![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen, er ontstaan serieuze plannen. Komt allen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Kijk twee cm lager!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Welke datum word het nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Gaaf, er kunnen mensen!
De 21e heb ik wat, zou ik moeten kijken of ik daar onderuit kan komen, maar de 28e hou ik voorlopig vrij.
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was al en beetje benauwd toen ik vaststelde dat er diverse mensen absoluut niet wilden weten van 28 april - maar ja het schijnt dan toch voor wat mensen te lukken. Stel dus voor om de uren tussen 14 en 19h
op die dag aan te houden. Naar mijn herinnering staat er vlak bij de bushalte van de bus vanuit Turnhout aan het gemeentehuis een grenspaal met stippellijn en zijn er daar 2 Café's met een groot terras. Ook de uurregeling van de bus kan gevonden worden - desnoods als TVM volzet is raak je via Breda/Tilburg ook nog met de trein in België/Belgique. De plaats van afspraak ligt dan wel in Baarle-Nassau, maar zie : vlakbij zijn er ook Belgische etablissementen met de eerder gewenste dranken in Baarle-Hertog !
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Baarle-Nassau en Hertog, wel een behoorlijk busritje, maar lijkt me een prima plek.
(Wel blij dat het min of meer in Nederland ligt, niet vanwege communautaire punten, maar wel omdat kaart.nl, 9292ov.nl en ns.nl het dan doen en ik geen andere dingen hoef uit te zoeken. ![]() O, en over de op bier gebaseerde keuze voor Baarle-Hertog: Voor!
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 12 maart 2007 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |