Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 februari 2010, 16:38   #61
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent Bekijk bericht
Ja.. Het tegenwoordige enorme aantal wagens op een beperkte oppervlakte speel hier ook mee natuurlijk. Als er wat meer ruimte zou zijn, dan zouden de chauffeurs vanzelf wel wat kalmeren (hoop ik).
Aan die ruimte zal het ook wel niet zo liggen, ik denk toch wel dat er ook vele pesterijen in de vorm van onwettige -te hoge- drempels, conflict-chicanes, bloembakken, verdrijvingsvakken, ondoordachte middeneilanden enz.. ertussen zitten, de ruimtelijke wanorde met de vele lintbebouwing heeft dan wat de rest gegeven. Toch wat de doorsnee gewone weg betreft.

Wat de (drukke) snelweg betreft - ik pendelde meestal dwars door het Roergebied - moet ik toch zeggen dat D enorm vooruit gegaan is en Be eerder bleef stilstaan, en qua onderhoud zelfs hier en daar achteruit boerde.

Daar waren zelfs veel Duitsers die toen nijdig waren op de rustige en mooi verlichte snelwegen in Be...

Citaat:
Ik iets langer.. Ik haalde mijn rijbewijs in 1971. Heb als jonge gast nog aan 190km/uur gevlamd
Goddank heb ik tijdig mijn verstand gekregen.
Aha, daarom ... ik had al zo´n licht voorgevoel (niet van uw verstand )

Tja dat "vlammen" in de jeugd zal nu ook wel zijn ik hoop in veel mindere mate, behalve en omdat dat daar nog weinige weggebruikers mee rekening houden op de baan..., alhoewel de media nog vol staat van -zogezegde- "snelheidsduivels"...

Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2010 om 16:39.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be