![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan doe ik al eens iets voor de slechtziene medemens...
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welles!
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orson Welles, gevierd cineast, leefde van 1915 tot 1985 in de VS. Heeft een aantal grote films op naam staan, waaronder The Magnificent Ambersons, Othello en het alomgeprezen Citizen Kane. Zijn beruchtste stunt was zijn radio versie van HGWells 'war of the worlds', waarbij heel veel mensen dachten dat er echt een invasie plaatsvond. Hij speelde ook mee in de Belgisch-Franse film Malpertuis en weinigen weten dat hij ook zijn stem gaf aan de jaren 80 film Transfrormers: the movie. Kwestie van de carriere in stijl te eindigen
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik vragen om niet van de topic af te wijken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bron van de Nijl is lange tijd onbekend gebleven. In de 19e eeuw werd voor het eerst het Victoriameer geïdentificeerd als bron van de Nijl door John Hanning Speke. Voor die tijd hebben diverse expedities getracht de bron te vinden, waaronder David Livingstone
(uit: wikipedia) Alstublieft.
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dit alles is echter nog niets vergeleken bij wat u eerst stelde: De professor waar u uw informatie vandaan haalt is immers niet geheel onverdacht: Men fluistert dat hij ooit een klacht ontving van zijn 13-jarige Nepalese echtgenoot wegens slagen en verwondingen. Ook hangt ie verdacht veel rond in opvallend perverse gedeelten van zijn vakdomein, zoals de selderij en Indonesische splijtzwammen (daarbij geassisteerd door de 8-jarige Mwengo, Marcel kan niet tegen de warmte). En als deze bezwarende informatie nog niet genoeg is, kan ik u zeggen dat zijn standpunt werkelijk nergens naar gelijkt. Het is toch onmogelijk om de bewijzen te ontkennen? Eerst en vooral hebben we de dode geitenlijven. Er is een motief (voetsporen werden ontdekt �*n het mos, wat natuurlijk het schandelijke gedrag van het mos niet goedpraat, maar het verklaart wel het een en het ander). En ten slotte is er een moordwapen: Het is immers in 1878 bewezen door Iwan Borjigin dat wanneer het mos zich hard genoeg concentreert, er overal roze nijlpaarden uitspringen. Deze moeten de geiten geduwd hebben met stenen bokshandschoenen, overtrokken uit eekhoornleer teneinde ze in den dieperik te laten neerstorten. Daar deze professor niet bekwaam is, is er nood aan een nieuwe autoriteit op het vlak van mossoorten die kan bevestigen of ontkennen dat driehoeksmos inferieur is: Professor in de giraffologie Charles Bronstein (ook wel "de neuker" genoemd). Deze stelde in zijn boek "Pikkie en de man met het glazen oog" de aangenomen gelijkwaardigheid van driehoeksmossen aan de kaak. Ik raad u aan het boek door te nemen (sla voor het gemak de liefdesscènes tussen de jonge Pikkie en Charlie, de supersterke bodybuilder, over)
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Was het je trouwens niet opgevallen dat er geen room meer in de tomatensoep zit? Om maar te zwijgen van wat hij soms met de maïzena deed... Soit, we wijken af, wat bedoelde je nu met de liberale vleugel van de bond? Op je leugenachtige post waarvan je beweert dat er argumenten instaan zal ik later wel reageren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Mieke en Magda? Wat is er met Bernadette gebeurd? Toch niets ergs! ('t Heeft nooit geboterd tussen haar en de rest, ze zeiden dat ze er nooit bij paste)
![]() |
![]() |
#80 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS Sorry voor m'n leugentje over de spruiten, maar dat van die mosterd met andijvie en ketchup moest geheim blijven. |
|||
![]() |
![]() |