![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart Als Limburgs lijsttrekker werd Bert Schoofs op 13 juni 1999 verkozen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Op 18 mei 2003 werd hij opnieuw als lijsttrekker voor de Kamer verkozen. Voor de verkiezingen van 10 juni 2007 werd hij door de partijtop opnieuw aangeduid als Limburgs kopman. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was toch ook Filip de Winter die interviews gaf in Haaretz en gesprekken aanging met rabbi's? Niet dat ik er tegen ben; ik stel enkel maar vast. Is er volgens u geen enkele sprake van het "aanpappen" met de joodse gemeenschap in Antwerpen? Ik betwijfel het toch. Citaat:
Citaat:
Het is toch geen toeval dat het veiligheidsthema makkelijk op de joodse gemeenschap kan worden losgelaten, zeker in tijden van AEL. Inspelen op het zogenaamde onveiligheidsgevoel bij de Antwerpse joden was toen maar een "intikkertje", nietwaar? |
||||
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien het feit dat de discussie ineens toch weer alle kanten uitgaat, herhaal ik de vraag nog maar even:
Geachte heer Schoofs, wat moet uw partij nog met een De Man die zich 'cru', onzorgvuldig en ongenuanceerd uit en waarin vele VB-ers zich niet (meer) herkennen? Dit, in het licht gezien van onder meer uw eigen opvattingen en die van de heer Verstrepen die, zachtgezegd, een minder enge definitie van 'volk' hanteren? |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 februari 2007 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Troost je, ze gaan terug naar de bron. http://forum.politics.be/showthread.php?t=81850 De radicale de Man verheugt zich alvast.
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() positief toch ?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen als de Man zullen dus de zaken bepalen, de radicalisten binnen het VB zullen in hun handen wrijven.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Hopelijk ziet de niet radicale VB-stemmer nu ook welke strategie en welke manier van politiek voeren zijn partij nu verkiest. Hij/zij kan er altijd natuurlijk de forumsessie op nalezen. Ik zou er eigenlijk alle fameuze uitspraken van de Man bij moeten halen. Je weet wel over katten die in een viswinkel bevallen, bloed en bodem, als het over de moorden in Antwerpen gaat enkel de dood van Luna betreuren en het niet eens over de anderen hebben, allochtonen die zich niet hebben te moeien met onze samenleving, Ward de Bever, enz...
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 27 februari 2007 om 19:55. |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Waarom moet Filip een schouderklopje/tik op de vingers krijgen?
Wij dragen in deze beiden consequent het partijprogramma uit. |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() De verpakking is mssh veranderd maar in de fles zit nog steeds hetzelfde heldere ,frissen en zuivere water . De scherpe kanten zijn er af.
Maar het VB is en blijft de partij van een onafhankelijk vlaamse staat. Van een waterdichte migratiestop( terwijl alle andere partijen een nieuwe migratietsoenami bepleiten). De partij van het rotsvaste verzet tegen de islamisering. Mag ik overigens opmerken dat de bron van het VB het rechtlijnige vlaams-nationalisme is. En met valkeniers en de bont etc als nieuwe figuren is dat meer dan ooit actueel. Citaat:
te oppervlakkig, te vluchtig.. Als we die mensen nodig hebben om vlaamse onafhankelijkheid te bereiken dan vind ik het OK. Maar ze moeten wel het partijprogramma onderschrijven. Maar los van dit denk ik dat dhr verstrepen en het Vb veel meer gemeen hebben dan bvb een linkse acw'er een rechtse decrem. Dus zolang we recht op koers blijven moet dat zeker mogelijk zijn. Laatst gewijzigd door ilfalco : 27 februari 2007 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Een teleurstelling mag ik dit antwoord niet noemen. Ik had eigenlijk niets anders meer hoeven te verwachten nu de mensen van de 'harde-lijn' zich hier weer volop roeren en een op zich onschuldige vraag door allerlei welles/nietus berichtjes weer buiten proporties weten op te blazen. Toch had ik meer van u verwacht dan dit standaard (mag ik het zelfs 'politiek-correcte' noemen?) antwoord. Ik heb geruime tijd op uw webstek vertoefd en de opvattingen die u daar tentoonspreidt (en ook hier op dit forum) hadden bij mij de hoop gevestigd dat u hier een meer inhoudelijke reactie zou plaatsen. Afgezien daarvan klopt uw antwoord niet. U kunt niet beiden hét partijprogramma consequent uitdragen want uw versie ervan lijkt in niets op dat van de heer De Man. Eén van de twee heeft het dus mis. Concreter: De Man is duidelijk in zijn bedoelingen. Vlaanderen, en de regering van Vlaanderen, is voorbehouden aan nederlandssprekende blanken die elk geloof behalve de islam mogen aanhangen. Ook mensen met de belgische nationaliteit, die hier geboren en getogen zijn en volstrekt geïntegreerd, maar allochtone ouders hebben, hebben zich volgens hem 'niet te moeien' met hoe 'wij' dit land inrichten. Gemengde huwelijken worden afgeraden en politieke tegenstanders bestrijd je het beste door hun naam te ridiculiseren. Oja, aan de woorden 'Bloed en bodem' hoeft niemand zich te storen, dat was alleen bedoeld om te 'provoceren'. Nu zullen er weer mensen zeggen "hij bedoelt het niet zo'' etc. Laat me dan zeggen dat ook de hier op het forum aanwezige 'traditionalisten' en 'radicale nationaal solidaristen' het zo begrepen hebben maar het niet wilden geloven omdat z�*j er nu weer vanuit gaan dat de VB 'te liberaal' aan het worden is. Voor wat ik van u heb gelezen bent u een fatsoenlijk man. Dus zou ik alsnog willen proberen van u een inhoudelijk antwoord te krijgen. Wat zal het zijn? Is de versie van De Man of die van u hét partijprogramma? |
|
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() U bent wel zeer assertief.
u wilt het Vb programma lezen? http://vlaamsbelang.be/index.php?p=21 Ziezo. Uiteraard zijn er verschillen tussen mensen onderling. Bij het Vb zijn dat nuances. bij andere partijzijn het zelfs voleldige breuklijnen. Maar daar waar men bij het Vb zelfs geen verschil in nuance kan verdragen en alles doet om verdeeldheid te zaaien blijft men DOOF, STOm en BLIND voor de onoverbrugbare verschillen die er zijn bij andere partijen. bvb vandenbrande vs belgicist phlip heylen. |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VB'ers mogen dat over jan en alleman, maar de rest van de wereld moet ook kritiek hebben op de rest van de wereld behalve het VB.
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar bij hem is het een natuurlijk bondgenootschap. Maar ga je nu zeggen dat de moskeen en de islamieten die opgevrijd worden door janssens ..; dat dat ok is? Zoals FDW zegt de joden zijn een bondgenoot tegen de islamisering. Niet omdat wij daar naar streven , maar omdat de realiteit dat zo wil. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag nog geen kritiek geven op het VB voor alle andere bekritiseerd te hebben. Alleen voor de eigen partij geldt dat dan niet he ![]()
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() neen maar het is wel zeer hypocriet om met een microscoop naar de verschillen tussen Vb'ers onderling te gaan zoeken maar terwijl DOOF, STOM en BLIND te blijven voor de heuse breuklijnen die door andere partijen lopen.
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Le Pen is geen negationist. Hij ontkent geenszins dat de Joden vervolgd en ook massaal gedood werden. Evenwel meent hij dat men die episode niet moet gaan overbenadrukken. En Bert Eriksson was geen mandataris van het Vlaams Belang. Dus waarom die erbij betrokken wordt, is al evenmin duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een verschil tussen een moslim en iemand van islamitische achtergrond. Er zijn heel wat mensen van katholieken huize die evenwel geen katholiek meer zijn. Net zo bij de allochtonen waar sommigen wel in de islam zijn opgegroeid, maar er zich van gedistancieerd hebben. Deze mensen kunnen ongetwijfeld een plaats krijgen bij het Vlaams Belang, daar ze door hun afwijzing van de islam ook de basiswaarden van onze westerse beschaving aangenomen hebben. Een gelovige moslim doet dat niet, daar die juist indruisen tegen zijn geloof. Die kan bijgevolg geen plaats krijgen in de partij. Zoveel is wel duidelijk.
|
![]() |