![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Ik vind het jammer al deze beelden te moeten zien!
Velen maken hier terecht de opmerking dat dit ideengoed geen recht heeft te bestaan in Europa, en zelfs niet over heel de wereld. Deze houding is verwerpelijk, extremistisch en slecht. Ze is alleen anti-Islamitisch! Dit valt op geen enkele manier in overeenstemming te brengen met de boodschap van de Koran, noch naar het leven van de Profeet. Vele zogezegde moslims staan even ver van de Islam als ongelovigen. Alleen zijn ze een illusie rijker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn gelijkwaardig, culturen zijn dat niet!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je redenering werkt evengoed in de andere richting: als onze cultuur beter is, waarom verheerlijken we dan onze ecologische rampen niet? Waarom zijn we dan niet trots op onze in kille bejaardentehuizen wegrottende oudjes? Waarom pronken we niet met onze zelfmoordcijfers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar wat is eigenlijk een cultuur? Een aantal regels die van generatie op generatie worden doorgegeven? By the way, het waren islamitische geestelijken die vrouwenbesnijdenis hebben afgeschaft. Binnen het kader van de islam hebben ze het kunnen afschaffen, hoewel het uiteraard nog steeds wordt toegepast, is het toch officieel afgekeurd door de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
-Aanpassing? Zolang enkele gemeenschappelijke fundamentele basisprincipes worden nageleefd, hoeft niemand zich aan te passen. Sommigen zeggen dat dat Vrijheid, Gelijkheid en Solidariteit zou moeten zijn, en ik heb de neiging om te volgen. -Je baseert je mening volledig op theoriën en boeken. Er is geen enkele praktijkervaring. De moslims die ik ken (en dat zijn er niet weinig) denken zo helemaal niet. Hoogstens verdelen ze mensen op basis van de nationaliteit van hun afkomst (Marokkanen, Belgen, Turken,... en ook 'negers'), net als wij (hoewel ik dat zoveel mogelijk probeer te vermijden) trouwens. (maar 'wij' dan eerder Vlamingen, Walen, allochtonen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt om erlich er boven uit te laten steken. Maar gelieve dan wel op de schrijfwijze te letten. Aan die reactie zou ik mischien kunnen uitmaken dat ik u heb bewogen, geraakt of hoe u het zou willen noemen, wel dan is dit met veel plezier gedaan. We zijn nu eenmaal op de wereld om "elkander te helpen nietwaar". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten tweede zal de maatschappij totaal geen samenhang vertonen wanneer de leden daarvan slechts een klein aantal vage principes gemeenschappelijk hebben. Citaat:
![]() |
![]() |