneer dhr. Vanhoof mij in de vergaderzaal aanspreekt, antwoord ik direct op zijn bemerking/vraag. Het feit dat dat boven in de vergaderzaal gebeurde is niet mijn schuld.
3. Ik heb mijn eigen partijgenoot niet voorbijgelopen, die stond namelijk samen met juffr. Pauwels aan de parkeergarage buiten.
4. Ik voel mij zeker niet boven iedereen verheven.
5. We zullen maar niet beginnen over het optreden dat uw lieftallige vrouw daar heeft gegeven zeker????? Van opvoeding gesproken, inderdaad!
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 17:56   #72
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Overigens, ik denk dat ik weet welke uitspraak u bedoelt!

Het had te maken met het feit dat u tot vervelens toe weeral over de vergaderzaal begon. Daarop heb ik geantwoord dat die topic aangaande de schaduwgemeenteraad voor mij een afgesloten hoofdstuk was. Ik bedoelde daarmee niet dat ik uit de schaduwgemeenteraad stap, wel dat ik het beu ben om mezelf constant te moeten verdedigen tegenover een heerschap zoals u mr. De Ryck.
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 18:18   #73
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Hoogstaand debat.
Bruno* is offline  
Oud 28 december 2003, 18:23   #74
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Peter De Rijck,

Hang zo 's t klein kind niet uit zeg........Het is niet omdat uw bijna gelijk krijgt (Liberaal Appel - Vlaams Blok) in uw vorige beweringen t.o.v. de heer Van Nespen dat ook dit hier moet escaleren.

Of mevrouw nu direct naar beneden komt, of nog 10 minuten boven blijft of indien ze dat wil ne ménage a quattre organiseert om haar opponenten van haar standpunten te overtuigen, dat is toch haar goed recht..... Om daar nu zo een spel van te maken, amaai...dr zijn ergere dingen.

Overigens, ikzelf stel vast dat als je een vergadering moet leiden en je sluit de vergadering, er altijd nog mensen zijn die u komen aanklampen met vragen of hun meningen. Dit zijn meestal ook de mensen die hun gedacht niet zo openlijk in groep durven zeggen. Dan is het uw plicht om die mensen te woord te staan en hun opmerkingen te aanvaarden.

En Peter....wake up......politiek is een vuiler (orgie)spel dan dat ge op 't eerste zicht wel niet zou denken, k hoop da je irl tegen meer kan da dat ze...

En om t over de poll te hebben, ik stem hier niet om de simpele reden dat ik van mening ben dat een uit de hand gelopen carnavaleske kaartclub geen voorzitter nodig heeft. Opdoeken die handel en opnieuw beginnen met.......serieuze mensen die serieus kunnen debatteren.

niels!
Lekker Links! is offline  
Oud 28 december 2003, 18:29   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wij beperken ons de stemming en eventuele commentaar.
Kan de huidige Voorzitter van de B.U.B.aanblijven
1)Ja
21% [ 4 ]
2)Neen,een democratische stemming via een congres is noodzakelijk
78% [ 15 ]

Totaal aantal stemmen : 19
Niet iedereen van de BUB is momenteel aanwezig op dit forum. U kan uw beweringen dus statistisch niet staven. Om een juist cijfer te bekomen, zouden al onze leden moeten stemmen, doch, de meesten zijn niet ingeschreven op dit forum.
Als ze voor een forumverkiezing kunnen opgetrommeld worden dan zal het hiervoor ook wel lukken zeker?

By the way, Kim. Was jij dat niet die een welbepaald scheldwoord van mij tegenover jou ging opzoeken als je meer tijd had?
Oud 28 december 2003, 19:00   #76
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Niet iedereen van de BUB is momenteel aanwezig op dit forum. U kan uw beweringen dus statistisch niet staven. Om een juist cijfer te bekomen, zouden al onze leden moeten stemmen, doch, de meesten zijn niet ingeschreven op dit forum.
Als ze voor een forumverkiezing kunnen opgetrommeld worden dan zal het hiervoor ook wel lukken zeker?

By the way, Kim. Was jij dat niet die een welbepaald scheldwoord van mij tegenover jou ging opzoeken als je meer tijd had?
Nu wil ik heel die Forumverkiezingen niet overroepen, maar waren het deze BUB-LF'ers niet die vanop hun barricades riepen dat de regering in minder dan een week zou vallen. Nuja.....ze hebben het zelf letterlijk in de praktijk gebracht.
Lekker Links! is offline  
Oud 28 december 2003, 19:02   #77
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Neenee, niet wij zélf.
Bruno* is offline  
Oud 28 december 2003, 19:19   #78
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja knuppel, ik weet het
Ik geef ook eerlijk toe dat ik daar inderdaad niet meer achter gezocht heb...
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 19:20   #79
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:

Nu wil ik heel die Forumverkiezingen niet overroepen, maar waren het deze BUB-LF'ers niet die vanop hun barricades riepen dat de regering in minder dan een week zou vallen. Nuja.....ze hebben het zelf letterlijk in de praktijk gebracht.
De BUB is niet gevallen, nogmaals, dhr. Yammine denkt dat met zijn ontslag heel de partij in rep en roer staat, ik moet hem echter ontgoochelen...
Kim is offline  
Oud 28 december 2003, 19:22   #80
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Neenee, niet wij zélf.
Bruno, blijf eerlijk... JIJ hebt de zaken gedramatiseerd.

Ik vind het overigens zéér laag bij de grond om de BUB hier op dit forum te komen afkraken.
Kim is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be