![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Je moet wél weten wat 'smog' betekent, als je -in dit geval- je snelheid dient aan te passen bij smog, zoals het onderbord onder het 90-bord vermeldt.
Indien je de inhoud van dit woord niet kent, lijkt het me maar logisch dat je Vandale raadpleegt, opdat je correct kan ageren op dit onderbord. Wel, er was géén met rook en uitlaatgassen verontreinigde mist te bespeuren, dus géén sprake van smog. Indien er géén onderbord met 'smog' bijstond, moet je wél sowieso je snelheid aanpassen. Mét een onderbord 'smog' enkel bij smog. Duidelijk toch ? De overheid had er beter aan gedaan géén onderbord te plaatsen, zodat de discussie wel of niet 'smog' niet hoeft plaats te vinden. ![]()
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 22 maart 2007 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Goed gezien ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SMOG is vervuilde mist.
Er is geen mist te zien. Als er staat: 60km bij sneeuwval en de zon schijnt en er ligt geen sneeuw, ga je dan 60 rijden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben gelukkig niet geflitst die periode, alhoewel ik niet meteen een lichte voet heb probeer ik me wel zoveel mogelijk aan de richtsnelheid te houden, maar om 9 uur s'avonds aan 90 op een autostrade rijden omwille van zogezegde smog vond ik wat ridicuul en belachelijk. |
|
![]() |
![]() |