![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is islamofobie een misdaad? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
13 | 13,54% |
NEEN |
![]() ![]() ![]() |
78 | 81,25% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,21% |
Aantal stemmers: 96. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Leg eens uit. Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() Dit zendt de Palestijnse tv uit, gesponsord met EU-steun!
http://www.youtube.com/watch?v=xEB0SvMzKzg
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was kiezen tussen ere-vermoord worden of nog een vijftal onschuldige Israelische burgers mee te nemen. http://www.washtimes.com/world/20040...1444-6737r.htm De minnaar leverde de plofriem en de echtgenoot bracht haar netjes ter plaatse!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 maart 2007 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ultieme SM noem ik zoiets... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 16 maart 2007 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat ook pikant is is dat ze daarenboven als "afscheidsmaal" een broodje aap kreeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb veel fobieen:
de voornaamste zijn Belgofobie en Koningsfobie. Ben ik strafbaar? Gaat mijn pensioen opgeschort worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Gouverneur
|
![]() Dus je krijgt overdreven panische angstreacties als je een moslim ziet ? Of een christen ? Dat denk ik niet. Je kan niet meer helder nadenken (oké, dat klopt nog wel), je bent bang van alle moslims en christenen, zonder dat er een zichtbare oorzaak voor die angst bestaat ? Fijn leventje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een uiting van ongenoegen is geen fobie. PS: En wat komen homo's hier nu weer doen ? Wherever I turn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Definitie van fobie: Een fobie (Grieks: φοβος, fobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Doen jullie alsof of zijn jullie dom? ik heb het woord homofobie en islamofobie en nog andere 'politieke' termen niet uitgevonden. Een fobie voor spinnen, grote ruimtes, slangen, ... noem maar op, d�*t zijn inderdaad 'ziektes' met gekende nevenwerkingen. Homofobie, islamofobie en dergelijke zijn politieke uitvindsels. Zij hebben géén bijwerkingen. FDW heeft het woord islamofobie uitgevonden om de media voor te zijn en om de media voer te geven voor hun kranten en televisieuitzendingen. Jullie trappen er allemaal in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En "fobie" moet ik niet opzoeken, zeker ? Het is niet omdat het vaak fout gebruikt wordt, dat die betekenis plots juist is, hè. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 16 maart 2007 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is trouwens een vrij internationale term, die voorkomt in de meeste westerse landen.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Ik bekijk een mens per individu. Dus als iemand iets verkeerd doe vind ik dat alleen die persoon daar voor moet gestraft en ga ik niet die hele groep stigmatiseren. Mensen die zoiets doen zitten wel degelijk met een fobie. Maar om zo'n mensen gansters toe noemen nee ieder zijn eigen mening hé. Maar een fobie getuigd eerder van kortzichtigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getuigt een nazifobie dan ook van kortzichtigheid? Want vindt U van de huidige "infidelophobie"? D�*t zijn namelijk weldegelijk individuen die geviseerd worden. De "ongelovigen" (ofte niet-moslims) om duidelijker te zijn. Waar spreekt men over "moslimfobie"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een fobie is een geestelijke aandoening. Net als schizofrenie, of delirium. Even rationeel. Even logisch. Ook aragnafobie, agorafobie en islamofobie. Elke fobie. Ik vind dan ook van elke "foob" dat een bezoek aan de psycholoog aan te raden is, omdat zijn/haar (elke insinuatie naar bestaande personen berust op puur toeval) leven er een stuk op zal verbeteren. Lees nu de titel nog eens opnieuw: Is een geestesziekte een misdaad ? |
|
![]() |
![]() |