![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
|
![]() "Jahira Remani" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tom De Moor wrote: > >> In article <[email protected]>, [email protected] >> says... >>> >>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het is >>> > eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). >>> >>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 toen 7800 >>> Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de Christelijke Serviers >>> (Chetniks).... > >> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun Nederlandse >> beschermers. > > Dat ben ik niet met je eens... > >> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. > >> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil kennen. >> Google eens op Darfur. > > Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor etnisch > verwart met religieus, beste Moor.. > > We hadden het over religieuze slachtingen (in Europa want anders had ik > ook wel Sabra en Chatila genoemd waar een 3500 palestijnen door > Christelijke milities vermoord zijn..) > > Rwanda, hoe vreselijk ook, was niet religieus maar etnisch..(68 procent > van de bevolking is Christelijk (56 procent katholiek), 9 procent is > moslim) > > Darfur, hoe vreselijk ook, is niet religieus maar etnisch..alle > betrokken groepen zijn Moslim en daders en slachtoffers zijn Moslim) > >> Slaap lekker verder, juffie. > > Word eens wakker, Moor.. > Graag het verschil tussen een etnisch vermoorde en een religieus vermoorde mens ? Dank je bij voorbaat. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#62 |
|
![]() Jahira Remani <[email protected]> wrote:
> Tom De Moor wrote: > >> In article <[email protected]>, >> [email protected] says... >>> >>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het >>> > is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). >>> >>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 toen >>> 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>> Christelijke Serviers (Chetniks).... > >> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun Nederlandse >> beschermers. > > Dat ben ik niet met je eens... > >> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. > >> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil kennen. >> Google eens op Darfur. > > Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor > etnisch verwart met religieus, beste Moor.. Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een specifiek religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen op Kroaten een paar jaar eerder. |
![]() |
#63 |
|
![]() "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] oups.com... > > Nee, ik bedoelde natuurlijk dat racisten als jij het nooit leren. De > geschiedenis heeft uitgewezen dat het een bijzonder slecht idee is om > mensen vanwege hun huidskleur, geloof of afkomst uit te zonderen Toch > blijven er idioten dit gore gedachtengoed over de mensheid uitkotsen. > Lui als jij maken me bijzonder pessimistisch over de toekomst van de > mensheid. > Het is natuurlijk ook weer tyipsch voor lieden als jij dat je de uitspraken van de 'balkanaken' helemaal geen bezwaar veroorzaken. Hoe geloofwaardig denk je ben je? JIJ bent duidelijk genoeg onderdeel van het probleem dat we kwijt moeten als we overleven willen. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#64 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> "Jahira Remani" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Tom De Moor wrote: >>> In article <[email protected]>, [email protected] >>> says... >>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het is >>>> > eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). >>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 toen 7800 >>>> Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de Christelijke Serviers >>>> (Chetniks).... >>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun Nederlandse >>> beschermers. >> Dat ben ik niet met je eens... >>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. >>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil kennen. >>> Google eens op Darfur. >> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor etnisch >> verwart met religieus, beste Moor.. >> We hadden het over religieuze slachtingen (in Europa want anders had ik >> ook wel Sabra en Chatila genoemd waar een 3500 palestijnen door >> Christelijke milities vermoord zijn..) >> Rwanda, hoe vreselijk ook, was niet religieus maar etnisch..(68 procent >> van de bevolking is Christelijk (56 procent katholiek), 9 procent is >> moslim) >> Darfur, hoe vreselijk ook, is niet religieus maar etnisch..alle >> betrokken groepen zijn Moslim en daders en slachtoffers zijn Moslim) >>> Slaap lekker verder, juffie. >> Word eens wakker, Moor.. > Graag het verschil tussen een etnisch vermoorde en een religieus vermoorde > mens ? > Dank je bij voorbaat. Dood is dood...er is geen verschil tussen een etnisch vermoorde en en een religieus vermoorde Maar de aanleiding tot moorden is verschillend...het kennen daarvan is belangrijk.. We hadden het over religieuze slachtingen in Europa vanwege Fusti's "Mata Moros" en zijn standpunt dat er tegenwoordig geen Moren meer gedood worden in Europa.. Daarna kwam Moor die er etnische voorbeelden als tegenargument bij trok (die hij door zijn beperkte kennis van de actualiteit blijkbaar voor religieus aanzag) -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#65 |
|
![]() Aris Tofanis wrote:
> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >> Tom De Moor wrote: >>> In article <[email protected]>, >>> [email protected] says... >>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het >>>> > is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). >>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 toen >>>> 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>>> Christelijke Serviers (Chetniks).... >>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun Nederlandse >>> beschermers. >> Dat ben ik niet met je eens... >>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. >>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil kennen. >>> Google eens op Darfur. >> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor >> etnisch verwart met religieus, beste Moor.. > Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een specifiek > religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen op Kroaten een > paar jaar eerder. Moslim mannen en jongens werden uitgeselecteerd en afgeslacht...door Bosnische Serviers en "Scorpions"...oud, jong..maakte niet uit..het wordt gezien als genocide.. zie "Prosecutor vs. Krstic" quote "The Bosnian Serb forces committed genocide. They targeted for extinction the forty thousand Bosnian Muslims living in Srebrenica, a group which was emblematic of the Bosnian Muslims in general. They stripped all the male Muslim prisoners, military and civilian, elderly and young, of their personal belongings and identification, and deliberately and methodically killed them solely on the basis of their identity" unquote -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#66 |
|
![]() On Mar 19, 7:38 pm, "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote:
> "Richard Smol" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > > > > > On Mar 19, 7:20 pm, "Michael Laudahn eOpposition" > > <[email protected]> wrote: > >> "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im > >> Newsbeitragnews:1174328031.740380.209550@p15g2000h sd.googlegroups.com... > > >> > Zoals ik dus al zei... > > >> Hebben we aan elkaar voorbij gepraat? Heb je met je oorspronkelijke > >> antwoord > >> het filmpje van de 'balkanaken' bedoeld? > > > Nee, ik bedoelde natuurlijk dat racisten als jij het nooit leren. De > > geschiedenis heeft uitgewezen dat het een bijzonder slecht idee is om > > mensen vanwege hun huidskleur, geloof of afkomst uit te zonderen Toch > > blijven er idioten dit gore gedachtengoed over de mensheid uitkotsen. > > Lui als jij maken me bijzonder pessimistisch over de toekomst van de > > mensheid. > > En ik welke dacht dat gelovigen zichzelf afzonderden, bvb: om hun > goden te aanbidden. Mensen hebben het recht om zich af te zonderen, om welke reden dan ook. > Zie jij een christen bidden tot Allah, of een Mohamedaan tot > De Vader, De Zoon en de Heilige Geest ? Nee. Waarom zou dat moeten? RS |
![]() |
#67 |
|
![]() On Mar 19, 7:40 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]> wrote: > "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitragnews:1174328892.960477.237020@y80g2000h sf.googlegroups.com... > > > > > Nee, ik bedoelde natuurlijk dat racisten als jij het nooit leren. De > > geschiedenis heeft uitgewezen dat het een bijzonder slecht idee is om > > mensen vanwege hun huidskleur, geloof of afkomst uit te zonderen Toch > > blijven er idioten dit gore gedachtengoed over de mensheid uitkotsen. > > Lui als jij maken me bijzonder pessimistisch over de toekomst van de > > mensheid. > > Ja. Goed te weten dat je b v de mohammedanen blijkbaar niet pessimistisch > over de toekomst van de mensheid maken. Mohammedanen maken me niet poessimistisch. Intolerante mohammedanen wel... net zoals alle andere intolerante mensen. Jij bent geen haar beter dan een fundamentalistisch moslim, want jij bent op je eigen manier ook een fundamentalist. De pot verwijt de ketel... RS |
![]() |
#68 |
|
![]() On Mar 19, 7:47 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]> wrote: > "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitragnews:1174328892.960477.237020@y80g2000h sf.googlegroups.com... > > > > > Nee, ik bedoelde natuurlijk dat racisten als jij het nooit leren. De > > geschiedenis heeft uitgewezen dat het een bijzonder slecht idee is om > > mensen vanwege hun huidskleur, geloof of afkomst uit te zonderen Toch > > blijven er idioten dit gore gedachtengoed over de mensheid uitkotsen. > > Lui als jij maken me bijzonder pessimistisch over de toekomst van de > > mensheid. > > Het is natuurlijk ook weer tyipsch voor lieden als jij dat je de uitspraken > van de 'balkanaken' helemaal geen bezwaar veroorzaken. Hoe geloofwaardig > denk je ben je? Ik heb geeneens naar dat fimplje gekeken, maar enkel gereageerd op jouw berichten hier. > JIJ bent duidelijk genoeg onderdeel van het probleem dat we kwijt moeten als > we overleven willen. Kom maar op. Ik lust je rauw voor ontbijt ![]() RS |
![]() |
#69 |
|
![]() "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] ups.com... > > Ik heb geeneens naar dat fimplje gekeken, maar enkel gereageerd op > jouw berichten hier. > Wat voor een zin hebben je antwoorden dan, hé? Ben je (id-) jood of wat? > > Kom maar op. Ik lust je rauw voor ontbijt ![]() > Ja. Dat was dan wel de bevestiging. >.) -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#70 |
|
![]() "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] ups.com... > > Mohammedanen maken me niet poessimistisch. Intolerante mohammedanen > wel... net zoals alle andere intolerante mensen. Jij bent geen haar > beter dan een fundamentalistisch moslim, want jij bent op je eigen > manier ook een fundamentalist. De pot verwijt de ketel... > Het is helemaal belachelijk te pogen een verschil tussen deze twee fictieve groepen te maken. Mohammedaan is mohammedaan. De koran schrijft hen sinds 1 400 jaren (!) voor wat ze te maken hebben. En dat geldt voor iedereen. Annulleer de problematische delen van de koran, dan kunnen we nog eens proberen te zien of mensen zo als ik gereed zijn van houding hen tegenover te veranderen. Tot dan geldt bij ons dat alleen een dode mohammedaan een goede mohammedaan kan zijn - of ook één die ver weg is en daar ook in elk geval blijft. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#71 |
|
![]() On Mar 19, 8:57 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]> wrote: > "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitragnews:1174332570.911404.87290@p15g2000hs d.googlegroups.com... > > > > > Mohammedanen maken me niet poessimistisch. Intolerante mohammedanen > > wel... net zoals alle andere intolerante mensen. Jij bent geen haar > > beter dan een fundamentalistisch moslim, want jij bent op je eigen > > manier ook een fundamentalist. De pot verwijt de ketel... > > Het is helemaal belachelijk te pogen een verschil tussen deze twee fictieve > groepen te maken. Mohammedaan is mohammedaan. En een Christen een Christen.. en een jood een jood, nietwaar? > De koran schrijft hen sinds 1 > 400 jaren (!) voor wat ze te maken hebben. En dat geldt voor iedereen. > Annulleer de problematische delen van de koran, dan kunnen we nog eens > proberen te zien of mensen zo als ik gereed zijn van houding hen tegenover > te veranderen. Tot dan geldt bij ons dat alleen een dode mohammedaan een > goede mohammedaan kan zijn - of ook één die ver weg is en daar ook inelk > geval blijft. Verander "mohammedaan" door "westerling" en het zou zomaar een uitspraak van Osama Bin Laden kunnen zijn. Dank je wel voor het bevestigen van mijn gelijk. RS |
![]() |
#72 |
|
![]() On Mar 19, 8:59 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]> wrote: > "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitragnews:1174332620.667599.61750@n76g2000hs h.googlegroups.com... > > > > > Ik heb geeneens naar dat fimplje gekeken, maar enkel gereageerd op > > jouw berichten hier. > > Wat voor een zin hebben je antwoorden dan, hé? Jouw berichten zijn prima te interpreteren zonder dat fimplje te zien. Ik heb het trouwens nu wel bekeken en ik zie niet in waarom je helemaal in de stress zou moeten raken over een paar Turkse lefgozertjes die Amerikaanse gangster-rappers na-apen. Het is wel goed geproduceerd, maar rappen kunnen ze niet echt. > Ben je (id-) jood of wat? Voor mij een weet, voor jou een vraag... en verder ook volstrekt irrelevant. Ad hominem aanvallen maken hoe-dan-ook geen indruk op me. > > Kom maar op. Ik lust je rauw voor ontbijt ![]() > > Ja. Dat was dan wel de bevestiging. >.) Ja, de bevestiging dat ik niet bang ben voor grote muilen als die van jou ![]() RS |
![]() |
#73 |
|
![]() "Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> schreef in bericht
<[email protected]>: >"Kenau Simonsdochter Hasselaer" <[email protected]> schrieb im >Newsbeitrag news:[email protected]... > >> >> Moslims kunnen geen Europeaan zijn en zullen nooit Europeaan worden. Zij >> dienen zo snel mogelijk uit Europa te vertrekken, vooralleer ze een handje >> worden geholpen. > > > >Wat moeten we dan in het europess huis met landen zo als Albanie en Bosnie? >Cordon sanitaire of aanmoedigen een actieve rechristianiseringsbeleid te >volgen? De Bosnische moslims zijn wel zielig. Toen de Turken kwamen hebben die de volledige Bosnische adel omgebracht, en waren ze toen verweesd. Ook las ik eens op Wikipedia dat de Bosniërs mochten kiezen: land kwijt of van christen moslim worden, maar dat laatste kon ik later niet meer terugvinden: het schijnt dat er óók op Wikipedia strijd heerst tussen Kroaten, Serviërs en Moslims. --�* PietHein Is er slechts gewaarwording, ook van het stoffelijk-schijnende? |
![]() |
#74 |
|
![]() "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] oups.com... > En een Christen een Christen.. en een jood een jood, nietwaar? ?!? > Verander "mohammedaan" door "westerling" en het zou zomaar een > uitspraak van Osama Bin Laden kunnen zijn. Dank je wel voor het > bevestigen van mijn gelijk. Wat hanteer je voor een belachelijke logica? Zijn wie het die naar het Orient emigreren?!? Wij willen ze niet bij ons, en wij hebben onze politici niet gevolmachtigd ze te inviteren. Dus eindelijk de verlate consequenties graag - ten opzichte van de indringers EN (!!) de aansprakelijke politici. -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#75 |
|
![]() "Richard Smol" <[email protected]> schrieb im Newsbeitrag news:[email protected] oups.com... > Jouw berichten zijn prima te interpreteren zonder dat fimplje te zien. > Ik heb het trouwens nu wel bekeken en ik zie niet in waarom je > helemaal in de stress zou moeten raken over een paar Turkse > lefgozertjes die Amerikaanse gangster-rappers na-apen. Het is wel goed > geproduceerd, maar rappen kunnen ze niet echt. Denk je niet dat dit weer een wat vreemde procedure is - eerst lamenteren en dan kijken waarover het eigenlijk gaat? > Voor mij een weet, voor jou een vraag... en verder ook volstrekt > irrelevant. Ad hominem aanvallen maken hoe-dan-ook geen indruk op me. Je gedrag was zeer duidelijk. En deze vraag is natuurlijk belangrijk. Want joden zijn evenzo eksotische buitenlanders als mohammedanen - afgezien van de weinige die echt geintegreerd zijn. Ze hebben een vijandlijke houding hun gastvolken tegenover, en daarom zou het het beste zijn ze evenzo terug te sturen als de mohammedanen - en ze natuurlijk voor het door hen veroorzaakte chaos financieel aansprakelijk te houden. Zie de MacDonald-URL beneden. (resterende onzin geknipt) -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
![]() |
#76 |
|
> Aris Tofanis wrote: > >> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>> Tom De Moor wrote: > >>>> In article <[email protected]>, >>>> [email protected] says... > >>>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het >>>>> > is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). > >>>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 toen >>>>> 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>>>> Christelijke Serviers (Chetniks).... > >>>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun Nederlandse >>>> beschermers. > >>> Dat ben ik niet met je eens... > >>>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. > >>>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil >>>> kennen. Google eens op Darfur. > >>> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor >>> etnisch verwart met religieus, beste Moor.. > >> Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een >> specifiek religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen op >> Kroaten een paar jaar eerder. > > Moslim mannen en jongens werden uitgeselecteerd en afgeslacht...door > Bosnische Serviers en "Scorpions"...oud, jong..maakte niet uit..het > wordt gezien als genocide.. > > zie "Prosecutor vs. Krstic" > quote > "The Bosnian Serb forces committed genocide. They targeted for > extinction the forty thousand Bosnian Muslims living in Srebrenica, a > group which was emblematic of the Bosnian Muslims in general. They > stripped all the male Muslim prisoners, military and civilian, > elderly and young, of their personal belongings and identification, > and deliberately and methodically killed them solely on the basis of > their identity" > unquote "Muslims" bekt nou eenmaal lekkerder dan "non-Serbians". |
![]() |
#77 |
|
> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >> Aris Tofanis wrote: >>> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>>> Tom De Moor wrote: >>>>> In article <[email protected]>, >>>>> [email protected] says... >>>>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, het >>>>>> > is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). >>>>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 toen >>>>>> 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>>>>> Christelijke Serviers (Chetniks).... >>>>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun Nederlandse >>>>> beschermers. >>>> Dat ben ik niet met je eens... >>>>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. >>>>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil >>>>> kennen. Google eens op Darfur. >>>> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor >>>> etnisch verwart met religieus, beste Moor.. >>> Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een >>> specifiek religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen op >>> Kroaten een paar jaar eerder. >> Moslim mannen en jongens werden uitgeselecteerd en afgeslacht...door >> Bosnische Serviers en "Scorpions"...oud, jong..maakte niet uit..het >> wordt gezien als genocide.. >> zie "Prosecutor vs. Krstic" >> quote >> "The Bosnian Serb forces committed genocide. They targeted for >> extinction the forty thousand Bosnian Muslims living in Srebrenica, a >> group which was emblematic of the Bosnian Muslims in general. They >> stripped all the male Muslim prisoners, military and civilian, >> elderly and young, of their personal belongings and identification, >> and deliberately and methodically killed them solely on the basis of >> their identity" >> unquote > "Muslims" bekt nou eenmaal lekkerder dan "non-Serbians". Ah, ben je er zo één... -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#78 |
|
> Aris Tofanis wrote: > >> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>> Aris Tofanis wrote: > >>>> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>>>> Tom De Moor wrote: > >>>>>> In article <[email protected]>, >>>>>> [email protected] says... > >>>>>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, >>>>>>> > het is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). > >>>>>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 >>>>>>> toen 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>>>>>> Christelijke Serviers (Chetniks).... > >>>>>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun >>>>>> Nederlandse beschermers. > >>>>> Dat ben ik niet met je eens... > >>>>>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. > >>>>>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil >>>>>> kennen. Google eens op Darfur. > >>>>> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor >>>>> etnisch verwart met religieus, beste Moor.. > >>>> Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een >>>> specifiek religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen op >>>> Kroaten een paar jaar eerder. > >>> Moslim mannen en jongens werden uitgeselecteerd en >>> afgeslacht...door Bosnische Serviers en "Scorpions"...oud, >>> jong..maakte niet uit..het wordt gezien als genocide.. > >>> zie "Prosecutor vs. Krstic" >>> quote >>> "The Bosnian Serb forces committed genocide. They targeted for >>> extinction the forty thousand Bosnian Muslims living in Srebrenica, >>> a group which was emblematic of the Bosnian Muslims in general. >>> They stripped all the male Muslim prisoners, military and civilian, >>> elderly and young, of their personal belongings and identification, >>> and deliberately and methodically killed them solely on the basis >>> of their identity" >>> unquote > >> "Muslims" bekt nou eenmaal lekkerder dan "non-Serbians". > > Ah, ben je er zo één... Ik niet, die prosecutor. |
![]() |
#79 |
|
> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >> Aris Tofanis wrote: >>> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>>> Aris Tofanis wrote: >>>>> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>>>>> Tom De Moor wrote: >>>>>>> In article <[email protected]>, >>>>>>> [email protected] says... >>>>>>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, >>>>>>>> > het is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). >>>>>>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 >>>>>>>> toen 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>>>>>>> Christelijke Serviers (Chetniks).... >>>>>>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun >>>>>>> Nederlandse beschermers. >>>>>> Dat ben ik niet met je eens... >>>>>>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. >>>>>>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil >>>>>>> kennen. Google eens op Darfur. >>>>>> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor >>>>>> etnisch verwart met religieus, beste Moor.. >>>>> Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een >>>>> specifiek religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen op >>>>> Kroaten een paar jaar eerder. >>>> Moslim mannen en jongens werden uitgeselecteerd en >>>> afgeslacht...door Bosnische Serviers en "Scorpions"...oud, >>>> jong..maakte niet uit..het wordt gezien als genocide.. >>>> zie "Prosecutor vs. Krstic" >>>> quote >>>> "The Bosnian Serb forces committed genocide. They targeted for >>>> extinction the forty thousand Bosnian Muslims living in Srebrenica, >>>> a group which was emblematic of the Bosnian Muslims in general. >>>> They stripped all the male Muslim prisoners, military and civilian, >>>> elderly and young, of their personal belongings and identification, >>>> and deliberately and methodically killed them solely on the basis >>>> of their identity" >>>> unquote >>> "Muslims" bekt nou eenmaal lekkerder dan "non-Serbians". >> Ah, ben je er zo één... > Ik niet, die prosecutor. En nou ook weer terug krabbelen..? tsss... -- Vr.Gr. Jahira |
![]() |
#80 |
|
> Aris Tofanis wrote: > >> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>> Aris Tofanis wrote: > >>>> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>>>> Aris Tofanis wrote: > >>>>>> Jahira Remani <[email protected]> wrote: >>>>>>> Tom De Moor wrote: > >>>>>>>> In article <[email protected]>, >>>>>>>> [email protected] says... > >>>>>>>>> > Da's onzin. We doden allang geen Moren meer in West-Europa, >>>>>>>>> > het is eerder andersom (cfr. Theo van Gogh). > >>>>>>>>> De laatste grote religieuze slachting in Europa was in 1995 >>>>>>>>> toen 7800 Moslim mannen en jongens afgeslacht werden door de >>>>>>>>> Christelijke Serviers (Chetniks).... > >>>>>>>> Kleinbier en het direct gevolg van de lafheid van hun >>>>>>>> Nederlandse beschermers. > >>>>>>> Dat ben ik niet met je eens... > >>>>>>>> 1994 en Rwanda is beter. Grotere getallen ook. > >>>>>>>> Verder valt op hoe weinig je van de actualiteit kent of wil >>>>>>>> kennen. Google eens op Darfur. > >>>>>>> Het valt op hoe weinig je van de actualiteit afweet en daardoor >>>>>>> etnisch verwart met religieus, beste Moor.. > >>>>>> Ik denk dat je de moordparijen op de Bosniers net zo min een >>>>>> specifiek religieuze slachting mag noemen als de moordpartijen >>>>>> op Kroaten een paar jaar eerder. > >>>>> Moslim mannen en jongens werden uitgeselecteerd en >>>>> afgeslacht...door Bosnische Serviers en "Scorpions"...oud, >>>>> jong..maakte niet uit..het wordt gezien als genocide.. > >>>>> zie "Prosecutor vs. Krstic" >>>>> quote >>>>> "The Bosnian Serb forces committed genocide. They targeted for >>>>> extinction the forty thousand Bosnian Muslims living in >>>>> Srebrenica, a group which was emblematic of the Bosnian Muslims >>>>> in general. They stripped all the male Muslim prisoners, >>>>> military and civilian, elderly and young, of their personal >>>>> belongings and identification, and deliberately and methodically >>>>> killed them solely on the basis of their identity" >>>>> unquote > >>>> "Muslims" bekt nou eenmaal lekkerder dan "non-Serbians". > >>> Ah, ben je er zo één... > >> Ik niet, die prosecutor. > > En nou ook weer terug krabbelen..? > tsss... Zeg dat wel, tsss. |