Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2007, 14:59   #61
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En wat is je link met mijn marokkaanse poetsvrouw aub?
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. Nadenken jong...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 15:05   #62
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Lao Tzu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Ik leer nog altijd bij...
Ach zo! Negationisme! Dat zullen we moeten melden aan de moderatie...
Oud 7 maart 2007, 15:36   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Zat Debie "een paar jaar geleden" dan nog op de schoolbanken?!?

Enfin, je toont weer eens mooi aan dat je je alles behalve op de realiteit baseert. Het is ondertussen 2007, schatje.
ajaj wat gaat de tijd snel nietwaar. Heb ik een "paar" jaar gezegd? hoe dom van me. ik denk dat het een jaar of 20 geleden zal zijn.

Nu ben je wel gelukkig zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 15:45   #64
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
ANTWERPEN HEEFT NIEMAND NODIG
Antwerpen niemand nodig, das toch om te lachen, als de haven niet mocht uitbreiden langs Oost-Vlaanderen, het Waasland, dan zat binnen 10 jaar de Haven op zijn gat en van waar komt de elektriciteit voor de bedrijven in Antwerpen, van de kerncentrales in Oost-Vlaanderen het Waasland.

En gij gaat uw groentjes en uw fruit zelf telen zeker, op uw balkonneke, of denken antwerpenaren dat dit in pottekes groeit in de GB.

Trouwens ik had het niet over de economie maar over de samenleving.

Laatst gewijzigd door alberto : 7 maart 2007 om 15:58.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 15:57   #65
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ajaj wat gaat de tijd snel nietwaar. Heb ik een "paar" jaar gezegd? hoe dom van me. ik denk dat het een jaar of 20 geleden zal zijn.

Nu ben je wel gelukkig zeker?
Gelukkig? Eigenlijk niet. Ik vind het intriest dat jij hier verhaaltjes ophangt over hoe erg het wel niet in Borgerhout is als dan blijkt dat die verhaaltjes gebaseerd zijn op 1 uitspraak van iemand 20 jaar geleden... en daar ben je jammer genoeg niet alleen in.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 16:29   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Niet één uitspraak lieve schat, ik heb hier slechts één uispraak aangehaald, dat is iets anders.

Wat wil je nu bewijzen dat het TOEN weldegelijk niet goed ging? Allez zeg! TOEN was dat toch allemaal niet waar? TOEN waren het toch ook enkel de racisten die een probleem hadden? en TOEN waren er nog wel een pak minder allochtonen in Borgerhout zou ik denken.

Maar kom, ik begrijp je standpunt. NU is meer dan de helft van Marokkaanse origine en vrmits NU al die racisten (inclusief de Marokkaanse racisten dus) gaan lopen zijn, is het NU veel beter!

En dat was waarover het ging: Debie heeft een achteruitgang geboekt omdat �*l die nieuwe goede brave marokkanen die er wonen enkel op de Pètrick stemmen en de vlamingen (en racistische marokkanen) ondertussen al uitgewezen werden.

Snappie? De PVDA gaat m.i. ook niet zoveel stemmetjes halen in de villawijken van Brasschaat zou ik denken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 7 maart 2007 om 16:30.
Oud 7 maart 2007, 16:50   #67
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet één uitspraak lieve schat, ik heb hier slechts één uispraak aangehaald, dat is iets anders.

Wat wil je nu bewijzen dat het TOEN weldegelijk niet goed ging? Allez zeg! TOEN was dat toch allemaal niet waar? TOEN waren het toch ook enkel de racisten die een probleem hadden? en TOEN waren er nog wel een pak minder allochtonen in Borgerhout zou ik denken.

Maar kom, ik begrijp je standpunt. NU is meer dan de helft van Marokkaanse origine en vrmits NU al die racisten (inclusief de Marokkaanse racisten dus) gaan lopen zijn, is het NU veel beter!
Allez, je fantasie slaat weeral op hol! Het gaat over het feit dat jij totaal geen benul hebt van de situatie in Borgerhout. Niet die van twintig jaar geleden en niet die van vandaag. Borgerhout leeft inderdaad weer op (gek hé meer allochtonen en toch vooruitgang), maar dat betekent niet dat het er vroeger zo problematisch was dan jij doet uitschijnen.

Citaat:
En dat was waarover het ging: Debie heeft een achteruitgang geboekt omdat �*l die nieuwe goede brave marokkanen die er wonen enkel op de Pètrick stemmen en de vlamingen (en racistische marokkanen) ondertussen al uitgewezen werden.
Vanzelfsprekend Circe! Het is toch altijd de schuld van de allochtonen hé
Eigenlijk toch een geweldige grap dat het VB en aanhang nu ook hun verkiezingsnederlaag op de allochtonen steken. Nochtans beweren ze anders - als het hen uitkomt - dat er ook veel allochtonen op hen stemmen...

Citaat:
De PVDA gaat m.i. ook niet zoveel stemmetjes halen in de villawijken van Brasschaat zou ik denken.
Nee, in de villawijken stemmen ze liever VB. Omdat het daar zo moeilijk leven is waarschijnlijk. Met al die allochtonen die er in het zwart komen kuisen of schilderen.

Laatst gewijzigd door Edina : 7 maart 2007 om 16:52.
Oud 7 maart 2007, 16:54   #68
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, in de villawijken stemmen ze liever VB. Omdat het daar zo moeilijk leven is waarschijnlijk. Met al die allochtonen die er in het zwart komen kuisen of schilderen.
En ik maar denken dat ze in die villawijken VB stemmen omdat ze zo graag hun huidige leventje willen BEHOUDEN (conservatisme weetjewel?)

En dan te bedenken dat er mensen zijn zoals Edina die de mensen uit die villawijken nog zouden willen gaan VERRIJKEN.

Oud 7 maart 2007, 19:20   #69
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feremanske, toen mijn poetsvrouw me dit vertelde zat Debie nog op de schoolbanken jongen!
Dat is dan lang geleden.
Borgerhout bestaat nog, floreert als nooit tevoren, daar gebeurde niets noemenswaardig crimineels,.. enfin me proven right!
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 20:10   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dat is dan lang geleden.
Borgerhout bestaat nog, floreert als nooit tevoren, daar gebeurde niets noemenswaardig crimineels,.. enfin me proven right!
we zullen dus maar aannemen dat de vlaamse criminelen en de marokkaanse racisten op tijd gaan lopen zijn zeker hé?

Oud 7 maart 2007, 22:09   #71
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik maar denken dat ze in die villawijken VB stemmen omdat ze zo graag hun huidige leventje willen BEHOUDEN (conservatisme weetjewel?)

En dan te bedenken dat er mensen zijn zoals Edina die de mensen uit die villawijken nog zouden willen gaan VERRIJKEN.
Edina moet er niet aan denken die villawijken te gaan 'verrijken'. Daar bedanken zij hartelijk voor. Dat Edina maar lekker alleen verder vegeteert in haar dumpville vol verrijkers en marginalen. Op dat soort verrijking zit geen kat te wachten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2007, 22:29   #72
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Edina moet er niet aan denken die villawijken te gaan 'verrijken'. Daar bedanken zij hartelijk voor. Dat Edina maar lekker alleen verder vegeteert in haar dumpville vol verrijkers en marginalen. Op dat soort verrijking zit geen kat te wachten.
Al een geluk dat er nog een partij is die blok staat voor villabewoners!
Waar zouden we anders naartoe gaan!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 10:32   #73
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans probeert het VB ons wijs te maken dat haar kiezers allemaal slachtoffers zijn van de multiculturele samenleving. Onzin natuurlijk. Dat is hier weeral eens mooi aangetoond. In de villawijken willen ze "hun huidige leventje" dus behouden op basis van verhaaltjes die niet stroken met de realiteit (je weet wel verhaaltjes zoals de jouwe over Borgerhout).

Citaat:
Je fantasie slaat weeral compleet op hol.

Laatst gewijzigd door Edina : 8 maart 2007 om 10:33.
Oud 8 maart 2007, 11:44   #74
luc broes

Standaard

Citaat:
Nochtans probeert het VB ons wijs te maken dat haar kiezers allemaal slachtoffers zijn van de multiculturele samenleving. Onzin natuurlijk. Dat is hier weeral eens mooi aangetoond. In de villawijken willen ze "hun huidige leventje" dus behouden op basis van verhaaltjes die niet stroken met de realiteit (je weet wel verhaaltjes zoals de jouwe over Borgerhout).
Niet alleen zijn onze volkswijken slachtoffer van de multiculturele waanzin maar ook de talloze allochtone jongeren met schoolachterstand (in het beste onderwijs ter wereld!) en de werkloze allochtonen
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 12:21   #75
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Niet alleen zijn onze volkswijken slachtoffer van de multiculturele waanzin maar ook de talloze allochtone jongeren met schoolachterstand (in het beste onderwijs ter wereld!) en de werkloze allochtonen
Daar ging het niet over... het ging over de reden waarom er zoveel VB-kiezers in villawijken te vinden zijn. Kiezers die geen flauw benul hebben van hoe het er in de volkswijken aan toe gaat.

En wat jouw opmerking betreft: toch vreemd dat het VB dan zo weinig allochtone kiezers kan aantrekken hé, als zij dan ook de "slachtoffers" zijn waarvoor het VB zogezegd opkomt. Om nog maar te zwijgen van de talloze autochtonen uit de volkwijken die niet meestappen in het VB-verhaaltje van multiculturaliteit als grote boosdoener.
Oud 8 maart 2007, 12:53   #76
luc broes

Standaard

Citaat:
1) Daar ging het niet over... het ging over de reden waarom er zoveel VB-kiezers in villawijken te vinden zijn. Kiezers die geen flauw benul hebben van hoe het er in de volkswijken aan toe gaat.
2) En wat jouw opmerking betreft: toch vreemd dat het VB dan zo weinig allochtone kiezers kan aantrekken hé, als zij dan ook de "slachtoffers" zijn waarvoor het VB zogezegd opkomt. Om nog maar te zwijgen van de talloze autochtonen ??????uit de volkwijken die niet meestappen in het VB-verhaaltje van multiculturaliteit als grote boosdoener.
1) Ik heb voldoende lidkaarten van het VB aan leden om te weten dat het VB een stevige aanhang heeft in ALLE lagen van de bevolking, van hoog tot laag. En die bewoners van villa wijken gaan ook wel eens naar Brussel en spelen hun BMW ook wel eens kwijt.
2) Allochtonen die geen plaats vinden in onze maatschappij verkiezen natuurlijk om te zeggen dat ze slachtoffer zijn van racisme zoals het hun aangereikt wordt door de poco's. 'Racisme' de reden waarom ze in het beste onderwijs ter wereld niet studeren!?
Lees maar eens het vehaal van een buurtwerkster uit Antwerpen op Brusselsjournal Zij heeft er lange tijd in overheidsdienst gewerkt en weet waarover ze het heeft. Alleen moest ze haar bevindingen stil houden. Gelukkig doet ze dat niet. Zie:
http://www.brusselsjournal.com/dutch

Laatst gewijzigd door luc broes : 8 maart 2007 om 12:56.
Oud 8 maart 2007, 12:58   #77
luc broes

Standaard

Citaat:
. Om nog maar te zwijgen van de talloze autochtonen uit de volkwijken die niet meestappen in het VB-verhaaltje van multiculturaliteit als grote boosdoener.
Is het daarom dat de rode burchten van destijds nu VB stemmen?
Oud 8 maart 2007, 14:26   #78
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Is het daarom dat de rode burchten van destijds nu VB stemmen?
De redenen waarom het VB in sociale wijken zo'n succes kent zijn velerlei.

De afstand tussen de SP.a en haar natuurlijke basis is te groot geworden.
Door persé een grote volkspartij te willen worden, door op te schuiven naar het centrum en het libealisme niet alleen te accepteren maar te omhelzen verliest de politiek bewuste arbeider zijn vertrouwen in deze partij.
Vele mensen zijn ontgoocheld omdat ze de fysieke en mentale band met hun vertegenwoordigers niet meer zien zitten. Dit kweekt grote frustraties, die mijns inziens vaak terecht zijn maar die dan door de yuppies van de Sp.a worden weggewuifd met "verwende mensen van de verzorgingsstaat" en dergelijke schouderophaal reacties.

Velen stemmen dus uit wraakgevoelens voor de fervente tegenpool van hun vroegere partij, alhoewel ze vaak toegeven dat ze er veel aan te danken hebben gehad aan het verleden. Het is een "foert!" reactie die niet logisch klinkt maar die ik zeer goed kan begrijpen. Een boze mens is iemand die kwaad is op wat hij lief heeft, en doet dan domme dingen. "Was sich neckt: das liebt sich"

Het VB is ook een partij die inspeelt op emoties en frustraties, die constant zich profileert als "de partij van de underdog" en die door haar venijnigheid, haar rebelse toon, haar aggressieve houding precies die mensen aanspreekt die te kort worden gedaan, of die dat zo aanvoelen. Het VB toont hierbij enkel gevoelens. Wat de echte boodschap is van het VB, wat de economische, sociale en politieke doelen zijn wordt niet duidelijk gemaakt. Rechts heeft geen ideeën te verdedigen, want daarmee maken ze zichzelf onpopulair: rechts romantiseert, emotionaliseert de politiek tot een poppenkast, waarin zij de pandoerslagen uitdelen. Het VB speelt in op revanchisme, haatgevoelens en het slechte in de mens.

De paranoïa die het VB verspreidt: dat de volkswijken overspoeld worden door migranten, die daarenboven een verwerpelijke cultuur of godsdienst hebben, slaat steeds aan. De geschiedenis bewijst dat het demoniseren van kleine, kansarme minderheden, het instellen van een pikorde, het creeëren van zwarte schapen enorm "pakt".
De jodenvervolging gedurende eeuwen, het racisme in de States, het vervolgen van christenen en islamieten als minderheidsgroepen overal ter wereld bewijst dat dit een goede manier is om de mensen bang te maken.
Nooit heeft dit geleid tot een oplossing, vaak tot moord en doodslag.

Precies in de volkswijken kan men zijn gif gemakkelijk spuien. Er zijn daar relatief meer vreemdelingen en dus kan men die gemakkelijk aanwijzen als zwart schaap of lelijke eend. De angst die men opwekt lokt natuurlijk verzet uit bij jonge vreemdelngen. Hierdoor ontstaat een mechanisme dat een "selffullfilling provecy" wordt genoemd. Haat roept haat op. "Wie het zwaard hanteert zal er door vergaan..".

De heksenjachten in de middeleeuwen op oude seniele vrouwtjes: dat was precies hetzelfde. Het vervolgen van ketters, de panische angst voor "blouson noirs", de haat tegen motorrijders, caravanbezitters. Er zijn talloze voorbeelden van hoe je een bevolking kan opzetten tegen een kleine groep, die uiteindelijk onschadelijk is, weinig talrijk en vooral: weerloos!

Het is een grote lafheid om hier een partij rond op te zetten, die voor de rest aaneenhangt met haken en ogen, beïnvloed wordt door oude mensen die hun frustraties van de tweede wereldoorlog niet vertteerd hebben of hun kinderen, slachtoffer van de repressie.
Dat men precies zo weinig succes heeft bij intellectuelen bij het VB is natuurlijk even relevant als de uitspraak dat men succes heeft in de volkswijken...

Een typisch voorbeeld van hoe het slecht kan aflopen is Bogerhout.
Daar is de bakermat van het VB gelegen. Na een enorm succes van de partij aldaar, die dan als een olievlek zich over Vlaanderen verspreidde (niet over Brussel, waar het percentage vreemdelingen het hoogst is...) is daar de rust hersteld. De bevolking heeft er ingezien dat de mythe die het VB verspreidde pure nonsens is en leeft er in groeiende harmonie samen: jonge gezinnen trekken er naartoe, de huisprijzen en huurprijzen stijgen er en door zijn diversiteit is het een "place to be" geworden met een geapprecieerd uitgangsleven. Tot grote ironie van dit alles zijn er kleine opflakkeringen van dysharmonie doordat een zeer kleine groep van extremistische allochtonen er hun in harmonie levende evenknieën meent te moeten proberen terroriseren wegens te "verwesterd". Een beweging die een snelle dood opleverde gezien de forse reactie die dit teweegbracht... bij de allochtonen.

Al loopt de leugen nog zo snel: de waarheid achterhaalt haar wel

Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 maart 2007 om 14:39.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 15:44   #79
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De redenen waarom het VB in sociale wijken zo'n succes kent zijn velerlei.

De afstand tussen de SP.a en haar natuurlijke basis is te groot geworden.
Door persé een grote volkspartij te willen worden, door op te schuiven naar het centrum en het libealisme niet alleen te accepteren maar te omhelzen verliest de politiek bewuste arbeider zijn vertrouwen in deze partij.
Vele mensen zijn ontgoocheld omdat ze de fysieke en mentale band met hun vertegenwoordigers niet meer zien zitten. Dit kweekt grote frustraties, die mijns inziens vaak terecht zijn maar die dan door de yuppies van de Sp.a worden weggewuifd met "verwende mensen van de verzorgingsstaat" en dergelijke schouderophaal reacties.

Velen stemmen dus uit wraakgevoelens voor de fervente tegenpool van hun vroegere partij, alhoewel ze vaak toegeven dat ze er veel aan te danken hebben gehad aan het verleden. Het is een "foert!" reactie die niet logisch klinkt maar die ik zeer goed kan begrijpen. Een boze mens is iemand die kwaad is op wat hij lief heeft, en doet dan domme dingen. "Was sich neckt: das liebt sich"

Het VB is ook een partij die inspeelt op emoties en frustraties, die constant zich profileert als "de partij van de underdog" en die door haar venijnigheid, haar rebelse toon, haar aggressieve houding precies die mensen aanspreekt die te kort worden gedaan, of die dat zo aanvoelen. Het VB toont hierbij enkel gevoelens. Wat de echte boodschap is van het VB, wat de economische, sociale en politieke doelen zijn wordt niet duidelijk gemaakt. Rechts heeft geen ideeën te verdedigen, want daarmee maken ze zichzelf onpopulair: rechts romantiseert, emotionaliseert de politiek tot een poppenkast, waarin zij de pandoerslagen uitdelen. Het VB speelt in op revanchisme, haatgevoelens en het slechte in de mens.

De paranoïa die het VB verspreidt: dat de volkswijken overspoeld worden door migranten, die daarenboven een verwerpelijke cultuur of godsdienst hebben, slaat steeds aan. De geschiedenis bewijst dat het demoniseren van kleine, kansarme minderheden, het instellen van een pikorde, het creeëren van zwarte schapen enorm "pakt".
De jodenvervolging gedurende eeuwen, het racisme in de States, het vervolgen van christenen en islamieten als minderheidsgroepen overal ter wereld bewijst dat dit een goede manier is om de mensen bang te maken.
Nooit heeft dit geleid tot een oplossing, vaak tot moord en doodslag.

Precies in de volkswijken kan men zijn gif gemakkelijk spuien. Er zijn daar relatief meer vreemdelingen en dus kan men die gemakkelijk aanwijzen als zwart schaap of lelijke eend. De angst die men opwekt lokt natuurlijk verzet uit bij jonge vreemdelngen. Hierdoor ontstaat een mechanisme dat een "selffullfilling provecy" wordt genoemd. Haat roept haat op. "Wie het zwaard hanteert zal er door vergaan..".

De heksenjachten in de middeleeuwen op oude seniele vrouwtjes: dat was precies hetzelfde. Het vervolgen van ketters, de panische angst voor "blouson noirs", de haat tegen motorrijders, caravanbezitters. Er zijn talloze voorbeelden van hoe je een bevolking kan opzetten tegen een kleine groep, die uiteindelijk onschadelijk is, weinig talrijk en vooral: weerloos!

Het is een grote lafheid om hier een partij rond op te zetten, die voor de rest aaneenhangt met haken en ogen, beïnvloed wordt door oude mensen die hun frustraties van de tweede wereldoorlog niet vertteerd hebben of hun kinderen, slachtoffer van de repressie.
Dat men precies zo weinig succes heeft bij intellectuelen bij het VB is natuurlijk even relevant als de uitspraak dat men succes heeft in de volkswijken...

Een typisch voorbeeld van hoe het slecht kan aflopen is Bogerhout.
Daar is de bakermat van het VB gelegen. Na een enorm succes van de partij aldaar, die dan als een olievlek zich over Vlaanderen verspreidde (niet over Brussel, waar het percentage vreemdelingen het hoogst is...) is daar de rust hersteld. De bevolking heeft er ingezien dat de mythe die het VB verspreidde pure nonsens is en leeft er in groeiende harmonie samen: jonge gezinnen trekken er naartoe, de huisprijzen en huurprijzen stijgen er en door zijn diversiteit is het een "place to be" geworden met een geapprecieerd uitgangsleven. Tot grote ironie van dit alles zijn er kleine opflakkeringen van dysharmonie doordat een zeer kleine groep van extremistische allochtonen er hun in harmonie levende evenknieën meent te moeten proberen terroriseren wegens te "verwesterd". Een beweging die een snelle dood opleverde gezien de forse reactie die dit teweegbracht... bij de allochtonen.

Al loopt de leugen nog zo snel: de waarheid achterhaalt haar wel
Veel van wat u zegt is waar,maar vergeet ook niet de talloze misdadige feiten die mensen aan de lijve ondervonden hebben,en ik bedoel dan niet diegene die gepleegt zijn door originele Belgen.
Dat u steeds voorbij gaat aan dit feit is net hetzelfde als onze regering doet en waarom zei u weer dat mensen voor het VB gaan kiezen??

De waarheid word soms verstopt
omdat de leugen beter klopt

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 8 maart 2007 om 15:49.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be