![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. de grootste flater in de belgische rechtsgeschiedenis, 3. het falen van de vreemdelingenpolitiek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Slecht karakter!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het uiteindelijke failliet van de Communistische nonsens; de val van de muur en het ineenstorten van de 'good old USSR'. Citaat:
Het internationaal strafhof vind ik zelf wel een mijlpaal. De groeiend bewustzijn dat de 'good old USA' zich niet langer meer als dé sherrif van de wereld kan gedragen. Zorgen dat er weer wat stabiliteit komt in Irak, Afghanistan, etc... Een antwoord verzinnen op de gekken die in Iran de dienst uitmaken. Zorgen dat West-Europa (en bij uitbreiding, de wereld) van haar petroleum-verslaving afraakt. Dichter bij huis: het grondig uitkuisen van de augiasstal van de overheidsfinanciën. Het herstel van de democratie na acht jaar schandelijk naar fascisme ruikende paarse betutteling. Eindelijk een samenhangend en krachtdadig integratiebeleid om te voorkomen dat de geitenwollesokken-neuzelaars nog eens een hele generatie allochtonen verkloot.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je? Zal de CD&V de Belgische variant van het KGB willen opdoeken als ze opnieuw aan de macht komt? Gaat Pieter de Crem de agiastal van Reynders mogen uitmesten? Gaat de CD&V in een tripartite waarin de PS toch weer de lakens uitgaat uitdeelt 'eindelijk een samenhangend en krachtdadig integratiebeleid' kunnen voeren?
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2. Ik kan met de beste wil ter wereld geen vinden. 3. Het doorbreken van het CS of het weren van Turkije uit de EU.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Lodi : 26 februari 2007 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Radicale islamisering onder belgische allochtone jongeren. Een fierheid op hun Arabische roots met de wil deze zelfs te beschermen met wapens indien nodig. Een totaal falen van de assimilatie-politiek van het linkse establishment, en het feit dat Vlaamse vrouwen gek zijn van Arabs
2. Aanslag op de WTC 3. Het Westen zo ver te krijgen via betogingen, dat ze effectief hun troepen uit Irak wegtrekken, en erkennen dat Iran een atoommacht wordt.
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() 1) We leven.
2) We leven nog. 3) In leven blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik vind België een fantastisch land: rijk, niet alleen materieel, maar ook cultureel met een klimaat dat steeds beter wordt. In het centrum van Europa en multicultureel. Prachtig land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() niets, maar heb je hem ooit al serieus zien antwoorden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt dringend een brilleke nodig;cultureel of zeg maar meteen multikrimineel gaat er alleen maar op achteruit. Laatst gewijzigd door Marlboro : 26 februari 2007 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in dit fantastisch land en waar je dat nog vond zo een gulle hand zo liep ik door de straten me te begapen aan alle luxe dingen en kon het echt niet laten me niet bedwingen ik wilde dit en dat en nog veel meer me gedragen als een echte heer op de vijftiende van de maand hield een andere heer me staand Of ik wel had betaald of ik werd aangemaand de huur de taksen de btw alles telden ze mee Mijn beurs was al zo vol niet meer T'was meer een lege vod Geld is wel iets teer ik vond dit eerder zot Ik was namelijk vergeten dat Brutto geen netto is En na heel wat zweten zit ik nu aan mijn magere dis te denken wat aan dit land zo fantastisch is
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 26 februari 2007 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() 1. Wat vinden jullie goed aan deze tijden, politiek gezien (nationaal en/of internationaal)?
Het nakende einde van Bush 2. Wat is de grootste politieke verwezenlijking van het afgelopen decenium (nationaal en/of internationaal) Het zaaien van angst en haat om te komen tot een zogenaamde ‘heropbouw’ onder VS-bezetting. En de Lancetstudie na een Moslimholocaust van 550 miljoen sinds 1950. 3. Waar ligt de grootste politieke uitdaging? Bij de energieverspilling tijdens goederentransporten van arme naar rijke landen. Iet of wat bootje verstookt al gauw zoveel olie als een ganse stad. |
![]() |
![]() |