![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en Filosoof moest ge echt de geschiedenis van de jaren 20 en 30 kennen dan zoude moeten wete dat de rooi er toen ook serieus op durfden kloppen, ... ge zijt dus mekaar echt wel waard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Soit,dadelijk kan iemand hier ook een lijstje met rechts geweld posten enzo kunnen we natuurlijk doorblijven gaan. U vertelde dat 98% van de gewelddaden uitgaan van links. Toen ik daar cijfers over vroeg stond u daar maar een beetje.
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Herr Flick;2483826]Ik heb die rooi al bezig gezien, bij andere betogingskes, ook en ze zijn zeker niet vies van geweld...
en Filosoof moest ge echt de geschiedenis van de jaren 20 en 30 kennen dan zoude moeten wete dat de rooi er toen ook serieus op durfden kloppen, ... ge zijt dus mekaar echt wel waard...[/quote] Inderdaad.
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geweld is doorgaans een uitvloeisel van een tegenbetoging, zodoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus een tegenbetoging is een rechtvaardiging van geweld. En nog heb je mij altijd niet bewezen dat 98% van het geweld van links komt.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We hebben wel veel plezier gehad, met die mannen moet ik zeggen, vooral met de madammen overigens, ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=kay-gell;2483841]
Citaat:
Zo is, dat, trouwens ik heb een aangeboren bloedhekel aan studenten die schijtezat in groep 't krapuul uithangen, politieke kleur speelt dan voor mij gene rol nie meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
De linkse medebroeders zien hierin een uitvlucht en vooral een reden om de politie te lijf te gaan en als ze kunnen de vreedzame manifestatie van de desbetreffende Vlaamsgezinde en rechtsgeorïenteerde vereniging. Onder het mom van "de maatschappij is tegen ons" gaan zij alles te lijf wat op die moment losstaat of -hangt. Hetzelfde verhaal voor de betoging van 8 maart aanstaande. Waarom is dat nu nodig om een tegenbetoging te organiseren tegen een officieel aangevraagde betoging van een studentenclub? Waarom is het nodig om de aanwezigen van de betoging van de NSV! af te schilderen en voor te stellen als een skinhead die de Romeinse groet brengt? (zie de affiche van LSP-ALS-Blokprutser) Al deze provocaties zal je nooit zien vanuit rechtse hoek. Onze linkse broeders zijn anders wel de verdraagzamen zoals ze zichzelf graag noemen. ...totdat je een andere mening hebt! Zoek het zelf maar uit! Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 2 maart 2007 om 17:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Herr Flick;2483875]Inderdaad, een beetje in een labojaske rondlopen en met hun zatte botten wat mensen lastig vallen.
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=kay-gell;2483923]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() U legt de link tussen tegenbetogingen en geweld. Laat me dan zo stellen, vindt u geweld gerechtvaardigd als er een tegenbetoging is? Citaat:
Citaat:
Maar u hebt mij nog altijd niet getoond dat 98% van dat geweld uit linkse hoek komt. Citaat:
Citaat:
Het is ook een verkondiging van een mening, evenals de NSV betoging dat is.
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ja, maar nooit bij één van de vermelde verenigingen geweest. Ik merk enkel op dat als je een groep studenten samen op café zet, het bier meestal weelderig vloeit en in dronken toestand gaan mensen nu eenmaal sneller met elkaar op de vuist, ongeacht de ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zeker wel, maar dan op een vreedzame manier. Citaat:
Nogmaals neen. Make love not war... (hoor mij bezig) Citaat:
Dat klopt, maar doe het vreedzaam. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb alleszins in dronken toestand, niet dat dat zoveel gebeurd, nog nooit met iemand ruzie gehad. Ik ben als tiener echter wel twee keer in contact gekomen met fascistisch geweld. 1 keer puur zinloos geweld door ne skinhead die zich eraan stoorde dat ik midden op de dag met een ché-figuur rondliep. En éénmaal bij een aanval op onze betoging. Wij houden ons er steeds aan om onze actiemethoden strijdbaar maar geweldloos te houden; zoals betogingen organiseren, met een vuilzak klaarstaan als extreem-rechts pamfletten uitdeelt en door blokkages te voeren. Best mogelijk dat anderen dat provocatie vinden, maar dat zijn gewone politieke actie-methoden. Ik vind alleszins niet dat daar met geweld op mag gereageerd worden.
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen enkele van ons is ooit gemaskerd of in het zwart gekleed; dat zijn anarchisten, idioot.
![]() |
![]() |
#79 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De LSP bestaat bij de gratie van de NSV!, jullie zouden ons beter bedanken
![]()
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ambras zelf niet gezien (ik moest 'plakken' maar dat ging niet door) maar het is een storm in een glas water. Grappig dat ALS/LSP alles weet te verdraaien en van een mug een olifant weten te maken.
|
![]() |
![]() |