![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah dadde?
Maar die uitspraak komt niet van het Vlaams Belang hoor, ze komt uit een liedje dat ouder is dan dan alle Vlaamsche partijen samen. En dan vraag je zelf hoe lang ze dat al zouden doen.... ![]() Waarom verwijt je het Vlaams Belang nog niet voor moordenaars? Je weet wel "Vloanderen den leeuw: Wat Waals is vaals is, sloat al doad"?! Gewoon je eigen redenering doortrekken. Of geef gewoon toe dat elk excuus goed is om het Vlaams Belang verwijten te kunnen maken. Blijf het maar opnemen voor een Degucht die Vlaams Belangers "mestkevers" durft te noemen in het openbaar. Je bent immers geen haar beter. Is het niet? Dat is ook jouw manier om aan politiek te doen. Je weet wel; de gemakkelijkste weg. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 maart 2007 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "waalse ratten, rol uw matten !" slogan uit de taalstrijd, uit de tijd van de Volksunie TAK VMO WEREDI enz.. Vic Anciaux Jef "Lawijt van Dilbeek" Valckeniers...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O brullend pluimvee, zeg het mij: wat is er onverdraagzaam aan de uiting van mijn vermoeden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Drosophila is a genus of small flies whose members are often called small fruit flies, or more appropriately vinegar flies, wine flies, pomace flies, grape flies, and picked fruit-flies.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 12 maart 2007 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En "eigen volk" mag dat van jullie jarenlang gebruiken...maar Owee! als 't eens terugkaatst, dan zijn jullie op je pikje getrapt... dan wordt het Vuil B ineens politiek correct, voor de anderen uiteraard.... ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 maart 2007 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, hij lacht jou uit en terecht. Je maakte daar dan ook een blunder van formaat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |