Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 januari 2004, 19:21   #61
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
:o Ik dacht dat alleen vreemdelingen moorden, plunderen en beroven. Waaouw er is ook uitschot tussen Vlamingen.
Beste, ik kan je gerust stellen: niemand denkt dat alleen vreemdelingen moorden en dat alle Vlamingen lammetjes zijn.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2004, 20:02   #62
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Maar we maken wel een duidelijk onderscheid, hé Luc...
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2004, 20:21   #63
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Wat mij betreft, ik 'maak' geen onderscheid.
Oud 1 januari 2004, 20:33   #64
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
hoe heb jij op deze poll geantwoord?
Oud 1 januari 2004, 23:31   #65
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ziehier wat ik geantwoord heb en dat is mijn eerlijke mening:
Ik denk niet dat vreemdelingen alsdusdanig crimineler zijn. Ik denk wel dat als iemand zich niet thuis voelt in een voor hem vreemde omgeving, de taal niet beheerst, minder opleiding heeft enz, hij inderdaad vlugger een crimineel gedrag zal vertonen.
Een hoge ambtenaar van het gerecht zei zopas: vroeger werden 20% van de misdrijven gepleegd door vreemdelingen, tegenwoordig is dat 80%.
Oud 1 januari 2004, 23:56   #66
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ziehier wat ik geantwoord heb en dat is mijn eerlijke mening:
Ik denk niet dat vreemdelingen alsdusdanig crimineler zijn. Ik denk wel dat als iemand zich niet thuis voelt in een voor hem vreemde omgeving, de taal niet beheerst, minder opleiding heeft enz, hij inderdaad vlugger een crimineel gedrag zal vertonen.
Een hoge ambtenaar van het gerecht zei zopas: vroeger werden 20% van de misdrijven gepleegd door vreemdelingen, tegenwoordig is dat 80%.
Inderdaad, in pakweg tien jaar zijn de verhoudingen omgeslaan. Het beste bewijs dat die multicul niet werkt.
Oud 2 januari 2004, 00:10   #67
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
inderdaad, omdat wij eerst het probleem analyseren en dan de beste oplossing naar voren schuiven, terwijl uw strontpartijtje rechts is om rechts te zijn en daar geen millimeter van afwijkt ook al ligt de beste oplossing overduidelijk niet daar
Uw dwaze mosselpartij heeft blijkbaar zodanig veel geanalyseerd dat de bevolking / kiezers er bij bosjes van weglopen. Uw partij neemt geen duidelijke standpunten in, en is enkel geïnteresseerd in machtsdeelname. Zelfs op cruciale dossiers geven ze toe (zie abortus, Vlaamse belangen in Brussel en erbuiten,...)
De CD&V stevent af op een nieuwe verkiezingsnederlaag, en ze hebben daar ZELF voor gezorgd.

Overigens, steeds meer moet worden toegegeven dat heel wat maatschappelijke problemen slechts kunnen worden opgelost met een uitdrukkelijk rechtsere koers. Links heeft afgedaan, is ouderwets en voorbijgestreefd.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2004, 00:12   #68
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
:o Ik dacht dat alleen vreemdelingen moorden, plunderen en beroven. Waaouw er is ook uitschot tussen Vlamingen.
Rascisme is toch zo debiels,niet?
Wees al blij dat jij hier uw mening mag verkondigen vreemdeling!
Het is overigens racisme.

EIGEN UITSCHOT EERST!

Vreemdelingen zijn gasten en moeten zich dus MEER gedragen dan de gastheer. Vlamingen die criminele daden begaan, begaan deze nog altijd in hun eigen land. Vreemdelingen niet!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2004, 02:28   #69
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Uw dwaze mosselpartij heeft blijkbaar zodanig veel geanalyseerd dat de bevolking / kiezers er bij bosjes van weglopen. Uw partij neemt geen duidelijke standpunten in, en is enkel geïnteresseerd in machtsdeelname. Zelfs op cruciale dossiers geven ze toe (zie abortus, Vlaamse belangen in Brussel en erbuiten,...)
De CD&V stevent af op een nieuwe verkiezingsnederlaag, en ze hebben daar ZELF voor gezorgd.

Overigens, steeds meer moet worden toegegeven dat heel wat maatschappelijke problemen slechts kunnen worden opgelost met een uitdrukkelijk rechtsere koers. Links heeft afgedaan, is ouderwets en voorbijgestreefd.
kan jij mij eens uitleggen waarom de CD&V "links" zou zijn, of baseer je je op insinuaties?
Blijkbaar hebben onze blokkertjes nog ALTIJD niet door dat de belangrijkste eigenschap om te kunnen besturen compromissen zijn. Daarom hoop ik ook met jullie mee dat het VB een klinkende overwinnig behaalt om dan ineens in de regering te stappen, ik zet mijn videorecorder alvast klaar om de genoemde reden

Citaat:
Zelfs op cruciale dossiers geven ze toe (zie abortus
je snapt het nog niet hé. In ethische dossiers is de VLD ook links, hoe zou dat komen? juist, omdat een humane oplossing in die dossier overduidelijk "links" ligt, of hebben de VLD en de CD&V er volgens u baat bij zich links te profileren? Jij en het VB daarentegen baseren je als een kip zonder kop op populistische slogans. Het verschil zit hem hier:
wij kiken eerst naar het probleem en dan beslissen we of een rechtse of een linkse oplossing is aangewezen. Ik geef u gelijk (net zoals het programma van de CD&V)dat heel wat hedendaagse problemen liefst een rechtse aanpak verreisen. Echter, het VB en aanverwanten gaan automatisch al op voorhand een rechts standpunt innemen zonder daar bij na te denken, maar omdat dat zo "moet" en omdat dat wel beter zal zijn

Citaat:
Wees al blij dat jij hier uw mening mag verkondigen vreemdeling!
Het is overigens racisme.

EIGEN UITSCHOT EERST!

Vreemdelingen zijn gasten en moeten zich dus MEER gedragen dan de gastheer. Vlamingen die criminele daden begaan, begaan deze nog altijd in hun eigen land. Vreemdelingen niet!
waarmee Guderian weeraleens bewijst dat hij het verstand van ne zalm heeft. Wees jij maar blij dat je held Guderian niet had gewonnen, of jij kon je mening hier nu niet verkondigen
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2004, 10:23   #70
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Vroeger waren het merendeel van onze arme bevolking Vlaming.
Nu zijn dat vreemdelingen!
Oud 2 januari 2004, 10:45   #71
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Vroeger waren het merendeel van onze arme bevolking Vlaming.
Nu zijn dat vreemdelingen!
Ja, maar deze zijn dan ook nog steeds vreemdeling in ons land, en als ze hier arm zijn moeten ze maar hun land terug keren, kunnen ze daar rijk worden, met hetgene dat ze hier hebben gratis mogen leren. Als ze natuurlijk al naar school wilde gaan!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be