![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een offerblok beroven, doe je dat als je knopen mist? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die zullen toch wel te klein zijn om er een over je hoofd aan te trekken.
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() We zijn intussen bijna 20 jaar (en een tweede huwelijk) verder en ervaring heeft me geleerd dat daar veel wijsheid inzat. Tijdens mijn vrijgezellenbestaan ben ik redelijk actief geweest in het chat-circuit, daar kom je massa's mensen tegen die 'tekort' komen en op zoek zijn (moet ik er een tekeningske bij maken?). Ik vind niet dat zoiets moet opgelegd worden door een religie, het kon anders verwoord worden, als raadgeving ipv als gebod bijvoorbeeld maar het is geen slechte raad. Laatst gewijzigd door Laya : 3 maart 2007 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik ga daar zwemmen : ik ga er niet heen om ongevraagd geconfronteerd te worden met islamitisch radicalisme en sexisme. Wat vind jij als poco daar zo verrijkend aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen leeuwenvlaggen dan ook verboden worden omdat ik liefst niet ongevraagd wil geconfronteerd worden met flamingantisch nationalisme, racisme etc? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2007 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ah, weer die handige 'ik-smijt-alles-op-een-hoop' -argumenten die links zo graag aanklaagt wanneer ze gebruikt worden door VB'ers. En wat zien we hier ? Weer een toonbeeld van hypocrisie, zichzelf wat wentelen in de eigenwaan van zogezegde verdraagzaamheid en progressiviteit, maar ondertussen niet zien dat men begint te lijken op wat men veracht in zijn tegenstanders.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2007 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik wijs op uw hypocrisie, en dan zeg jij dat het maar een grapje was. Zeer doorzichtig.
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij wil is die laten vervangen door een halve maan misschien? Ineens ook de namen van de provincies of steden veranderen Filo? Constantinopel heet nu toch ook Istanbul: waarom zou dat hier niet kunnen? Van Antwerpen maak je dan maar Tangerbul of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() sarcasme is geen "grapje": zoek het verschil maar eens op in een woordenboek
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2007 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sprak ik ergens over naamswijzigingen of over een halve maan? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2007 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits gij toch alles weet, zal je dat zeker weten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stoort het je dat Bizantium "Constantinopel" is geworden? ![]() Rex collaboreerde ruim, ook in Vlaanderen (Gent bvb) en Leon Degrelle moest zijn toevlucht zoeken bij fascist Franco (waar Blokkers hem nog gingen opzoeken of niet?) Door wie werden die archieven vernietigd? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Link"en "links" zijn in veel talen hetzelfde woord (o.a: sinister).
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 3 maart 2007 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al veel leeuwenvlaggen gezien in het zwembad ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar allez bobke? Lopen die vrouwen bij jullie dan niet rond met zo'n leeuwevlag pareo in het zwembad? Bij filo vast wel hoor.
![]() |
![]() |