![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus wat een VBer ook fout mag doen het VB kan nooit verantwoordelijk worden gehouden? Goh eindelijk ga je misschien nog snappen waarom je niet een gehele bevolkingsgroep met de vinger ma wijzen maar ja ...
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() HaHa,steven is terug in het land?De bloedrode rat met de paardebril..We kennen hem.Hij is een aanbidder van Stalin PolPot en een vurige voorstander van het noordkoreaanse regime...
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Toon eens aan waar ik bv dan ooit zou gezegd hebben dat alle moslims slecht zouden zijn,criminelen ect..???Ik wacht want dat is toch hetgeen je hier nu beweerd.Als je zoiets beweerd dan moet je dit ook kunnen aantone,zoniet,wis dan die post maar aub want je hebt het recht niet om iemand aan te vallen zonder ook maar enig bewijs ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het over dom hebt denkt ik onmiddellijk aan die linkse kip, Freya, die de vierkantswortel van 25 nog niet wist. Intelligent hé voor een Minister van Financiën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nogal vreedzaam van aard en ben zelf nog nooit de initiatiefnemer geweest in de enkele gevallen dat ik met geweld te maken kreeg.
Maar ik laat niet over me heen lopen, en als iemand de mensen die ik liefheb bedreigt of pijn berokkent verander ik in een gevaarlijke vechtmachine. En als ik verplicht zou zijn te doden om geweld tegen mijn geliefden te doen ophouden, zou ik geen seconde aarzelen, daar ben ik vrij zeker van. Wat de vernielde ruiten van het VB-secretariaat betreft : ik vind zo'n soort acties 'beneden mijn stand', maar kan wel begrijpen dat sommige anderen daar toe overgaan. Goedkeuren kan ik het evenwel niet. Wat het geweld tegen partijleden betreft : dat vind ik in de huidige politieke context absoluut niet kunnen, maar ik kan me voorstellen dat dat ooit anders wordt. Ook op dit forum hebben bepaalde VB-sympathisanten al bedreigingen geuit tegenover andersdenkenden, en als ik ooit slachtoffer dreig te worden van gewelddaden vanwege VB-aanhangers, dan zal ik me niet laten doen, daar twijfel ik niet aan. Wat het geweld in Irak betreft : ik zou het alleszins veel beter vinden dat enkel degenen die 'schuld' dragen aan de katastrofe die zich daar nu voltrekt er door getroffen worden - te weten dhr. G. Bush en z'n kornuiten, alsmede dhr. S. Hoessein & C° - maar weet eigenlijk niet goed hoe ik zèlf zou reageren als ik een Irakees zou zijn. Ik denk niet dat ik er zou in slagen het hoofd koel te houden, maar je weet maar nooit. Laatst gewijzigd door djimi : 9 maart 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() ik heb nog geen kantoor van het ABVV vernield.
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, omdat gij 't zijt : Als Bush morgen Vlaanderen bezet bestaat de mogelijkheid dat ik niet bepaald zachtzinnig ga reageren. Ga ik daarom met een zelfmoordgordel onschuldigen laten boeten voor de stommiteit van 'the president' ? Als ik echt zo onnozel zou zijn, zou ik alleszins veel beter met u en uw kornuiten hier opschieten, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Irakezen waarmee je zo'n medelijden hebt, zijn wel zo onnozel : die blazen elkaar met hopen de lucht in, dagelijks. Maar t'is Bush zijn fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is er haatzaaiend aan een vakbond? Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 9 maart 2007 om 18:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() zeg kameraad, 1 keer is meer dan genoeg aangezien jij toch om de haverklap uw praat moet inslikken dan wel uw excuses moet aanbieden.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 maart 2007 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Awel, da's toch "zo verrijkend en multicultureel"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al hetgeen de vs gedaan heeft, is het democratiseringsproces op gang gezet (hadden ze bij nader inzien wel beter niet gedaan, en de Irakezen hun eigen stront laten opkuisen). En btw, het zijn wel de fransen en de russen die den irakeze petrol, exploiteren. Laatst gewijzigd door Bob : 9 maart 2007 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |