![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uw vergelijking is bijgevolg compleet irrelevant |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() 1° Men is aangewezen op gekleurde kinderen vermits
a.- een belgisch kind de wachttijd ca. 11 jaar is b.- er in landen waar er zowel blanke als gekleurde kinderen "voorradig" zijn er alleen niet-blanken geëxporteerd worden. Niet alleen in België wonen er racisten.... 2° Er zijn hoopvolle signalen : ik lees op dit & andere fora dat racisten wensen immigrant in een ander land te worden omdat ze hier te lijden hebben van het racisme van de gekleurde medemens. Overigens als zelfs Vlaams Blok mandatarissen "dispensatie" krijgen van hun voorzitter en hun kostbare vlaamse bloed met dat van vreemdelingen mogen vermengen kunnen we misschien veronderstellen dat deze partij in een nabije toekomst een links-radikale nationalistische partij zal worden en ook het conrdon sanitaire samen met 70punten plannen naar de vuilbak verwezen kunnen worden.
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Blok heeft zelfs in zijn 70 puntenPLAN dit aangeraakt. De zaak is dat men hier geen buitenlanders moet aantrekken om de werkloosheid te vergroeten. Het Blok heeft de JUISTE stelling geponeerd. Gastarbeider, na Uw gedane arbeid terug naar huis. Ik zelf heb 12 jaar in het buitenland gewerkt, na gedane taak terug naar huis. België zit vol. En Vlaanderen het volst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toon mij eens aan waar ik beledig. Ik zou begot niet weten hoe of wat. Het zal wellicht wel ontkend worden maar ik dacht ooit wel de slogan, "aanpassen of opkrassen" gehoord te hebben van deze partij. Dat "niet aangepaste" vreemdelingen moeten dus vertrekken volgens het blok is me duidelijk indien de vreemdeling(e) geen band heeft met "natuurlijke" belgen of andere europeanen wiens europese nationaliteit men niet kan afnemen en die legaal in België gedomiciliëerd zijn. Het is me echter niet duidelijk wat "niet aangepaste" vreemden op zich, hun echtgenoten en/of kinderen kunnen verwachten. Dat was de essentie van mijn vraag.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |