![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Niet opvatten als commentaar, dat van zeep maken, lampekappen enz. zou naar het schijnt, zeg wel naar het schijnt van het goede (slechte) teveel zijn. Zijn ze van aan het terug komen, zelfs het volk dat hier de grondstoffen voor leverden (sorry voor de on-eerbiedigheid van deze uitspraak). Moet het niet geloven indien men niet wil, kunt het zelf terugvinden op internet en niet in de hoek van bepaalde personen. Dit maar even om niemand onrecht aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Bijbel staat even erg trouwens en d�*�*r ziet niemand een probleem in hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 maart 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat mensen over mij denken raakt me wel degelijk. Vooral wanneer ze hun mening over me kunnen staven. Mijn zelfrespect en mijn zelfkennis geven me overigens in dat de gestaafde meningen over mijn persoon wel niet zo verschrikkelijk negatief zullen zijn, zeker... In die zin ben ik hen denkbaar voor de spiegel die ze me aanreiken. Wat mensen over me zeggen zonder hun beweringen te staven - ze hebben m.a.w. niet nagedacht - laat me daarentegen siberisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 4 maart 2007 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat is voor betrokkene altijd prettig. Ik steek het echt niet onder stoelen en banken het fijn te vinden in deze discussiedraad op een redelijk positieve wijze "over de tong" te zijn gegaan. Wie zou dat niet raken? Wie zou zulks niet prettig vinden? Is dit een blijk van onbescheidenheid? Mogelijk. Maar dan nóg ben ik liever onbescheiden dan vals bescheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan ga ik ook mee he ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan komen we terug op je stelling dat niemand zich hoeft aan te trekken wat anderen van hem denken. Die stelling kan niet iedereen in de praktijk brengen. Zelf ben ik een beetje jaloers op mensen die dat wel kunnen... mij lukt het na al die jaren nog altijd niet helemaal goed. Anderzijds: mocht ik de kunst van het me-niet-aantrekken onder de knie krijgen, dan zou ik misschien een stuk onverschilliger en minder geëngageerd door het leven gaan. Zo zie je maar dat elke medaille zijn keerzij heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 maart 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 maart 2007 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Mop van de week: zonet zei Hacer Düzgun (molimexecutieve) dat de koran is geschreven door de secretaresse van Mohammed....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zullen ons daarin eens verdiepen. Veel onmenselijker als de bijbel van die katholieken kan het toch niet zijn.
![]() |
#79 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De meest onnatuurlijke, onpsychologische en onmenselijke passage uit de Bijbel is deze: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is wel de mooiste passage uit dat verhalenboek die je aanhaalt. |
|
![]() |
![]() |