![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waarom dacht je dat ik niet eens reageerde? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelf wil ik me niet verlagen tot zulks, maar ik raad Antoon aan er dan tenminste voor te zorgen dat hijzelf geen fouten maakt. Ik heb net even zijn profiel aangeklikt en een paar postings nagekeken, net zoals bij Tomb. Niet alleen wemelt het van de spellingsfouten, bovendien staan de teksten vol met verkeerde verwijs- en signaalwoorden, verkeerd gebruik van leestekens, enz.... Ik mag dan al fouten maken wanneer ik een vreemde taal hanteer, jullie geven daarop commentaar terwijl geen van beiden niet eens zijn moedertaal beheerst. Hoedanook, teruggaande naar de inhoud van de topic blijft het feit dat geen van beiden, hoe graag ze ook zouden willen, met zinvolle tegenargumenten voor de dag komen. Vinden jullie het dan echt zò erg om iemand bij te treden wanneer hij iets beweert dat niet in jullie pro-Amerkaans kraam past?
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat ge doorhebt dat ik er plezier in had om na twee weken die spellingsfouten eens postte als reply om u eens goed te doen gaan.
![]() Ik zal eens inhoudelijk reageren op uw propaganda ook, maar wel niet dezemiddag. Kijk morgen nog eens.
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is namelijk hij die anderen nogal eens wijst op d'r schrijffouten. Voor u was dit de eerste keer, voor zover ik me herinner. Ik zit hier al wel lang genoeg om te weten dat uw reacties wel degelijk inhoudelijk zijn in de meeste gevallen. Dat kan jammer genoeg niet gezegd worden van smily-Antoon. Hij komt nooit verder dan wat smily's plaatsen, het woord "linkiwinkies" te bezigen of me beschuldigen van complottheorieën zonder echter deze te weerleggen. Ik heb me dan ook voorgenomen zijn postings vanaf heden gewoon te negeren. However, naar uw "propaganda", om de mijne te weerleggen, kijk ik uiteraard wèl uit. ![]()
![]() |