![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burger
|
![]() Wat een haatproza. Jullie moesten beschaamd zijn. Tastenhoye was een goed mens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n raf die pakken we erbij voor de leut. Een leuke relnicht tussen onze boterham is niet te versmaden. Die noem ik niet ziek of necrofiel want hij zou er nog fier op zijn ook. bij de echt zieken, daarvan is er een waarvan de naam begint met F en eindigt met eremans. jongen toch (antwerp killer) ..ik denk dat gij niet beseft welke sporen uw schrijfsels nalaten op "tinternet" Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 maart 2007 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hans1 voor iemand die sterft moet ge inderdaad respect tonen, zeker als dat een collega was, ook al kunt ge die mens niet luchten, Ze hebben in elk geval gedemonstreerd dat het inderdaad niet misplaatst is van er voortdurend op te kappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mens is dood, hij kan hem nie meer verdedigen, mocht het nu echt nen ultieme klootzak zoals joske stalin of dolfke hitler zijn dan kunde nog zeggen het is toegelaten om eens goe tegen zijn zerk te gaan urineren... ![]() Maar voor nen normalen mens die niemand anders kwaad heeft gedaan moet ge zijn kleine fouten kunnen vergeven. Uw politieke ideën mogen dat niet in de weg staan, anders zijde maar een heel klein ventjen, die walen hebben weer eens bewezen wat voor een ongelovelijke oetlullen ze eigenlijk wel zijn, en ze verdienen niet beter dan dat ze dezelfde behandeling krijgen. Maar stel dat morgen lorette onder nen tram loopt en dood is, dan zulde zien dat de vlamingen wel hun respect zullen betonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burger
|
![]() Over de doden niets dan goeds.
Dat is een oude en wijze traditie, in Vlaanderen en in de meeste andere culturen. Dit door haat laten overstemmen is zielig. Feremans, u bent een onmens, en ziek. Laat u verzorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men in de politiek vijanden is wil nog niet zeggen dat men dit in het gewone leven moet zijn.
Politiek gezien, staan PS en VLD ook haaks tegenover elkaar, maar buiten de politiek verbroederen ze wel en zetten ze hun politieke verschillen opzij. Het is dus niet meer dan normaal dat de dood van een Volksvertegenwoordiger even alle politieke verschillen overstijg en alle meningsverschillen even worden opzij gezet. Ondanks alles dus, is het gedrag van de Waalse politici een belediging tegenover de Vlaamse kiezers. En hebben zij laten zien wat ze echt waar zijn als mens. Het gedrag van de Waalse politici is het gedrag van een oorlogvoerende natie, veel Vlaamse kiezers zullen het dan ook als een oorlogsverklaring beschouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de oude slogan "les wallons... c'est comme les cochons..." wordt hier alle eer aangedaan.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was een beschamende vertoning van de waalse politici en een blamage voor de menselijkheid zelfs van een politieke "tegenstander" ! Madam Hontelinckx op kop... dat De"wael" zijn naam niet gestolen heeft intussen weten we ook weer zie ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 23 maart 2007 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel Hans, Nu is het aan het koningshuis om te laten zien dat zij er werkelijk zijn voor alle Belgen, ook voor deze die hun meningen niet delen. Hier zou de Koning moeten ingrijpen en de Waalse politici publiekelijk moeten terecht wijzen. Ben benieuwd af hij werkelijk koning van en voor alle Belgen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Man man man, k�*n het nog bombastischer dan dit? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's waar manneke, het forum zit er hier vol van.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |