Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2007, 12:17   #61
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol! En jij noemt anderen hypocriet?
Verklaar u nader

Citaat:
1) Dat was echt geen nieuws hoor...
idd

Citaat:
2) Bijleggen? Ik had het over actievoeren!
Daar los je zeker iets mee op ja. Sommige mensen werken nog.

Citaat:
3) Nee, jij praat de ene misdaad met de andere goed.
Ik^praat geen enkele misdaad goed, jij praat die van Belgie net goed.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 12:30   #62
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Verklaar u nader
De enige reden dat je in deze en in de thread over clustermunitie post, is om je te beklagen over de kritiek op de VS. De problematiek rond clustermunitie of kernwapens raakt duidelijk je kouwe kleren niet.

Citaat:
idd
Je beweerde nochtans dat jij niet op de hoogte was tot vorige week!

Citaat:
Daar los je zeker iets mee op ja. Sommige mensen werken nog.
Ik werk ook, schattebout. En het is mede dankzij de acties van Netwerk Vlaanderen die al jarenlang het investeringsbeleid van onze banken aanklagen, dat die dingen in de openbaarheid komen en dat de overheid zich gedwongen voelt om zo'n zaken aan te pakken. Dus ja, dat maakt wel degelijk een verschil.

Citaat:
Ik^praat geen enkele misdaad goed, jij praat die van Belgie net goed.
En nu nog even aantonen waar ik dat zou gedaan hebben. Ben jij blind ofzo? Ik zeg je juist dat ik al lang actief meewerk met de acties van Netwerk Vlaanderen. En dat was/is niet omdat ik akkoord was/ben met het gevoerde beleid voor alle duidelijkheid.

Laatst gewijzigd door Edina : 6 maart 2007 om 12:40.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2007, 12:34   #63
Needles
Burger

Needles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Friends of the Earth (vroeger Voor Moeder Aarde) vraagt tenminste al aan de Belgische regering om in de VN en de NAVO te protesteren tegen de nieuwe kernkoppen en hoopt ook dat deze zaak zal aangegrepen worden om de terugtrekking van de kernwapens uit België aan te kaarten. Benieuwd of De Gucht nu ook zijn grote mond zal gebruiken...
Bron
Watte? De Gucht? Diplomatie???

ALLEN NAAR DE SCHUILKELDERS!!!!
Oud 6 maart 2007, 12:49   #64
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De enige reden dat je in deze en in de thread over clustermunitie post, is om je te beklagen over de kritiek op de VS. De problematiek rond clustermunitie of kernwapens raakt duidelijk je kouwe kleren niet.
Leugens. Wederom gelogen.
Omdat ik klaag over de kritiek die enkel verspreid word door velen enkel en alleen omdat het om de vs gaat klaag ik aan ja. Wil dit zeggen dat het probleem mij niets doet? Liegen is toch zo gemakelijk é.

Citaat:
Je beweerde nochtans dat jij niet op de hoogte was tot vorige week!
idd.

Citaat:
Ik werk ook, schattebout. En het is mede dankzij de acties van Netwerk Vlaanderen die al jarenlang het investeringsbeleid van onze banken aanklagen, dat die dingen in de openbaarheid komen en dat de overheid zich gedwongen voelt om zo'n zaken aan te pakken. Dus ja, dat maakt wel degelijk een verschil.
Zoals ik idd al zei, nu word er enkel ingegrepen omdat het in de aandacht komt. Dat is nu net hetgeen ik al de hele tijd aan het vertellen ben.

Citaat:
En nu nog even aantonen waar ik dat zou gedaan hebben. Ben jij blind ofzo? Ik zeg je juist dat ik al lang actief meewerk met de acties van Netwerk Vlaanderen. En dat was/is niet omdat ik akkoord was/ben met het gevoerde beleid voor alle duidelijkheid.
Ah, je zegt dat ze hun fouten oplossen door deze wet te maken. Dat is onzin. Hun fouten zijn gemaakt en de bommen liggen er en de zakken zijn gevult. Eu vollebak met de vinger naar amerika wijzen...zo werkt het niet.
Oud 6 maart 2007, 17:04   #65
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leugens. Wederom gelogen.
Omdat ik klaag over de kritiek die enkel verspreid word door velen enkel en alleen omdat het om de vs gaat klaag ik aan ja. Wil dit zeggen dat het probleem mij niets doet? Liegen is toch zo gemakelijk é.
Dat is het enige waarover je klaagt. Over de wapens zelf, heb je met nog geen woord gerept. En vertel eens: welk ander land gaat er dan nog zijn kernasrsenaal moderniseren? Want deze topic gaat over kernwapens hé, niet over clustermunitie.

Citaat:
idd.
Hilarisch! Ofwel weet jij niet wat je schrijft ofwel begrijp je geen Nederlands.

Citaat:
Zoals ik idd al zei, nu word er enkel ingegrepen omdat het in de aandacht komt. Dat is nu net hetgeen ik al de hele tijd aan het vertellen ben.
En ik probeer je al de hele tijd duidelijk te maken dat dit niet klopt. Dat o.a. Netwerk Vlaanderen deze materie al veel langer aankaart. Eindelijk met succes...

Citaat:
Ah, je zegt dat ze hun fouten oplossen door deze wet te maken. Dat is onzin. Hun fouten zijn gemaakt en de bommen liggen er en de zakken zijn gevult. Eu vollebak met de vinger naar amerika wijzen...zo werkt het niet.
Je verkeerd duidelijk in de onmogelijkheid om toekomstgericht te denken... Enfin, kan je nu on topic reageren? Het gaat hier over kernwapens en het feit dat de VS door de "modernisatie" van zijn kernwapens niet alleen het non-proliferatie verdrag negeert, maar bovendien nog eens landen als Iran en Noord Korea stimuleert om ook kernwapens te maken.
Oud 6 maart 2007, 17:09   #66
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is het enige waarover je klaagt. Over de wapens zelf, heb je met nog geen woord gerept. En vertel eens: welk ander land gaat er dan nog zijn kernasrsenaal moderniseren? Want deze topic gaat over kernwapens hé, niet over clustermunitie.

Hilarisch! Ofwel weet jij niet wat je schrijft ofwel begrijp je geen Nederlands.

En ik probeer je al de hele tijd duidelijk te maken dat dit niet klopt. Dat o.a. Netwerk Vlaanderen deze materie al veel langer aankaart. Eindelijk met succes...

Je verkeerd duidelijk in de onmogelijkheid om toekomstgericht te denken... Enfin, kan je nu on topic reageren? Het gaat hier over kernwapens en het feit dat de VS door de "modernisatie" van zijn kernwapens niet alleen het non-proliferatie verdrag negeert, maar bovendien nog eens landen als Iran en Noord Korea stimuleert om ook kernwapens te maken.
Moderniseren is niet strijdig met non-proliferatie en stimuleert niemand om kernwapens te maken.Kernwapens moeten blijven en moeten dus ook gemoderniseerd worden.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 07:53   #67
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En jij klaagt toch ook enkel over amerika. Als het aan mij lag waren er geen kernwapens. Denk je dat ik voor kernwapens ben? Wat heb ik eraan?
Aan het moderniseren ervan is geen enkel wet overtreden, toch klaag je erover...waarom idd, omdat het amerika is. Dat is mijn enigste punt.

Citaat:
Idd, het zal dat zijn.

Citaat:
Is netwerk vlaanderen de belgische overheid of zijn dit belgische banken? Als in amerika een groepje is die hetzelfde doen daar als hier...is daarmee het probleem opgelost?

Citaat:
Ik reageerde on-topic, maar jij wil het gewoonweg niet horen omdat je mij niet moet, dat is opnieuw de enigste reden. Je liegt hier gewoon weer de pannen van het dak. Zij verbeken geen enkel verdrag hiermee. Stop eerst met liegen en dan zullen we hier verder over kunnen praten, dit heeft geen enkele nut.
Oud 7 maart 2007, 08:21   #68
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 08:23   #69
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Beiden naar mijn opinie.

Illwill is een slecht geïntegreerde buitenlander die helaas maar een fractie van de finesses van het nederlands begrijpt.
Dat is helaas al een paar honderd keer op dit forum aangetoond.
Met in ons landje gevestigde geborneerde monoculturele moslisms hebt U schijnbaar minder problemen...

Laatst gewijzigd door Chipie : 7 maart 2007 om 08:23.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 15:53   #70
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij klaagt toch ook enkel over amerika. Als het aan mij lag waren er geen kernwapens. Denk je dat ik voor kernwapens ben? Wat heb ik eraan?
Aan het moderniseren ervan is geen enkel wet overtreden, toch klaag je erover...waarom idd, omdat het amerika is. Dat is mijn enigste punt.
De modernisatie van kernwapens negeert wel degelijk de geest van het non-proliferatieverdrag dat als doel had om het wereldwijde kernwapenarsenaal te reduceren. En het stimuleert andere landen om ook kernwapens te maken natuurlijk. Dat snapt het kleinste kind.

Citaat:
Ik reageerde on-topic, maar jij wil het gewoonweg niet horen omdat je mij niet moet, dat is opnieuw de enigste reden. Je liegt hier gewoon weer de pannen van het dak. Zij verbeken geen enkel verdrag hiermee. Stop eerst met liegen en dan zullen we hier verder over kunnen praten, dit heeft geen enkele nut.
Door over clusterbommen te beginnen lullen in een thread over kernwapens, ga je wel degelijk off topic. En stop met de zielepoot te spelen aub.
Oud 7 maart 2007, 16:57   #71
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De modernisatie van kernwapens negeert wel degelijk de geest van het non-proliferatieverdrag dat als doel had om het wereldwijde kernwapenarsenaal te reduceren. En het stimuleert andere landen om ook kernwapens te maken natuurlijk. Dat snapt het kleinste kind.
De geest...
Zij schenden het verdrag absoluut niet, punt! Lieg er dan ook niet over en kom niet met zever af over de geest van het verdrag é.

Citaat:
Door over clusterbommen te beginnen lullen in een thread over kernwapens, ga je wel degelijk off topic. En stop met de zielepoot te spelen aub.
Ik speel nergens de zielepoot, zoals ik al zei, stop met liegen, je geraakt er nergens mee.
Oud 9 maart 2007, 15:03   #72
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij heeft ze nogtans ingezet tegen de koerden.
Waarom zijn de VS zo'n genocide nog een decennium blijven steunen en tonnen materiaal leveren?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:29   #73
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Waarom zijn de VS zo'n genocide nog een decennium blijven steunen en tonnen materiaal leveren?
Zij hebben geen genocide gesteunt en niet meteen een inval doen om hem te verwijderen wil niet zeggen steunen.
Europa geeft ook eten en geld aan N-Korea, steunen wij daarom het regime? Dacht het niet é.
Oud 9 maart 2007, 16:53   #74
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Zij hebben geen genocide gesteunt en niet meteen een inval doen om hem te verwijderen wil niet zeggen steunen.
Europa geeft ook eten en geld aan N-Korea, steunen wij daarom het regime? Dacht het niet é.
O nee?
Saddam was "Our Man In Bagdad"!!!!!!!!!!

Nog lang na de genocide.

Maar toen werd hij te Olie-Mad...

Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2007 om 16:54.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 16:58   #75
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
O nee?
Saddam was "Our Man In Bagdad"!!!!!!!!!!

Nog lang na de genocide.

Maar toen werd hij te Olie-Mad...
Wat een onzin.
Oud 9 maart 2007, 17:16   #76
is da waar
Burger

is da waar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Wat een onzin.
wat gij schrijft toch wel
is da waar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 17:17   #77
is da waar
Burger

Standaard

Citaat:
Hij heeft ze nogtans ingezet tegen de koerden.
dat was chemisch gas, die hij onder andere door duitsland en frankrijk kon produceren
Oud 9 maart 2007, 17:23   #78
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door is da waar Bekijk bericht
dat was chemisch gas, die hij onder andere door duitsland en frankrijk kon produceren
Het gifgas werd door irak geproduceerd;sommige componenten kwamen uit verschillende landen.
Oud 9 maart 2007, 17:24   #79
is da waar
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Inzake Iran denkt de door u zo gerespecteerde UNO daar wel anders over.
Moderniseren is niet in strijd met verminderen.
Moderniseren= oude kernwapens beter maken => worden nieuwe kernwapens
Nieuw= compleet opnieuw beginnen???

Over iets denken, vermoeden of 100 % zeker zijn is nog altijd een verschil...
Oud 9 maart 2007, 17:25   #80
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door is da waar Bekijk bericht
Moderniseren= oude kernwapens beter maken => worden nieuwe kernwapens
Nieuw= compleet opnieuw beginnen???

Over iets denken, vermoeden of 100 % zeker zijn is nog altijd een verschil...
Klopt duidelijk niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be