![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Vlaamse nationalisten zien geen heil in de Belgische federatie en zij worden mentaalgehandicapten genoemd.Nederlandse nationalisten zeggen nee tegen een EU grondwet en Balkenende wordt in het EU parlement weggehoond.
Wat is dit voor een democratie? Ik wind me niet op over personen.Het gaat mij om de zaak. Onafhankelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel en daarom reageer ik zo op Belgicisten, Beneluxisten en EU federalisten. Gisteravond zag ik een programma op "netwerk" over Wallonie. Het was om te schrikken.Wat een armoede ,werkloosheid en verval. Je zou denken dat het Roemenie was ,maar niet te geloven ,het was een land een paar uur rijden van hier. Ieder Vlaming betaalt 1100 euro per jaar voor Wallonie en in deze ideale federatie toch zoveel armoede. ![]() Di Rupo stond als een clown te dansen in de campage. De man moet zich schamen voor het resultaat van zijn politiek. Hoe kan een Belgische regering trots zijn op haar prestaties met een derdewereld land binnen haar grens? Zo sociaal nu zijn dergelijke geweldige federaties. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 9 juni 2007 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat belangrijk is, is ongevraagd met uw fikken van andermans goed afblijven.
Eenvoudige regel, lijkt me. There is only one basic human right, the right to do as you damn well please. And with it comes the only basic human duty, the duty to take the consequences. – P.J. O'Rourke
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De regenten en buraucraten daar doen niets anders, dan ongevraagd met geld smijten dat van een ander is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, met dat van een ander, dat is altijd plezanter.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() samenwerking maar geen eenmaking in de zin van een europese copie van de vs.geen vse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() Nu... Ik zou dan misschien eerder voor een VSE zijn, al moet ik zeggen dat het verdwijnen van mijn autonomie mij toch ook parten speelt...
Maar toen men zo'n grote woorden gebruikte ten tijde van de eenmaking; en dat we nu Europese burgers zouden zijn, wegvallen van de grenzen, juichte ik dat toe; eindelijk zou ik in Engeland voor dezelfde prijs van autochtone Engelsen kunnen studeren; maar ik merk dat ik nog steeds een klein fortuin meer moet betalen. Heel die eenmaking is volgens mij eerder een farce onder een mooie naam dan een serieuze realiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van iets minder solidariteit getuigt het dat de kleine landen niks te zeggen hebben op de G8. Maar ja, dat ligt ook aan die kleinen die mekaar schrik aanpraten dat de één wellicht iets meer invloed krijgt dan de ander. En dat de één iets meer profiteert van de EU dan de ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |