Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2007, 17:22   #61
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
De Vld is een mooi gekleurd ballonnetje.
Slangen is de kleurtjes aan het moderniseren.
De mensen zien graag gekleurde ballonnetjes.

Volkspartij?
Laat me niet lachen.

Bedotpartij.
De VLD heeft het verknald ooit een volkspartij te kunnen worden.
Oud 11 februari 2007, 19:15   #62
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
De VLD heeft het verknald ooit een volkspartij te kunnen worden.
Een liberale partij (liberalisme = egoïsme) kan per definitie nooit een volkspartij zijn.

Liberalen walgen nu eenmaal van iedere vorm van menselijke verbondenheid, en hebben het "recht van de sterkste" als opperste ideaal.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 februari 2007 om 19:16.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 20:17   #63
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Open VLD

Ziehier de nieuwe naam van de liberalen

Lachwekkend, dat is het enige wat ik erop te zeggen heb!
Konden ze nu echt NIKS BETERS bedenken?
Super-BUB zou een vlag zijn die de lading veel beter dekt.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:04   #64
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Open VLD

Ziehier de nieuwe naam van de liberalen

Lachwekkend, dat is het enige wat ik erop te zeggen heb!
Konden ze nu echt NIKS BETERS bedenken?
Volledig mee eens. Die blauwen maken zich hopeloos belachelijk. Ze zijn ongelofelijk achterlijk. Nu gaat diene achterlijken idioot Slangen ons een "moreel" besef met een moraliserend vingertje door de strot rammen. Het is onze morele plicht om optimist te zijn, las ik. Dat is zo achterlijk... En zo jaren '50 achtig. Ge kunt goed zien dat de macht in handen is van een bende bejaarden die heimwee heeft naar mei '68. Die melancholische bejaarden hebben nog den tijd gekend toen de mensen niet mondig waren en hun gedacht niet durfden te zeggen. Dat stamt nog uit den tijd toen de mensen nog ontzag hadden voor de ministers en voor de koning. Ze durfden hun mening niet te uiten. Die VLD is een bende achterlijke onnozelaars. Heeft trouwens niets met "vrijheid" te maken. Dictator/liegebeest Guy zal ons eens komen vertellen wat wij moeten denken.

Ik zie het vermandende vingertje van dat liegebeest al voor me: "En nu MOET ge dit doen. En nu MOET ge dat denken.

En dat noemt zich liberaal...
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:05   #65
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Een liberale partij (liberalisme = egoïsme) kan per definitie nooit een volkspartij zijn.

Liberalen walgen nu eenmaal van iedere vorm van menselijke verbondenheid, en hebben het "recht van de sterkste" als opperste ideaal.
Goed gezegd. Ben ik volledig mee eens.
Oud 11 februari 2007, 21:07   #66
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
In Brakel is de VLD nog altijd met felle voorsprong de sterkste partij, De Croo haalt er van alle partijen het meeste voorkeurstemmen en zoveel kiezers zijn er ook niet verloren gegaan, in Brakel verloor de VLD 1,55 %; nu ja het wat je verstaat onder veel kiezers hé en onder rondje VLD pesten.

Trouwens ik denk er héél sterk over na om op 10 juni toch maar mijn stem uit te brengen aan de VLD, ik zie echt geen enkel ander alternatief.
Misschien dat gij dat aanvaardt dat die dictators u komen vertellen wat ge moet doen en wat ge moet denken, maar ik heb daar geen boodschap aan. Ik zie die autoristaire onnozelaars helemaal niet zitten. Ik denk wel voor mezelf, dank u. Die blauwen moeten mij niet komen vertellen wat ik moet denken. Bovendien vind ik ze vreselijk arrogant.
Oud 11 februari 2007, 21:18   #67
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

verstandige uitspraken van onze premier!
tegen separatisme en tegen het terugschroeven van ethisch progressieve wetten.
VLD werkt goed mee aan de dijk tegen conservatief rechts.
no pasaran!
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:21   #68
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
verstandige uitspraken van onze premier!
tegen separatisme en tegen het terugschroeven van ethisch progressieve wetten.
VLD werkt goed mee aan de dijk tegen conservatief rechts.
no pasaran!
Ben jij wel zeker dat jij bij de juiste partij zit met de SP.a? Ben jij toch niet stiekem een uiterst linkse die feitelijk beter bij PVDA of zo zou passen?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:21   #69
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Misschien dat gij dat aanvaardt dat die dictators u komen vertellen wat ge moet doen en wat ge moet denken, maar ik heb daar geen boodschap aan. Ik zie die autoristaire onnozelaars helemaal niet zitten. Ik denk wel voor mezelf, dank u. Die blauwen moeten mij niet komen vertellen wat ik moet denken. Bovendien vind ik ze vreselijk arrogant.
Ah zo en waar vertellen zze wat je moet denken, we zullen maar zwijgen dan zeker over het VB; die ook wel zou zeggen wat anderen moeten doen en niet doen.
Nu ja als je het niet aanstaat hier, kan je nog altijd het land verlaten, probleem is dan direct opgelost.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:23   #70
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ben jij wel zeker dat jij bij de juiste partij zit met de SP.a? Ben jij toch niet stiekem een uiterst linkse die feitelijk beter bij PVDA of zo zou passen?
ik pas bij alles wat tegen extreem rechts is.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:27   #71
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah zo en waar vertellen ze wat je moet denken
Defenestratie van Karel De Gucht vergeten?
Eén simpele ziel die het partijstandpunt verdedigt, en de premier schuift hem opzij en kroont zichzelf tot voorzitter.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 11 februari 2007, 21:29   #72
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ah zo en waar vertellen zze wat je moet denken, we zullen maar zwijgen dan zeker over het VB; die ook wel zou zeggen wat anderen moeten doen en niet doen.
Nu ja als je het niet aanstaat hier, kan je nog altijd het land verlaten, probleem is dan direct opgelost.
Ik zag dat toevallig op T.V. De VLD vindt dat optimisme een morele plicht is, of zoiets. Zag dat toevallig. Trouwens, het is de VLD die de kiezers van het Vlaams belang "mestkevers" genoemd heeft. Het Vlaams belang heeft zoiets nooit gedaan.

Voor zover ik weet haalt het Vlaams belang nooit een moraliserend vingertje boven. En ik zou écht niet weten wanneer het Vlaams belang heeft gezegd wat ik moet denken en doen. Dat gevoel heb ik nog nooit gehad.
Oud 11 februari 2007, 21:31   #73
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah zo en waar vertellen zze wat je moet denken
Ze laten je in alle geval via het CGKR weten wat je niet mag zeggen, schrijven of doen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 februari 2007 om 21:32.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:36   #74
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het Vlaams belang geeft zelfs toe dat Agalev destijds een tof imago had en begrijpt dat mensen bezorgd zijn om het milieu. En ik geloof dat ze ook toegeven dat al die valse beloftes van Guy tijdens de jaren '90 niet slecht klonken. Ik denk nu aan dat citaat in zijn burgermanifest, waarin Guy schrijft dat de Islam incompatiebel is met het Westen. Daar zijn ze het volmondig mee eens. Ze begrijpen dus wel waarom mensen in '99 op de VLD gestemd hebben. Dat is iets anders dan praatjes over mestkevers.
Oud 11 februari 2007, 21:37   #75
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik zag dat toevallig op T.V. De VLD vindt dat optimisme een morele plicht is, of zoiets. Zag dat toevallig. Trouwens, het is de VLD die de kiezers van het Vlaams belang "mestkevers" genoemd heeft. Het Vlaams belang heeft zoiets nooit gedaan.

Voor zover ik weet haalt het Vlaams belang nooit een moraliserend vingertje boven. En ik zou écht niet weten wanneer het Vlaams belang heeft gezegd wat ik moet denken en doen. Dat gevoel heb ik nog nooit gehad.
De VLD heeft dat niet gezegd maar VLDer Karel De Gucht heeft dat gezegd, dat is een héél verschil.

Oh ja we zullen maar zwijgen over de vele "mooie" woorden die het VB over homo's gezegd heeft zeker...Maar dat is dan weer niet moraliserend zeker omdat het van het VB komt en dat dit toegelaten is?

Het is indd goed als een optimist door het leven te gaan dan steeds maar dat pessimisme, maar goed als jullie zo graag leven mij niet gelaten.

Oud 11 februari 2007, 21:38   #76
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ze laten je in alle geval via het CGKR weten wat je niet mag zeggen, schrijven of doen.
Waar staat dat?

Oud 11 februari 2007, 21:39   #77
bartje
Minister-President

Standaard

Nu ja ik ben er gerust in, na 10 juni vliegt het VB terug rechtstreeks hupla naar de oppositiebanken, ah ja, dat is hun bedoeling om daar altijd te zitten, dus waarom zou je hen dat ontnemen.

Oud 11 februari 2007, 21:42   #78
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is indd goed als een optimist door het leven te gaan dan steeds maar dat pessimisme, maar goed als jullie zo graag leven mij niet gelaten.
Pessimisme is een grondrecht, verdorie!!

Een optimist is gedoemd om gefrustreerd door het leven te gaan, als zijn wensen niet uitkomen.
Voor een pessimist is elk fijn voorval, een leuke afwisseling. Voor een optimist is ieder probleem, een teleurstelling.
Oud 11 februari 2007, 21:42   #79
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu ja ik ben er gerust in, na 10 juni vliegt het VB terug rechtstreeks hupla naar de oppositiebanken, ah ja, dat is hun bedoeling om daar altijd te zitten, dus waarom zou je hen dat ontnemen.
Indien VHS zijn Burgermanifesten had uitgevoerd, was het VB nu wellicht een verschijnsel in de marge geweest. Denk daar maar eens aan.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2007, 21:45   #80
bartje
Minister-President

Standaard

Kan mij dat schelen, ze zitten in de oppositie en da's het voornaamste!!! Na ! oktober overal in de oppositie al wou voorzitter Vanhecke ons doen geloven dat er in enkele gemeenten/steden gesprekken aan de gang waren, ik vraag me nog altijd af waar dit was, of was meneertje Vanhecke een partijtje bluf aan het spelen.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be