![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Laat mij met rust en de politici moeten hun werk maar doen? | |||
Ja, ik heb al genoeg te doen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
ja, tenzij een het een écht staatsbedreigend onderwerp is |
![]() ![]() ![]() |
5 | 21,74% |
ja, dat de politici maar eens werken voor hun centen!!! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
nee, ik wil over alles mijn mening geven !! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
nee, maar alleen tijdens de werkuren, niet in mijn vrije tijd |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nee, omdat de politici het niet kunnen offer ik mij op !! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 30,43% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Democratie is inderdaad niet voldoende, maar ik hoor hier dan ook niemand een pleidooi voeren om alle beslissingen op "democratische" wijze te laten plaatsvinden. Daar gaat het dan ook helemaal niet om.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wou ik enkel verduidelijken, verder doet men ermee wat men wil... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Omgekeerd ook. Wiens wens wordt dan het beste ingevolgd door een goed bestuur? Citaat:
Reden te meer om niet bang te zijn om de meerderheid der geïnteresseerden in te volgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wenst de bestuurlijke macht onvoorwaardelijk in de handen van een elite te geven. Citaat:
Citaat:
In ieder van ons zit een ongezeglijke dictator verscholen. Let the beast go. Nonkel Staaf zal je demonen wel uitdrijven. ![]() Citaat:
Flink, Chill. Doe zo voort. Een mooie toekomst lacht u toe.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Dus: Begin maar met stokjes te eten, spleetoog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chill(i) con carne smeer ik op een broodje en.....hap ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Daarna keutert ge met uw superstaaf tussen de spleet in uw tanden! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chill, ge zijt bang dat de meute via referenda uw vrijheden gaat aantasten? Ge moet mij eens uitleggen wat die vertegenwoordigers van diezelfde meute dan eigenlijk de ganse dag zitten te doen in het parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chill's laatste stuiptrekkingen geven me het vermoeden dat hij argumentatief eventjes op zijn tandvlees zit. Geef hem een time-out, misschien volgt er dan nog iets zinnigs, wie weet. Zoniet riskeren we dat zijn topic naar K&K verhuist. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem heel dit thema-forum dan ineens mee! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoefde het niet vlakaf te bekennen. Ik wil je zelfs geruststellen: je staat niet alleen. Vele anderen nemen ook een loopje met democratie en de begripsinhoud ervan, doch ze zullen het nooit toegeven noch zich ronduit als anti-democraat bekennen zoals jij. Krampachtig houden ze het schaamlapje op en blijven zich uittentreure 'democraten' heten, en hun politieke groepering 'democratische partij'. Neen, dan heb ik meer respect voor mensen die er openlijk voor uit komen dat ze de ware democratie niet genegen zijn, zoals jij en Guderian b.v. Jullie strijden met open vizier, en niet met een vals masker zoals vele CD&V'ers en vooral N-VA'ers alhier. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |