![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enigen die toen reeds met messen trokken waren de noord-afrikaanse vreemdelingen. Dat wisten wij, dat wisten zijzelf en dat wisten de politiediensten en de portiers van de discotheken ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"De enigen die toen reeds met messen trokken waren de noord-afrikaanse vreemdelingen. " Ahja? Jij was er dus bij toen het eerste gevecht begon met messen...Hoe oud ben je dan! Want ik denk wel dat al een tijdje geleden dit allemaal is begonnen ![]() En jij, ja dat kan goed zijn dat je jezelf beperkte tot slaan met vuisten, wat opzich ook al erg is! Maar wist jij dan wat elk belg in het land deed, want je weet toch dat niet alle gevechten op het nieuws komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof ons maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() Ik ben een persoon die enkel harde bewijzen gelooft....Met verhaaltjes kan ik ook komen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Partijlid
|
![]() Voor mij is dit toch wel genoeg: Het zijn woorden die door God, Allah zelf zijn doorgegeven. Woord per woord....Dus tuurlijk dit is mijn hard bewijs en als je het allemaal zou doorlezen zou het jou ook allemaal duidelijk worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staalhard bewijs Saartje!
Mohammed zegt dat Allah tegen hem heeft gezegd dat Mohammed de profeet is en dat hij dat in de koran moet zetten en in de koran staat dat mohammed de profeet is en mohammed heeft gezegd dat de koran het woord van allah is dus de koran is het woord van allah en de koran zegt dat mohammed de profeet is dus de profeet is mohammed. Niks tegen in te brengen! staalhard bewijs!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als man zijnde ben ik uiteraard voorstander van dit soort ideologie...het verheft mij allesinds boven de vrouw. Is het dat Saartje? Laatst gewijzigd door jurgen79 : 8 maart 2007 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Niets tegen in te brengen, gewoon puur staalhard bewijs waaraan je niets aan kan veranderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zie daarom zou je eens enkele stukken moeten lezen, man en vrouw zijn gewoonweg gelijk in de islam. Er is niets dat mannen meer mogen dan vrouwen volgens de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er zijn hier betere islam-kenners op het forum als ik...dus die zullen uw opinie wel weerleggen in mijn plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Partijlid
|
![]() Het is gewoon zo, dat ik meer dan genoeg bewijs heb in mijn leven om te kunnen zeggen Allah bestaat, allah heeft deze wereld gecreerd en de profeet Mohammed is zijn boodschapper. En hierbij heb ik helemaal geen twijfels over.
Mag ik eens iets vragen: ben jij een gelovig persoon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Want IK heb nog NOOIT een stuk gelezen waarbij ik kan zeggen, ja eigenlijk heeft de man meer recht als de vrouw ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |